6.تاکتیک ها

57 12 3
                                    

نایون همیشه کارش خوب بود واقعا خوب بود.تحصیل کرده از دانشگاه 'مگنا کام لود' در رشته داروسازی و علوم ارایشی.رزومه عالی.چهار سال دوره کاراموزی در مراکز تحقیقاتی و برند های ارایشی معتبر.مبتکر سه نوع از محصولات ارایشی کمپانی پالت در هفت ماه.اون دنیایی از موفقیت بود.

پس کاملا انتظار میرفت که همچین لحظه هایی از خودش بپرسه که دقیقا چه غلطی داره میکنه.لباس های لکه شده دیروزش رو پوشیده بود چون مجبور بود تمام شب برای کمپانی که ازش مثل برده کار میشکید کار کنه.از ساعت ناهارش به خاطر کمپانی جدیدش گذشته بود .و حالا یک دختر بچه براش تور معارفه گذاشته.خواهر کوچکتر رئیس جدیدش سانا.

"امم تو چند سالته؟"

دختر با موهای مجعد نگاهی پرسشگرانه بهش انداخت و گفت"هیجده "

"تو الان نباید مدرسه باشی؟ یعنی شاید کسه دیگه ایی هم بتونه این تور معارفه رو انجام بده"

"ناراحتی که خواهرم یه دختر مدرسه ایی رو فرستاده؟بهم اعتماد کن اینا نشونه احترامه بعدشم نمیخواد تو با هر ادمی دم خور بشی هر چی باشه یه خیانتکاری"

"امم...فکر نمکنی به جای این کلمه چیزای دیگه هم میشه به کار برد؟"

"جاسوس دوجانبه؟" جویی میناتوزاکی دختر خشک و جدی بود و با هم سن و سال های خودش فرق داشت.زیبایی و اقتدار خواهرش رو داشت.چهرش ارام و حرف هاش تند و صریح بودند.

"طبقات 6 تا 8 ازمایشگاه تحققیقاتیه 9 و 10 بازاریابی و انالیز طبقه ی 12 پنت هوس و دفتر کار خواهرمه که تو نیازی نیست اونجا بری... یا هر کس دیگه ایی"

جویی به سمت راهرو طویلی رفت وارد یکی از اتاق ها شد .اتاق کنفرانس بود با میز بزرگی در وسط و تعدادی صندلی که دور تا دور چیده شده بود.

"من میز کار ندارم؟"

"بهش نیاز نداری به جز مواقع ضروری.تو نیازی نیست بیای اینجا کار تو خارج کمپانیه تور امروز فقط برای این بود که اگه به چیزی نیاز داشتی بتونی راهتو پیدا کنی"

جویی روی یک از صندلی های چرخان نشست و گفت"بیشتر وقت ها ما به تو زنگ میزنیم و میگیم که چیکار باید بکنی" و ادامه داد

"تو میدونی که کمپانی پالت قرار یه تغییر اساس توی کادر مدیریتش بده مدیر اصلی قرار بازنشسته بشه"

"خبر هنور عمومی نشده اما تا یک ماهه دیگه این اتفاق میافته.سرمایه دارارو در یک جلسه ی حضوری در تاریخ 27 دسامبر دعوت میکنن تا مدیر جدید رو انتخاب کنن"

"اینا اطلاعات مفیدی بود ممنون" نایون نمیتونست بفهمه که حرف جویی کنایه بود یا وقعیت .ادم غیر قابل فهمی بود.

جویی ادامه داد "سانا قصد داره از رئیس بخش سرپرست مشتریان جویی سانگ حمایت کنه بین اون و مدیر پخش محصولات این پیل رقابت هست ما در حال حاضر5 درصد از سهام کمپانی رو داریم چند تا دیگه از سهام دار ها هم طرف ما هستن اما برای اینکه موفق بشیم و رای مون تاثیر گذار باشه باید سهمون رو پنج درصد دیگه بالا ببریم"

Make up Mafia (Persian)Where stories live. Discover now