Je po třetí hodině a Draco vyšel z kabinetu. "Dal si mu to?" "Jo, pojď." Odešli jsme směrem na další hodinu a cestou jsem potkala Lenku. "Ahoj." Řekla nadšeně. "Ahoj Lenko." "Nechceš jít dneska k vílám? Je noc kdy budou zpívat a tančit." Štěstím bez sebe udělala otočku. "Jo, to si nenechám ujít. Nevadí Draco?" Zeptala jsem se a pohlédla na Draca. "Draco může jít s námi. Určitě se mu to bude líbit." Řekla Lenka a usmála se. "Hm?" Zeptala jsem se Draca který se jen tak díval. "Dobře, díky Lenko." Řekl a Lenka se usmála. "Dobře, dneska v šest. V sedm začíná večeře, hodina nám stačí, ne? Chtěla jsem si dát pudink." Zasnila se Lenka. "Jo, hodinka stačí." Řekla jsem a usmála se. "Tak zatím ahoj." "Ahoj." Odpověděla jsem Lence s zase se rozešla. "Jsou ty víly hodné?" "Proč?" Zasmála jsem se. "Protože jsou v temném lese. Tam není nic hodného." "Jo, Harry mi vyprávěl jak si tam s ním byl v 1. Ročníku a řval si jako holka." Začala jsem se smát. "Hej! To není pravda!" Vykřikl Draco a já se začala ještě víc smát. "Když myslíš." Řekla jsem a už se trochu uklidnila. "Byla tam nestvůra!" Začal se bránit a já se usmála. "Já vím strašpytle." Dala jsem mu rychlou pusu a začala utíkat směrem na další hodinu. "hej! Čekej!", Vykřikl a běžel za mnou. Jelikož je podstatně rychlejší, hned mě doběhl a ze zadu mě chytil. "Nespravedlivé." "Tohle je naprosto spravedlivé." "Jsi rychlejší, není." "No tákkk." Řekl a přehodil mě přes rameno. "Draco Luciusi Malfoyi! Pusť mě!" "Ne." "A můžu vědět proč?" "Protože jsi moje a já tě nikomu nedám a nepustím tě." Řekl a já protočila očima. Když mě donesl k učebně, položil mě na zem a společně jsme vešli dovnitř. "Máš štěstí, že hodina ještě nezačala." Zašeptala jsem Dracovi a Draco se zasmál. Dlouho jsem ho neslyšela se zasmát a jsem ráda, že jsem vůbec slyšela.
ČTEŠ
Zmijozelská dívka [Dokončeno]
FantasyTichá dívka, nikdo nepředpokládal že se z ní stane Zmijozel. Teď už má namířeno do 3. ročníku, ale stanou se tam divné věci. Sám Zmijozelský princ se jí začne dostávat do života, do hlavy a možná i do srdce.