Manja Stories

Refine by tag:

49 Stories

Five Little Guard by billasyaf
#1
Five Little Guardby billasyaf
kisah masa muda yang lucu antara pertemanan Agata,Riza,Satura,Fikar,Zaki Dan juga Dira yang masih dijaga sama sahabat jametnya mereka berempat tuh lumayan populer,cuman...
Mahligai Impian by Dzawizzakiyyah_
#2
Mahligai Impianby Dzawi Nufusi Zakiyyah
Fauzan Azhary Seorang putra Kyai ternama di Jawa Barat. Umurnya sudah sangat matang, namun tak kunjung ia ingin menikah. Bahkan, saat adiknya ingin menikah, terpaksa ha...
Baby Alqisya by bluemood_25
#3
Baby Alqisyaby Akrilik25
Seorang anak berusia 12tahun yg dibuang oleh keluarganya sendiri, karena alasan ia membunyai kelainan mental. Dan diangkat menjadi anak oleh keluarga yg sangat berpengar...
MR. AND MRS. HOT by MisaMelayu
#4
MR. AND MRS. HOTby AMARILIS RAHIM
SINOPSIS Kerana misinya, Wafa sanggup menyamar sebagai kakak kembarnya, Widad. Wafa bekerja di sebuah butik pengantin milik Tuan Eilmi Zahrin. Hidupnya jadi huru-hara ke...
Just love you by Cuteboy_xi
#5
Just love youby byunlea
"ACIELL CINTA NATCHA!!!!" teriak Azriiel pantai yg sepi itu memandang kearah pantai dengan mendengar teriakan Azriiel membuat wajah natcha memerah menahan emos...
Harta Dan Tahta  by cumaeldoank
#6
Harta Dan Tahta by elisa nai
Bayangkan, kalian adalah seorang gadis SMA yang harus bersama keempat laki-laki yang dibilang sangat posesif, manja dan tentunya absurd tersebut. Tapi, dibalik itu semu...
Intan Manis by SiDarlinnnn
#7
Intan Manisby Kimooo
Dalam proses , sinopsis belum wujud ! >_< Tapi ada dah sinopsis , saja tak tulis lagi.
ADAPI GUNTARA (ON GOING) by chnera__
#8
ADAPI GUNTARA (ON GOING)by chnera__
BACA SEBELUM END YAA!!!! NO COPY!!!! PLAGIAT JAUH JAUHHH non baku ada seorang perempuan yang bernama ARRABELLA ANATASYA berusia 17 tahun sekolah di SMA GEMA BANGSA. dia...
3on1 by NolaeziashariAshari
#9
3on1by Nola.ezi.as
menjadi anak termuda di antara tiga abang tirinya membuat hidup Vanilla benar benar sempurna. ia selalu di ratukan oleh tiga abangnya dengan caranya masing masing. dan t...
Dia Mungkin B̶u̶k̶a̶n̶ Jodohku: Ongoing by Theonlytulips
#10
Dia Mungkin B̶u̶k̶a̶n̶ Jodohku: On...by Tulips
"Aku? Aku ni dah lama disakiti..aku takkan sukakan kaum yang bernama LELAKI" -Dya Lara..Adakah dia tertipu dengan kata katanya?.. "Orang yang setia..adala...
Hello,Mr. Right by QueenCancan
#12
Hello,Mr. Rightby Princess Demon
"lo yakin suka sama dia?"ucap Riko dengan nada tidak yakin. "yakin lah.. kan itu hati gue, kok malah elo yang tau isi hati gue?"gerutunya rayna pada...
DIFFERENT by Chachaacantik_
#13
DIFFERENTby Chaa🐇
Antara Cinta,Nyawa dan Perbedaan
L.O.V.E by sara_sofea
#14
L.O.V.Eby maisara
Hidupku bertukar apabila terpaksa berkahwin dengan pilihan mama dan papaku.. Mereka adalah kawan sekerja...mereka telah sama" membina syarikat yang bermegah maju it...
Encik Sombong Pujaan Hati ✔ by qqxni_
#15
Encik Sombong Pujaan Hati ✔by unknown
°°Dhia Dareesa Seorang gadis yang mempunyai personaliti yang berbeza beza. Bersikap matang dan agak kasar di luar tetapi tersangatlah periang dan agak manja terutamanya...
Dian Adelia by cutie_lesungpipit
#16
Dian Adeliaby cutie_lesungpipit
Apakah dunia ini tidak adil untuknya bahagia? Semua orang seakan berlakon menyukainya sedangkan hakikatnya semua itu tipu! Andai dia tidak dilahirkan di dunia ini. Suda...
my shy wifey:Mrs. Adrian Cullen  by nmamf007
#17
my shy wifey:Mrs. Adrian Cullen by Adriana's
[Cullen milik Alia Natasha] (Bacaan matang!🔥) Kisah tentang adik kepada anggun Zahra di dalam cerita Mrs Louise iaitu Muhammad Adrian zafrel Cullen. Kisah tentang perci...
BUNGA UNTUK NELDYA by nrndqlh
#18
BUNGA UNTUK NELDYAby N.A
MEOR AFNAN »« NELDYA ANTASHA " Aku suka bunga ni. Kalau aku tengok bunga ni , aku selalu teringatkan kau. Sebab bunga ni cantik , sama macam kau. " start : 17...
Let's Just Try(Nicki Manja and Drake story) by Klarrisa123
#19
Let's Just Try(Nicki Manja and Dra...by Klarrisa123
Nicki is a stripper to get her money and one day its celebrity and that when she meets him Drake she lets have a lap dance one thing to another will they come together o...