Y/n dikurung didalam bilik oleh Jimin dalam rumah Taehyung.
Taehyung pula masih dalam rumah Jimin.
Haneul dan Yoonji mulai risau kerana dah pukul 12 tengahari tapi masih takde panggilan dari Taehyung.
"Akak...jomlah cari appa.. Yoonji risaulah"
Haneul mengangguk dan capai kunci keretanya.
Yoonji ikut Haneul.
---
Jimin balik ke rumahnya untuk memeriksa Taehyung.
Pintu dibuka.
Jimin nampak yang Taehyung sudah pun pengsan di dapur.
Jimin mendekati Taehyung. Nadi Taehyung disentuh.
"Yes dah mati" Jimin smirk.
Jimin pun letakkan Taehyung didalam almari dapur. Dia tak nak kerjanya diketahui sesiapa.
Tiba tiba loceng rumahnya berbunyi.
Jimin buka pintu.
"Jimin, maaf ganggu.. awak tahu tak Taehyung kat mana?" soal Haneul ramah. Dia tak tahu rumah baru Taehyung di Seoul.
"Oh saya pum dah lama tak contact dia.. awak tak tahu ke dia kat mana?" Jimin paparkan wajah risaunya.
Haneul menggeleng.
Yoonji memerhati rumah itu. Dia dapat rasa ada benda yang berlaku.
Yoonji nampak telefon Taehyung diatas lantai.
"Uncle, tu phone appa kan?" direct Yoonji bertanya.
Jimin menelan air liurnya. Sial.
"H-haah.. dia tertinggal masa datang sini dengan Jungkook.. hahaha"
"Yoonji nak tengok phone tu boleh?"
"T-tak! Tak boleh.. Taehyung tak bagi" Jimin seperti gelabah apabila Yoonji nak ambil phone itu.
"Appa selalu bagi Yoonji pinjam phone dia.. password pun Yoonji tahu.. uncle nak gelabah sangat kenapa? Uncle ada buat salah ke apa?"
"T-tak.. mana ada! erm korang baliklah.. saya tak tahu Taehyung kat mana.. phone dia ada kat sini so saya try contact tak boleh" Jimin konon membelek phone itu dan senyap senyap dia ambil sim card dan memory card Taehyung.
"Kalau camtu bagi Yoonji phone tu" Yoonji tadahkan tangan.
Jimin berikannya dengan agak lega kerana dah ambil memori kad dan sim card Taehyung.
"Uncle, Yoonji tak bodoh.. bagi simcard dengan memori card appa"
Jimin berdecit. Dia pun berikannya dan berharap takde apa apa yang mencurigakan dalam phone Taehyung.
"Kami minta diri dulu.. maaf ganggu" Haneul bow.
Jimin tersenyum dan bow semula.
"Sial budak tu.. bahaya gila" hambur Jimin. Hampir sahaja kerja jahatnya terbongkar.
---
Jimin kembali ke rumah Taehyung untuk tengok keadaan Y/n. Y/n hanya menangis.
"Jom" Jimin bawa Y/n ke hadapan kolam.
Dapat dilihat ada microwave dan beberapa pek simen yang baru dibancuh disitu.
"A-apa awak nak buat ni J-jimin.."
"Kejap" Jimin isikan simen yang dibancuh dalam microwave itu.
Tangan dan kaki Y/n diikat dengan tali.
Kepala Y/n dibalut plastik.
"Have a nice day, sayang" Jimin terus masukkan kepala Y/n didalam microwave berisi simen itu.
Y/n meronta nak keluar tapi simen itu mulai mengeras.
"Hm.. Yeonmin, Jihyun pula lepas ni.. best jugak buat kerja macam ni" Jimin tergelak.
Jimin tengok microwave itu. Simen dah mengeras sepenuhnya.
"Impressive baby"
tbc
LAEN MACAM EH JIMIN
YOU ARE READING
[AKAN DIBUKUKAN] Suami Sebelah Meja | Park Jimin
Teen Fiction"Hi sayang. Kerja sekolah semalam dah siap?" Park Jimin duduk dihadapan aku lalu membelek buku latihan aku. "Tak payah sibuklah!" Add to your reading list 🌸 - author notes : Thank you for supporting this fanfic 💖 I love you <3 Highest Ranking: #1...