[pörpıl, keyifli okumalar diler.]
"Yavaş iç gerizekalı kredi kartım limitsiz mi sandın?!"
Bitirdiğim votkanın bardağını masaya vurup gözlerimi devirdim. Yoongi akşam yemeğinden sonra içelim demişti ve beni bir pub'a sürüklemişti. İçkileri o ısmarlıyordu. Muhtemelen bana Hoseok hakkında bir şeyler ötecekti ama hala kendini toplayamamıştı. Ben de oyalanıyordum işte. Kafa dağıtıyor ve bolca içiyordum.
Müzik hoştu. Ortam sakindi ve gece serinliği hafiften alkolün yaktığı tenimi sıyırıyor beni içmeye daha çok teşvik ediyordu. Kafam tamamen sevgilisi olan pilotumdaydı.
Aynen, birkaç saat önce güvenlik odasında parmakladığım adam.
"Bundan sonrası bende." dedim yeni bir votka siparişi verirken. Yoongi omuz silkip masada biraz daha bana doğru eğildi.
"Konuşmamız lazım. İyi görünmüyorsun."
Başımı yavaşça sallayıp dudaklarımı büktüm. Pek konuşacak kafada değildim. O yüzden okları ona çevirdim.
"Dökül bakalım. Hoseok'la neler oldu?"
İçkisini yavaşça masaya bırakıp iç çekti. Yüzünde tebessümü büyümüştü.
"Sevişiyoruz. Yani eskisine göre daha çok. Daha sert. Biliyorsun, o gece işler biraz değişti."
"Aynen," dedim bir avuç mısırı ağzıma atıp "...striptizin çözemeyeceği dert yoktur derler."
Gülüşmelerimiz birbirine karıştı. Bir an sonra kendi kendine dökülmüştü.
"Haftasonu doğum günü var biliyorsun. O gün bunu konuşacağım."
Kaşlarım havalandı.
"Neyi?"
"İşte bu sevişmelerimizin ne anlama geldiğini, beni sevip sevmediğini falan soracağım."
Midem bulanır gibi ses çıkarıp gülmeye başladım.
"Mal mısın sen? Çocuğa bir anda gidip 'Hoseok biz şimdi sikişiyoruz ya, heh, biz neyiz şimdi?' mi diyeceksin? Bunca zamandır açılmadın ve şimdi sevişmeye tam gaz başlamışken mi söyleyeceksin duygularını?! Yemin ederim bak şu bardağı kafanda patlatırım senin."
Elini kendine siper etti ve kaldırdığım bardağı dudaklarıma götürdüğümde tıslar gibi söylendi.
"İlişki uzmanı oldun haberimiz mi yok yaprağım. Hayırdır. Hem ne diyeceğim başka? Sürekli kaçıyor aşk konuşmaktan. Olmadı işte görüyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kokpit | 🛩
Fanfiction"Merhaba, bana sakso çekmiştin. Hatırladın mı?" [𝖪𝗈𝗄𝗉𝗂𝗍: Uçağın pilot kabinine verilen isim.]