Po škole jsem uviděla před školou Steva. Zastavila jsem se a podívala na El. "Jen jdi a řekni mu pravdu." Řekla a šla za Peterem. "Fajn." Řekla jsem a rozešla jsem se za ním. "Ahoj, co ty tady?" Řekla jsem. "Napadlo mě, že bych tě vyzvedl a mohli bychom si promluvit." "Steve, já...." "Chtěl jsem s tebou mluvit o....." "Já vím... Omlouvám se, ale ráno jsem se ti dostala omylem do hlavy." "Aha. Takže?" "Já ti odpouštím Steve, mám tě ráda, ale nemiluju tě, promiň." Řekla jsem. Steve se zarazil. "Steve? V jsi v pořádku?" "Nejdřív se mi bez dovolení dostaneš do hlavy a.... Promiň musím jít." Řekl a odešel.
Domů jsem došla sama. "Mysleli jsme, že tě Steve vyzvedl." "On tu není?" "Ne." "Co se stalo?" Řekla El. "Podělala jsem to." Řekla jsem, sedla si na gauč a dlaněmi si zakrila obličej. "Řekla jsi mu to?" Zeptala se El. "Jo, nevzal to úplně pozitivně." "O co tady jde?" Řekl Tony. "Ráno jsem se Stevovi dostala nechtěně do hlavy a pak mu řekla, že už s ním být nechci." Řekla jsem. "Rogers všechno vždycky bere špatně." Řekl Tony.
Šla jsem do nějaké místnosti. Rozhodla jsem se základnu trochu proslídit. Byli tam nástroje. Klavír, housle, kytara. Přešla jsem ke kytaře a sáhla na struny. Vzala jsem jí do ruky a sedla si s ní na židli. Začala jsem na ní brnkat tóny a pak začala hrát. Zavřela jsem oči a soustředila se na hudbu. "Ty umíš hrát na kytaru?" Do pokoje vešel Loki. "Vlastně jsem nikdy předtím nehrála. Teď jsem se jen soustředila na hraní." Loki si sedl vedle mě. Zbělali mi na chvíli oči. Loki si toho všiml. "Lezeš mi do hlavy?" "Promiň, ne, já jen.... Promiň neovládám to." "Co jsi viděla?" "Skoro vůbec nic. Jen tebe, prostě tebe." Loki se zasmál. "Co?" Řekla jsem se smíchem. "Nic, vůbec nic." Řekl. Byli jsme kousek od sebe a pomalu se k sobě přibližovali. Loki mě políbil.
Po chvilce jsme se od sebe odtáhly. Zadívala jsem se mu do očí. Pak jsem zrak odvrátila a usmála se. "Co je?" Řekl Loki s úsměvem. "Nic já jen...." "Dost slov, co si to zopakovat?" Řekl lehce mě chytl ze bradu a políbil. Kytaru jsem položila na zem a dala ruce Lokimu na tváře. Loki mě chytl za boky a já si mu sedla na klín. Nás polibek byl dlouhý. Najednou do místnosti vešla El. Odtáhla jsem se od Lokiho a zvedla se z něj. "Promiňte, hledám Petera, neviděli jste ho někde?" "Jak vidíš tady není." Řekl Loki. "Myslím si že je nahoře." "Dobře, díky." Řekla a odešla.
Telekinezí jsem zamkla. "Co to děláš?" Řekl Loki. "Já já myslela. Ne promiň nic. Blbej nápad." Řekla jsem a rozešla se ke dveřím. "Počkej." Řekl. Otočila jsem jsem se a Loki ke mě přešel. Pohladil mě po tváři a já ho chytla za ruku. Poslední týden jsem s ním trávila čas a pomohl mi se vzpamatovat. Políbil mě. Trošku se to zvrtlo a začali jsme ze sebe strhávat oblečení. Asi víte co se stalo.
Sešla jsem po schodech dolů. Uviděla jsem Steva přicházejícího z venku. "Steve, můžeme si promluvit?" "Není o čem, pokud se mi zase máš chuť vrtat v hlavě." Řekl a odešel. Nechce se mnou mluvit a ani se mu nedivím. "Steve je paličatej, ono ho to přejde." Řekla Nat. "Holky, potřebuju s vámi něco probrat. Večer u nás na pokoji, uděláme si dámský večírek." Řekla jsem.
Večer jsme si na našem pokoji povídali. "Chtěla jsem vám něco říct." "Tak povídej." Řekla El a podívala se na mě. Věděla o co půjde. "Dobře, no.... Vyspala jsem se s Lokim." "Cože? S princátkem? Vážně?" "Jo, celý týden mě držel na nohou a byl první kdo mi pomohl když mi bylo nejhůř a asi k němu něco cítím. A asi je to opětovný." "Nakoukla jsi mu do hlavy?" Řekla Wanda. "Jen na vteřinu a cítila jsem propojení." "Jaký propojení?" "Já nevím. Dobře přestaňme řešit mě a Lokiho a pojďme se bavit." Řekla jsem a spustila polštářovou bitvu.
Najednou do pokoje vešel Tony. "Co se to tu děje? A to jste začali beze mě?" "Pouze holčičí párty." Řekla jsem se smíchem a hodila po něm polštář. "Tak fajn, ale do půlnoci půjdete na kutě." Řekl. "Notak tati." Řekli jsme s El. "Zvykejte si na to, že jsem váš otec." "Fajn." Řekli jsme.
Pařili jsme do dvou do rána. Jo Tony říkal do půlnoci, ale trošku jsme ztratili pojem o čase. A krom toho jsme se trošku opili. "Bože. Bolí mě hlava." Řekla El. "Nejsi sama." Odpověděli jsme. "Mám pro něco zajít?" Řekla jsem. "Pro ibáč, nebo cokoliv jinýho na bolest hlavy." Řekla Nat. "Fajn, hned jak se mi podaří vstát, tak pro něj dojdu." Řekla jsem a pokusila se stoupnout na nohy.
Po namáhavém zvednutí se z postele jsem se dostala po schodech dolů. Vešla jsem do kuchyně a snažila se najít nějaký prášky. "Co tady děláš?" Řekl Loki. "Snažím se najít nějaký prášky na bolest hlavy. S holkama jsme to trochu přehnaly s alkoholem." Loki sáhl do police a podal mi je. "Díky." Řekla jsem. "Není za co." Odpověděl a políbil mě. Ve dveřích jsem zahlédla Steva. "Steve já..." On ale nic neřekl a odešel. "Sakra." "Myslel jsem, že už ho nemiluješ." "Taky že ne, miluju tebe, ale..." V tu chvíli jsme si uvědomila co jsem řekla. "Promiň, já..." "To nic, taky tě miluju." Řekl a políbil mě. "No nic, půjdu dát holkám ty prášky." "Jasně." Řekl a já odešla.
YOU ARE READING
Nerozdělitelné Sestry [Avengers]
ActionŘíkají o nás, že jsme nerozdělitelné. Stále jsme spolu a vždy jsme byli. Když nám bylo pět let, Hydra nás odtrhla od rodiny. Má sestra, Ella, má už od malička zvláštní dar. Umí ovládat živly. Jsme dvojčata, akorát každá jiné barvy vlasů. Hydra si my...