Alex - 11. Rész

1K 18 0
                                    

-Mit veszel fel szépségem? A lila nagyon jól állt rajtad a versenyben...- mosolygott már ruhában.
-Akkor keresek valami lilát...- nézelődtem.
-Jó jó, de szexi legyél nekem délutánra...-
-Mi lesz délután?- vettem fel az utolsó ruhadarabomat.

-Amikor ki írkáltuk magunkat elviszlek valahova

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Amikor ki írkáltuk magunkat elviszlek valahova... Meglepi... Ha gondolod és ő is akarja haza jöhetünk Laciért, meg felőlem hozhat haverokat is...- vonta meg a vállát, mire rohanást hallottunk.
-Tényleg mehetek??? Veletek??? És vihetek haverokat???- rontott be a szobába Laci.
-Persze kölyök, ha szeretnél...- mosolygott.
-Úr Isteeen, hogyne szeretnék! Az Xfaktoros nővérem és ByeAlex... Aaa én leszek a legmenőbb a haverokkal! Meg a suliban is juuuj!- zsongott be Laci és kissé pattogott is. Örültem, hogy boldog.
-Alex biztos, hogy jó ötlet ez...? Ha nyilvánosságra megyünk az nagyon gyorsan elterjed... Újságok... Híradók...- motyogtam.
-És?- simított végig az oldalamon.
-Hát... Nem hiszem, hogy ez túl jó lenne a karrierednek... A sok kis imádó picsa egyből kiakadna...- vontam meg a vállamat.
-Szerinted mennyire érdekel bárkinek is a véleménye szerelmem? Nekem csak a te véleményed számít picim... Ne aggódj ilyen butaságokon...- puszilgatta a számat.
-Jó... Akkor... Menjünk írjunk daaalt...- nyomtam a fejemet a mellkasához ő pedig átölelte.
-Addig mehetek a haverokhoz? Visszajövünk ide amm... Nem tudom, amikor hívsz...- nézett rám kis cukin Laci.
-Menj... Nehogy itt elkezd rebegtetni a szempilláidat nekem kislány...- nevettem.
-Köszi anyuu... Viszont... Amm... Van egy lány... És... Nagyon bejön... És... Amm... Őt is hozhatom...? Ő maradna tovább... Este itt alszik...- motyogott a kicsi öcsikém paprika vörösen.
-Ujjujj... Kezdődik a jó kis szexuális élet... Lesznek itt még bajok baba, amikor 3 lánnyal jön haza és egész éjjel...- nevetett Alex.
-Nem, ezzel a lánnyal komoly...- magyarázkodott Laci.

🦋Valmar, Bruno X Spacc, Manuel ff.🦋Where stories live. Discover now