Saate baktığımda dokuza geldiğini gördüm. Hastanenin önüne gelmiştim ama Selin hanım ortalarda yoktu, onu bekliyordum. Uzaktan siyah bot siyah pantolon siyah deri ceket ve siyah gözlüklü Selin bana doğru yaklaşırken kahkahamı koyvermiştim.
Kız kendini ajan sandı iyi mi! Bir de deri ceketinin yakalarını yukarda tutmak için elleri sürekli yakalarındaydı.
Kahkahamla birlikte üç beş kişi dönüp bana baktığında yadırgamamıştım. Yani sabahın bu saatinde hastanenin önünde kahkaha atan biri şaşırtmış olabilirdi.
Selin hızlı hızlı yanıma gelip gözlüklerini burnuna indirip kızgın kızgın bana bakmaya çalışıyordu. Ben de karnımı tuta tuta gülmeye devam ediyordum.
"Ne gülüyorsun kızım sussana?
"Kızım bu halin ne ajan mı olmaya karar verdin?"
"Yakışmamış mı?"
Dudak büzerek üstüne bakmaya başladı.
"Yakışmış yakışmış Pis Yedilideki Zeki gibi olmuşsun."
Tekrar kahkaha atınca kollarını göğsünde birleştirip bana bakmamaya başladı.
"Selin sen her halinle güzelsin hadi içeri geçelim."
Selin hareket etmezken tutup yanağına öpücük kondurdum.
"Sen bu arkadaşının muradını görmek istemiyor musun?"
"Banane be senin muradından!"
Katır inadı vardı bu kızda katır! Ama ben onu kuzuya çevirmesini bilirdim.
Koluna girip ima dolu sesimle sessiz sessiz konuştum.
"Öyle deme ama belki yakışıklı, uzun boylu, sarışın, kıvırcık saçlı doktor arkadaşları vardır ha tanışmak istemez misin?"
Selin'in gözleri parlarken az önceki olanları çoktan unutmuştu. Şuan gözlerinden kalp çıkıyordu.
"Var mıdır gerçekten?"
"Bence vardır."
Selin beni beklemeden söylene söylene yürümeye başladı.
"Hadi hemen enişteciğimi bulalım."
Arkasında kaldığımı fark edince durup beni yanına çekti.
"Ne duruyorsun hadi!"
Bu haliyle ne kadar dalga geçmek istesem de olası bir tripten kaçınmıştım.
Hasta kayıt yerine geldiğimizde kız donuk yüzüyle nasıl yardımcı olacağını soruyordu.
Benim konuşmam hazırdı tatlı dilimi konuşturacaktım.
"Ee biz birine bakıyorduk ama nasıl bulacağız?"
"Hasta mı kendisi, adı soyadı nedir?"
Beyaz Nuri desem anlarmıydı acaba? Anlamazdı herhalde.
"Hasta değil doktor ama adını bilmiyoruz, acilde doktor."
Kadın baygın baygın 'gerçekten mi' bakışları atarken gayet ciddi ola ifademi bozmadım.
"Neden arıyorsunuz peki?"
Sanane gülüm demek isteyen yanımı susturdum ve şirince gülümsedim.
"Nikahıma alacağım."
Kadın hayretle gözlerini açınca dediğimi sonradan fark ettim, keşke sanane deseydim.
"Anlamadım?"
"Yani şey önemli bir konu hakkında danışacaktım kendisine dün beni muayene etmişti kendisi."
YOU ARE READING
Beyaz Nuri'm/Yarı Texting
HumorBugün kafama koymuştum, ne olursa olsun hayatımın aşkıyla tanışacaktım. 0534***: Adın cehennemi anımsatırken gözlerin 'Ben cennetim' diye bağırıyor be yiğidim! Wattpad'de 'Beyaz Nuri'm' adıyla yayınlanan ilk hikayedir. 10.04.2022 #genelkurgu 1