3.3

3.5K 172 18
                                    

Sağ tarafımdan gelen sesle o tarafa döndüm. Karşımda en az kırklı yaşlarında oldukça bakımlı ve güzel bir kadınlı görmemle, başımda ampuller yanmıştı.

Ateş'in konuşmasına izin vermeden ben aceleyle söze girdim.

"Ah merhaba! Ben Ahu."

Elimi uzattığımda nazikçe elini sıkıp küçük bir tebessüm etti.

"Merhaba Ayla ben de."

Başımı hafif yan döndürüp Ateş'e baktım.

"Ateş bir ablan olduğunu bilmiyordum."

Yan gözle kadına baktığımda memnuniyetle gülümsediğini görmüştüm.

"Ben annesiyim."

Yalancı bir şaşkınlıkla yüzümü Ateş'in annesine çevirdim.

"Ah öyle mi? Çok genç duruyorsunuz gerçekten."

"Teşekkür ederim tatlım."

Ateş'in annesine başımı eğip tatlı bir şekilde  gülümsedim.

"Ateş bu kadar tatlı arkadaşların olduğunu bilmiyordum."

Ateş'in annesine biri seslenince bir dakika yapıp tekrar bana döndü.

"Memnun oldum Ahu'cuğum, şimdi gitmem gerekli, tekrar görüşmek üzere."

"Ben de memnun oldum efendim. Görüşmek üzere."

Ateş'in annesi gittiğinde ben de yüzümdeki gülümsemeyle Ateş'e döndüm.

"Ablam olmadığını biliyordun aslında."

Ona sinsice gülümsedim.

"Annen olduğunu da biliyordum."

Kaşlarını çatıp yüzüme baktı saf saf.

"O zaman ned... Ahh tabiki bilerek  yaptın."

Omuz silktim ve gülümsedim.

"Çok fenasın."

"Bana fenasın diyeceğine öğren bunları, bir gün işine yarar belki."

Vakit ilerlediğinde Bihter ve Kıvanç'ın nikahları kıyılmıştı ve herkes onları tebrik ediyordu. Biz de yanlarına gitmiştik. Sanırım beni tanımamıştı tabi tanımazdı hastanedeki halimden çok farklıydım. Külkedisi gibi!

"Tebrik ederim."

Bihter'e elimi uzattığım da bir Ateş'e bir bana imalı imalı bakmıştı. Uzattığım elimi sıkıp bana teşekkür etti. Ateş'te Kıvanç'ı tebrik edip kuzenine sarıldı.

"Ateş ben de tebrik ederim. Çok yakışmışsınız."

"Biz arkadaşız sadece." Ben konuştuğumda Bihter elini kaldırıp susmamı işaret etmişti.

"Ah bana bari yapmayın, neyse Ateş o hastanedeki tuhaf kızla bir ilgin olmadığına çok sevindim."

Garip kızmış sensin be tuhaf!
Gözlerim kısılırken dişlerimi sıktım. Derin derin nefes alıp sakinleşmeye çalışıyordum.

Al işte! Adı Bihter olandan ne bekliyorsun ki? Kadın resmen beni bana kötülerken övmüştü.

Bihter oysaki seni sevmeye başlamıştım!

Bihter bu gerginliğimi sanırım benim yanımda başka kızdan bahsettiği için olduğunu sanıyordu. O kız bendim zaten!

"Ah tatlım yanlış anlama! Sanırım hastaydı,  Ateş'in bir ilgisi olduğunu sanmıyorum."

Ateş Bihter'in daha fazla konuşmasına izin vermeyip beni belimden çekti.

"Bihter, Ahu hastanede gördüğün arkadaşım."

Şaşkınlık Bihter'in suratına dağılırken ne diyeceğini bilemiyor gibiydi.

"Şey.. kusura bakma yani bilmiyordum."

"Önemli değil, hakkımda ne düşündüğünüzü öğrenmiş oldum."

Bihter elini koluma koyup mahçup bir ifadeyle yüzüme baktı. Ona samimi bir şekilde gülümsedim.

"Önemli değil gerçekten, hem o gün davranışım normal değildi."

Elini kolumdan çekerken o da aynı şekilde bana gülümsedi. Sonra aklına bir şey gelmiş gibi kaşlarını çatıp merakla sordu.

"Sahi adımı nereden biliyordun?"





Beyaz Nuri'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin