0.8

4.1K 181 22
                                    

   

İki gündür Beyaz Nuri'me yazmamıştım. Sebebi tabi ki vazgeçmem veya sıkmam istememem değildi. O gün konuştuktan sonra ertesi gün nöbeti vardı, dünde dinlenmesi için rahatsız etmemiştim. Şimdi hastaneden çıkmış olmalıydı. En yakın zamanda hastaneye gidip kendime bilgi alabileceğim biriyle tanışmam lazımdı. Böyle olmuyordu canım!


0534***: Müsait misin? 

Beyaz Nuri'm yazmamıştım çünkü beni tanıyacak mı merak ediyordum. Numaramı kaydetmemişti, profili hala gözükmüyordu. Eğer numaramı tanımazsa bu mesajları sildiği anlamına gelirdi. Mesajları silmesi de birinin görmesinden çekindiği... Evli, nişanlı veya sözlü değildi. Parmağında yüzük veya yüzük izi bulunmuyordu. 

Sevgilisi var mıydı acaba? 

İnşallah yoktur, varsa boynu bükük vazgeçerdim. Sevgilisi olan birini rahatsız edecek değilim ya!

Beyaz Nuri'm: Müsaitim Ahu Hanım.

Demek mesajlarımızı silmedin. 

0534***: İlk önce rica etsem beni kaydeder misin? Böyle kendimi engellenmiş gibi hissediyorum.

Beyaz Nuri'm: Engellenmiş mi? İlahi Ahu Hanım, peki soyadınız neydi?

0534***: Nikahına mı alacaksın?

Beyaz Nuri'm: Hayır Ahu Hanım neden nikahıma alayım sizi, numaranızı kaydedeceğim.

0534***: Alabşilirdin aslında ama neyse beni isim soyisim olarak mı kaydedeceksin?              0534***: Önünde o kadar seçenek varken bu beni üzer Beyaz Nuri'm:(

Beyaz Nuri'm: Neymiş o seçenekler?

0534***: Bak ben seni Beyaz Nuri'm diye kaydettim. Sen de 'Huri' 'Hayatımın Aşkı' 'Çocuklarımın Anası' 'Evimin Kadını' 'Güzel Hasta'm' 'Kumral Bombam' diye kaydedebilirsin mesela. O kadar seçenek varken neden ad soyadla kaydedesin ki?

Beyaz Nuri'm: Ahahaha Ahu Hanım gerçekten çok şakacısınız. 

Şaka yapmıyorum ki ben, bu adam niye her şeyi şaka anlıyor anlamadım ki? kaşlarım çatılmış telefona bakarken profil fotoğrafının geldiğini gördüm. Heyecanla açarken bir yandan da ağzımın sularını siliyordum. Allah'ım bir insan nasıl bu kadar güzel gülebilir! Ah gidip biraz daha yürüyeyim şu adama belki artık ciddi olduğumu anlar. 

0534***: Özlemişim gül cemalini Beyaz Nuri'm.

0534***: Senin bu yakışıklılığın diyorum insanı hasta olmaya itiyor.    

0534***: Diğer erkeklere varlığını sorgulatıyor.           
               
0534***: Seni gördükten sonra cennette Nuri olduğuna inancım arttı, gözlerim ışığından astigmat oldu.                                                             

0534***: Ama Beyaz Nuri'm sana bir sır vereceğim.     

 0534***: Senden önce miyoptum, senden sonra senden başka herkese bu gözlerim astigmat oldu!
(16:55)                                                                                                                                                                   
0534*** kişisi 'Hasta' olarak kaydedildi.

Görüldü olalı tam on dakika geçmişti ama bir şey yazmamıştı. Fazla mı yüklendim acaba? Yok canım ne dedim ki alt tarafı iki iltifat ettim. Heyecanlandı o ondan yazamadı. Neyse konuyu değiştireyim bari utanmasın benim ateşli doktorcuğum.

0534***: Eee Beyaz Nuri'm ne diye kaydettin bu garibanı?

Beyaz Nuri'm: 'Hasta' olarak kaydettim. 

0534***: Hasta mı? Biraz genel gibi olmuş ama olsun, sadece sana hasta olduğumu anlayacaksın yakında!
























Beyaz Nuri'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin