Beyaz Nuri'm: İlk görüşte aşka inanmıyorum.
Beyaz Nuri'm: Olsa olsa görünüşümden etkilenmiş olabilirsin.
Beyaz Nuri'm: Bir hevesle bana yazmanı anlayabiliyorum ama benim heves uğruna harcayacak vaktim yok.
Beyaz Nuri'm: Beni tanımıyorsun bile!
Beyaz Nuri'm: Kim olduğumu, nasıl bir kişiliğim olduğunu bilmiyorsun!
Beyaz Nuri'm: Neyi severim neyi sevmem bilmiyorsun!
Beyaz Nuri'm: İnsan hiç bilmediği birinden nasıl etkilenip bu kadar emin konuşur ki?
Beyaz Nuri'm: En çokta neyi merak ediyorum biliyor musun Ahu?
Beyaz Nuri'm: Kilolu ve bakımsız biri olsaydım da etkilenirmiydin benden?
Beyaz Nuri'm: Ben cevaplayayım. Etkilenmezdin, dönüp tekrar bakmazdın bile!
Beyaz Nuri'm: Aşk, sevgi, hoşlantı... Adına ne dersen de bana göre bunların içinde olduğu durumda dış görünüşün önemi yok!
Beyaz Nuri'm: Evet hastanedeki davranışların tuhaf ve ne kadar kabul etmesem de hoştu.
Beyaz Nuri'm: İçin dışın birdi. Ne düşünüyorsan onu söylüyordun. Daha önce hiç böyle açık sözlü bir hastayla karşılaşmamıştım.
Beyaz Nuri'm: Ama konunun buraya geleceğini hiç düşünmemiştim de.
Beyaz Nuri'm: Beni sadece iki haftadır tanıyorsun ve buna tanımak bile denmez.
Beyaz Nuri'm: Bu nedenle bir heves uğruna büyük laflar etmemeni öneririm.
Beyaz Nuri'm: İyi akşamlar.
(20:25)Hasta: Dört saattir mesajlarını tekrar tekrar okuyorum. Yetmedi ilk mesajımdan itibaren hepsini defalarca okudum.
(12:56)Hasta: Sanırım hatayı başında yaptım.
Hasta: Düşüncelerimi çok açık ettim ve bu da senin beni yanlış anlamana sebep oldu.
Hasta: Özür dilerim.
Hasta: Hayatına girerken ilk adımı yanlış attığım için...
Hasta: Senden gerçekten etkilenip sana bunu hissettiremediğim için...
Hasta: Duygularım ciddiyken, ciddiyetsiz davrandığım için...
Hasta: Bu saatte sana yazdığım için...
Hasta: Özür dilerim Ateş.
Hasta: Ama bilmeni istediğim şeyler var.
Hasta: Evet seni tanıyalı, göreli sadece iki hafta oldu.
Hasta: Ama bildiğim şeyler de var Ateş.
Hasta: Mesela dakik biri olduğunu biliyorum.
Hasta: Sabırlı ve anlayışlısın.
Hasta: İnsanlara karşı fazla olumlu ve cana yakınsın.
Hasta: Çabuk güveniyorsun ve bu huyunu sevmiyorsun.
Hasta: Sabahları kahvaltı yapmadan evden çıkmıyorsun.
Hasta: Sabah aç karnına çay veya kahve içemiyorsun.
Hasta: Siyahı ve kasvetli havalardan hoşlanmıyorsun.
Hasta: Çocukları çok seviyorsun hatta dört yıldır doktorsun ama acile çocuk hasta geldiğinde hâlâ etkileniyorsun, onları kötü hâlde görünce için gidiyor ve tedavilerini yaparken ellerin titriyor.
Hasta: Çocuklara kız erkek ayırt etmeksizin zaafın var, onları çok seviyorsun. Duygusalsın ve bunu gizleyemiyorsun.
Hasta: Evcil bir köpeğin var, onunla çok iyi anlaşıyorsun.
Hasta: İzin günlerinde bazen kütüphaneye bazense deniz kenarına gidiyorsun.
Hasta: Araba kullanmaktan çok yürümeyi seviyorsun.
Hasta: En önemlisi de Ateş...
Hasta: Merhamet ve vicdan duygun var, senin kalbin çok güzel.
Hasta: Yani aslında olan senin sandığın gibi heves meselesi değil be Ateş.
YOU ARE READING
Beyaz Nuri'm/Yarı Texting
HumorBugün kafama koymuştum, ne olursa olsun hayatımın aşkıyla tanışacaktım. 0534***: Adın cehennemi anımsatırken gözlerin 'Ben cennetim' diye bağırıyor be yiğidim! Wattpad'de 'Beyaz Nuri'm' adıyla yayınlanan ilk hikayedir. 10.04.2022 #genelkurgu 1