15

314 18 6
                                    

312słów.

Jak pisze ten rozdział to urodziny Jonghyun'a z SHINee ryczałam nie zliczę ile razy ogólnie ,a wczoraj I przed wczoraj bite 2-3 godziny. Tęsknię za nim pomimo tego ,że znam SHINee od kilku miesięcy, to jak patrze na jakieś filmiki gdzie ludzie za nim tęsknią albo jak się śmiał z przyjaciółmi to myślę jak ciężko musiało i musi im być szczególnie ,jeżeli chodzi o przyjaciół prócz członków SHINee to IU musi być ciężko podobno straciła rodziców i trzech przyjaciół. Obejrzyjcie piosenke ,która jest u góry Our Page (dedykowana Jonghyun'owi i specjalnie macie napisy pl czytajcie tekst naprawdę wzruszający) i ,,From Now On " też najlepiej z tekstem. Napiszcie wasze odczucia lub coś chętnie poczytam ogólnie lubię jak komentujecie.

HyunJin:

Tak jak powiedziałem tak zrobiłem pojechałem po Lix'a I razem pojechaliśmy do szkoły. Podczas drogi gadaliśmy, śmialiśmy się i wiele innych, ale wszystko co dobre się kończy, musieliśmy się rozdzielić na lekcje.

Każdą przerwę spędzałem z Felix'em i Minsung'ami. Z tego co się dowiedziałem od Han'a, Felix pisał ,potem dzwonił ,a potem znowu pisał do niego przez całą noc o tym ,że jesteśmy razem i jaki to ja cudowny nie jestem .Lix kilka razy próbował uciszyć Jisung'a ,a jak mu się to nie udawało to chciał uciec ,lecz ja go trzymałem za rękę I nie pozwalałem. Wiewióra dalej kontynuowała swój monolog tyle, że teraz z dowodami w postaci wiadomości na telefonie ,które nam pokazywała. Jisung mówił, że myślał, że mu bębenki w uszach wybuchną jak Lix do niego zadzwonił i zaczął piszczeć ,że jesteśmy razem doslowine piszczeć przez co rodzice go uciszali i dostał ochrzan.

Ja siedziałem i tuliłem Lix'a, a z każdym słowem czułem coraz to większe ciepło na sercu, śmiałem się, byłem naprawdę szczęśliwy tym, że Felix naprawdę się cieszy. Był calutki czerwony. Twarz chował w dłoniach coraz bardziej się we mnie wtulajac , no poprostu tak uroczy i słodki ,że brak słów.

Autorka: Tak jak obiecałam jest rozdział mam w planach napisać jeszcze przynajmniej 1. I wiem jestem strasznie zmienna, ale łatwiej pisze mi się krótsze rozdziały, jeżeli nie mam pomysłu na jakiś rozdział ,dlatego każdy rozdział może mieć różną długość np. 100,200,400,700 słów.

Miłego dnia/nocy

Hyunlix Forever HappyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz