Chapter 12

569 20 0
                                    

(Harry p.o.v)

'Harryy!' roept Jade. Vrolijk komt ze op me afrennen. 'Jade!' roep ik terug. Ze slaat haar armen om me heen. 'I missed you Hazz! Don't dare to ever leave me again!' zucht ze. Ze had me gemist? Tuurlijk als vrienden kun je elkaar missen, logisch toch? Nog steeds met mijn armen om haar heen komt er een raar gevoel in mijn buik. Het gevoel dat ik had in de starbucks. Raar maar toch fijn. Ongemakkelijk maar toch geruststellend. Ik weet niet wat het is. Jade haalt zich van me af. We kijken elkaar diep aan in de ogen. De ogen waarin ik zo vaak ben verdwaald en nu weer doe. Mijn ogen gaan naar haar mond. Haar mond met de zachte lippen die ze altijd zachtjes op die van mij zette. Ik snak ernaar. Ik snak naar een zoen van haar. Voor ik door heb wat ik doe, plant ik mijn lippen op de hare en begin een zoen. Ze beantwoord hem niet. Ik voel een teleurstelling door mijn lichaam gaan. Ik haal mijn lippen weer van de hare af. Het rare is dat ze me niet wegduwde. 'Harry? What did you??' vraagt ze met een geschrokken blik. 'JADE I AM IN LOVE WITH YOU! STILL!' roep ik opeens. Jade's hoofd vermenigvuldigd zich en begint de zin te herhalen. Schreeuwend. Ik word bang van alle Jade's en loop zachtjes naar achter. Ik struikel en val in 2 armen. Sterke armen. Ik kijk naar de handen. De handen komen mij erg bekend voor. Mijn ogen schieten naar mijn eigen handen. Gelijk worden mijn ogen groot en kijk ik naar de Jade's voor me. Die handen zijn mijn handen, de armen zijn mijn armen. Dat betekent.. 'Hello Harry.' zegt een stem. Ik sta op uit de handen en draai me om. En daar... Daar sta ik. De tweede Harry kijkt me glimlachend aan. 'Harry,' begint hij, 'In this dream I wanted to show you that you are still in love with Jade. So, don't hide your feelings but tell her. Tell Jade that you still love her!' Gelijk erna verdwijnt dan andere ik. 'HARRY TWOO?' schreeuw ik hoopvol. Hopend op meer informatie. Maar dat komt er niet. De Jade's zijn weg, Harry de tweede is weg. Alles weg. Alleen een diep zwart gat. Het gat wordt groter en groter. Opeens zak ik door het zwarte gat.

'AAAAAAAAAAAHH' gil ik hard en open mijn ogen. Ik zie het plafon. Op het plafon staat geschreven : Tell her.. Was de droom echt? Ben ik dan nog steeds verliefd op haar? Dromen vertelllen je toch altijd iets?

(Jade p.o.v)

Gapend word ik wakker. Gister was perfect. Alles is opgelost. Ik heb het goed gemaakt met Harry, ik ben van Thomas af en nog meer. Rose en ik komen hier wonen. Gewoon als vrienden. Al denk ik dat er voor Rose meer in zit. Gister ging ik naar haar toe, om te vertellen dat Harry en ik alles hebben bijgelegd. Toen ik in haar kamer kwam stond ze daar me Zayn te knuffelen. Nou zegt knuffelen niks, dat doe ik ook met Hazz. Maar ze schoten allebei rood. Die zijn zeker wel verliefd. Zayn is toen snel de kamer uitgehuppeld, ja echt gehuppeld.

'Did you slept well?' vraagt Niall aan het ontbijt. Ik knik. 'When are you going to pack your stuff?' Zayn kijkt ons veel betekend aan. Ik haal mijn schouders op en kijk Rose aan. 'After breakfast..' mompeld ze en propt een pistoletje in haar mond. 'Soo, what are you guys going to do today?' vraag ik nieuwsgierig. 'I am going to prepare the... Something.' zegt Zayn en kijkt snel aandachtig naar zijn broodje met pindakaas, terwijl hij een rood hoofd krijgt. 'What is that something?' vraag ik met wiebelende wenkbrauwen. 'Nothing..' mompeld hij. Ik haal mijn schouders op en sta op. 'I am going to take a shower.'

(Rose p.o.v)

Waarom wilde Zayn niks zeggen over onze date? Schaamde hij zich ervoor dat we gingen daten? Waarom vroeg hij me dan op date? Ben ik lelijk? Is er iets mis met mij? Vast niet. Op school was ik populair net als Jade. Dus mijn uiterlijk is het niet. Wat dan? Al deze onzin maakt me zo onzeker. Misschien moet ik het hem vragen. 'Zayn..' begin ik. Zayn kijkt op. 'What?' Ik twijfel. Zal ik het hem vragen? Of wordt hij dan boos. Trouwens waar komt deze onzekerheid vandaan? Ik moet Rose om advies vragen. En wel nu. Ik sta op. 'Rose?' klinkt het vragend achter me. 'You wanted to ask or say something..' Shit Zayn. Die was ik even vergeten door mij gedachtes. 'No nothing..' 'Okay.' Ik draai me weer om en loop snel de trap op.

'Jade? Are you finished?' roep ik door de badkamerdeur na 10 minuten. 'Yes! Come in!' roept ze terug. De deur gaat van het slot en Jade staat in de deur. 'I need your advice.' mompel ik. Jade schrikt, duwt me de badkamer in en doet de deur op slot. Oke, nu komt en dus echt een zussengesprek. Dat was altijd zo. Dan deed ze alles op slot zodat papa en mama niet naar binnen konden. 'What is wrong honey?' vraagt ze bezorg. 'Nothing bads..' begin ik. 'What is it then?' 'I am confused. No not confused.. I am.. What is the right word for it..' 'Insecure?' zegt Jade vragend. Ik knik. 'Yes, I am insecure. Because Zayn and I have a date today.. He didn't want to tell you it, so then I became insecure.. And know I hate myself because I think bad about myself.. Help me pleasee!' 'Rose, just be calm. I can see that you are deeply in love with Zayn and I see he is also deeply in love with you. I think he just want to keep it between you guys and get to know eachother better. He has also feelings. I think he is so nervous for the date.' stelt Jade me gerust. Jade's gerustellende woorden helpen. Ze drijven de slechte gedachtes uit mijn hoofd. De gedachtes die me onzeker maakten. De gedachtes die me ook een beetje verward maakten. Ze zijn weg. 'Thank you sis!' roep ik blij en geef haar een knuffel. 'No problem hun!' Jade geeft een kus op me hoofd en loopt dan de badkamer uit. Nu kan ik douchen. Ik kijk naar de spiegel. Wat zou ik doen met mijn haar? En mijn kleding? Mijn make-up? Ik zucht. Ik moet nog zoveel doen..

______

Sorry voor het korte hoofdstuk! Maar ik had weinig tijd, veel toetsen enzo.. Stomme school. Maarja het moet. Dus nu staat hij er eindelijk op maar is die wel kort.. Is dat erg? Ik weet het niet haaha, maarjaa.

Ik ga deze week weg. Daar heb ik geen internet dus deze weer zal er ook geen nieuw chapter komen. SORRY SORRY SORRY SORRYY SORRY!!

byeee lovejulliee!! xx

vote/comment/fan? thankyouuxxxx

Still The One?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu