iki

88.8K 3.8K 236
                                    

Memur Bey: Numara Caner Tufan'ın üzerine kayıtlıydı. Gerçekten öylesine bir tesadüfmüş sanırım.

Memur Bey: Sizede haber vereyim dedim.

Kiraz: Ben demiştim demek istemiyorum ama neyse. Yani azat edildim artık öyle değil mi?

Memur Bey: Evet öyle oldu. Bir daha tuşladığınız numaralara dikkat edersiniz. Herkes benim kadar anlayışlı çıkmayabilir neticede.

Kiraz: Uyarınızı dikkate alacağım başkomiserim. Ama anlayış konusunda size hak veremeyeceğim.

Kiraz: Gerçekten telefondaki tavrınızdan daha kaba olduğunuzu yüz yüze gördüğümde tescillemiş oldum.

Kiraz: Ah pardon, hakarete girmez bu da değil mi?

Memur Bey: İltifat olmadığı kesin..

Kiraz: Olanı söylemekte suç oldu ya..

Memur Bey'i Başkomiserim olarak değiştirdiniz. 

Kiraz: Neyse derse girmem gerekiyor. Kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere başkomiserim.

Başkomiserim: Görüşeceğimizi tahmin ediyorum nedense. Hayatıma pat diye düşüverdiniz.

Zeki insan, en sevdiğim..

Kiraz: Şöyle düşünün hayatınızın tam ortasına düşmüş bir melek.

Başkomiserim: Sanki bu biraz tartışılır. Yani melek olduğunuz. Eski sevgilinize yapacaklarıza şahit olmuştum istemsizce. 

Kiraz: Valla başkomiserim melek gibi kızımdır da kime hangi melek olduğum tartışılır..

🍒

Düzenlenmiştir.

Kitabı yeniden yazıyor gibiyim..baya değişiklik söz konusu çünkü.

Seviliyorsunuz<3

KISADIR AŞKIN BOYU | Yarı Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin