otuz üç

36K 1.6K 193
                                    

Asiye: Halil Bey merhaba,

Asiye: Kiraz'a saatlerdir ulaşamıyorum. Kusura bakmayın sizide rahatsız ediyorum ama.

Asiye: Kendisini çok merak ediyorum. Acaba Cihangir Bey'le birlikte mi? Haberiniz var mı?

Asiye: Normalde yazmazdım ama sabah sadece tek bir mesaj atmıştı. Sonra bir daha haber alamadım.

Asiye: Sizin mesajlarda tek tik.

Asiye: Hay lanet girsin ya!

Asiye: Pardon.

Asiye: Kiraz neredesin? Saatlerdir ulaşamıyorum sana. Merak ediyorum. Telefonunda kapalı.

Asiye: Enişteyle birlikte misin kız yoksa? Unuttun iyice beni.

Asiye: Zaten siz bir araya gelince ne ben kalıyorum ne başkası.

Asiye: Ben sana neler anlatacaktım ya. Nerede benim dedikodu edebileceğim arkadaşım?

Asiye: O tek tiki bir tarafına sokucam senin Kiraz.

0542 *** ** **: Sevdiğini kaybetmek üzer insanı Kiraz.

0542 *** ** **: Ama o bekleme süreci daha can yakıcıdır. Çünkü içinde bir umut barındırır.

0542 *** ** **: O başkomiser oradan sağ çıkamayacak. Kendini en çok buna hazırla.

0542 *** ** **: Canımın yandığından daha çok can yakacağım.

0542 *** ** **: Hep bir nefes gerinizdeyim. Çok yakında beni bitirmeye çalıştığı her ana lanet edecek.

0542 *** ** **: Çok yanlış kişiye bulaştı o sevgilin. Ama dahası sen çok yanlış kişiyle birliktesin.

0542 *** ** **: Unutma,

0542 *** ** **: Herkes öldürür sevdiğini.

0542 *** ** **: Dilerdim o bıçağı saplayan ben olayım.

0542 *** ** **: Iskalamaz tam kalbine saplardım.

...

"Başkomiserim yoğun bakıma alınmış," diyen Halil olduğu yere çökerken son kez mırıldandı.

"Durumu kritikmiş. Bıçak sağ böbreğine denk gelmiş."

🍒

Düzenlenmiştir.

Spoi içeren bir bölüm skskskksskks
Alayım tahminleri sizce kim o son şahsiyet?
(Caner değil boşa sövmeyin-,-)

Halil Bey&Asiye Hanım ship tutar mı sizce?

Seviliyorsunuz<3

KISADIR AŞKIN BOYU | Yarı Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin