MAH-028

107 6 0
                                    

Mrs Uwais Qaiser

'the Gigolo with his sweetheart '

10 Tahun kemudian nya

"Aurora Sophieanna what are you doing bunny bear . Mama cakap apa tadi before makan basuh tangan now go wash your hand " arah Aurelia Helena pada anak perempuan nya itu yang sudah berusia 10 tahun ,mereka menetap di Russian akan jangka masa yang begitu lama kerana satu sebab keselamatan mereka bertiga. Sometimes family Aurelia Helena akan berkunjung ke rumah mereka bila mereka ada urusan disini .

"Iee tak nak guna tangan nanti smelling tahu busuk!" Sudah diingatkan jangan guna sudu sangat kita ni orang melayu ikut lah adat melayu namun anak perempuan nya itu tetap sahaja ikut budaya barat. Bila anak dah pandai Aurelia Helena menepuk dahi ikut baka bapak dia lah ni macam ni perangainya.

"Hel kau masak apa" sergah Tufail Bills bersama-sama dengan anak perempuan nya iaitu Lutfia Eva

"Asam laksa" nasib baik lah bahan-bahan yang dia kirim untuk di bawa dari Malaysia tidak rosak. "Aurora what happen to your face!"

"Uncle mama paksa basuh tangan iee busuk tahu you see!" Aurelia Helena mahu sahaja cubit pipi anak nya itu "Dada I need my gloves" pinta Lutfia Eva "alright both of you wearing the glove , kau ni Hel dah tahu anak tu macam tu kau paksa macam batu pun takkan jalan layan kan jelah "

"Layan lepastu bila dah besar gedik,berlagak bandar like that . Whatever lah malas nak layan. " Sakit kepala dia anak tak dengar cakap betul,ini bapak dia kali lima memang ikut baka si Uwais Qaiser lah anak nya itu. Aurora Sophieanna dan Lutfia Eva makan dengan lahap ikan bakar mereka tidak makan kerana sangat tidak sedap.
Mereka hanya makan akan ayam, daging seperti itu sahaja ,makanan yang pertama kali makan memang mereka tak suka.

Tufail Bills hanya menggelengkan kepala melihat telatah sepupunya itu sudah 10 tahun tetap sama dia duduk disebelah anak perempuan itu lalu menuangkan air yang sudah dibuat oleh Aurelia Helena. " Aurora kalau kita balik Malaysia you nak tak!"

Kening Aurora Sophieanna terangkat "Malaysia? Where Egypt or Korea!" Masalah macam ini dia kena hadap seorang diri.

"Malaysia tu nama negara . And Kuala Lumpur nama bandar untuk kota yang besar. So I was plan with your daddy nak balik sana lusa ni. You tak pernah balik Kampung right!" Terang akan Tufail Bills kepada anak buahnya itu.

"Kampung? My village I never heard before Uncle Tufail " dia sendiri tidak tahu mana kampung kedua ibu bapanya dia cuma ingat dia dibesarkan dekat sini dan tiada seorang pun menyebut akan Negara tersebut "kalau Aurora nak tengok kampung sana,apa kata you pujuk your mama balik sana boleh jumpa your grandparents tak rindu ke" pancing Tufail Bills akan anak Aurelia Helena itu.

"We should go Malaysia and I can meet Grandpa and Grand ma. So interesting I try ok ! Eva quick kita pergi mandi pulak" Lutfia Eva mengangguk tanda ok terus mengunyah makanan yang berada di dalam mulut dengan lahap nya.

-

"I nak cakap sesuatu dengan you sayang ! "Leher Aurelia Helena dikucup lembut kedua bahunya disentuh dengan penuh kasih sayang . "Abang nak cakap apa?" Soal nya sudah 10 tahun mereka menetap di Russian dan dekat sini lah mereka mula bina kehidupan baru .

"I dengan Tufail merancang untuk balik Malaysia" mata Aurelia Helena yang tiba-tiba tertutup terbuka luas akibat dengar perkataan Malaysia .

Balik Malaysia semula

"I tak nak balik Malaysia Uwais, I tak nak 'dia' sentuh anak I " kepala Aurelia Helena dikucup sekilas menyentuh telapak tangan mahu memujuk isteri kena ada caranya jangan tahu guna kuasa sahaja para isteri pun boleh muak dan muntah hijau.

"I kan dah janji dengan you yang I tak akan bagi 'dia' sentuh you jangan risau ok . I akan ada 24 jam dengab you termasuk anak kita. You boleh percayakan I yang I akan jaga you kita balik Malaysia sebab Anniversary your mom and your dad why not kita bagi hadiah pulak!" Pujuk isteri tidak perlu kekasaran atau menengking . Lembutkan suara dan explain supaya isteri faham.

Aurelia Helena menghembus nafasnya sebaik sahaja tubuhnya dipusing menghadap akan suaminya itu Uwais Qaiser mengusap bibir Aurelia Helena dengan menatap bibir tersebut " I will protect you sweetheart I tak akan bagi sesiapa sentuh you sebab you isteri I ! "

CUP!

"kita balik Malaysia ok!" Aurelia Helena menelan air liur bila bibirnya bersatu dengan suaminya dimalam hari begini dia kena melakukan tugas isteri kepada Uwais Qaiser. "Tapi abang kita tal akan..."

"Shusss" jari telunjuk diletak di bibirnya membuatkan dirinya terdiam

"Ye abang tahu benda tu ok ,abang dah siap berpakat dengan Tufail . Kita hanya balik sahaja " Suara Uwais Qaiser semakin mengecil tangan nya merayap ke pinggang miliknya aduhai jantung dia ingin pecah sahaja.

Aurelia Helena mengangguk tanda faham mereka berdua mulai bersatu .

Cinta mereka berputik saat mereka belajar untuk mencintai antara satu sama lain.

Mereka cuba menjauhi perkara yang sia-sia demi hubungan mereka yang baru terbina ini.

"Hel ,thank you !" Selimut ditarik menutup bahagia dada dia bangun dan mandi membersihkan tubuh badan manakala isterinya tidur lena kepenatan. DIA tersenyum manis melihat wajah Aurelia Helena dulu dan sekarang sama sahaja cantik tanpa make up. Dari pertama dia kenal Aurelia Helena wanita ini sangat keras dan pendiam namun siapa sangka dia yang bekas gigolo boleh disayangi dengan dia perempuan yang masih suci.

She so beautiful

She so elegant

She so good


TUFAIL DAN UWAIS MERANCANG UNTUK BALIK MALAYSIA

AGAK-AGAK APA YA G JADI MAAF KALAU TIDAK MENARIK

MRS UWAIS QAISER  ✓|09Where stories live. Discover now