Virakhi OS: Moving On part 4

Scene begins at the hospital...

Veenu was admitted in hospital due to the scratches he had gotten on his elbow...

Pakhi and virat were in the other room where pakhi was sitting on the bed and virat was walking here and there. All the events of today came crashing to his head and the moment he recalled how jagtap brutally treated pakhi and veenu, his wife and son, his anger rises...

Virat looked at pakhi who had her head down, he knew she was terribly scared.
A nurse came inside and told "ma'am apko bhi kafi chot aai hai please lait jaiyeee mai dressing kardaiti hoon. Aur kuch test bhi run karnay hain"

She touched pakhi's arm

Pakhi: maine kaha na apko jab tk mujjy ni pata chal jata ky mera beta theek hai ya ni mai kahi ni jaoo gi. Koi dressing ni karni. Ap jaiyeee yahan se.. Pleaseee... 🙏

She cried.

Virat signalled the nurse to go out. He needed to talk to pakhi, he couldn't see her in this state.

Virat stepped towards pakhi who was again looking down when he placed his hand pn her back which suddenly frights pakhi and she moved back reactin " Nahin please nahin"

Virat held her hand: main hoon...

Pakhi looked at him and stood up... She avoided him: mai veenu ko dekh ky ati hoon..

She stepped ahead while virat came infront of her: TUM KAHI NI JA RAHI...

Pakhi sensed his seriousness: meray betay ko meri zarorat hai virat... Hatoo

She sided him to move ahead when virat held her arm and pulled her towards him: MAINE KAHA TUM KAHI NI JA RAHI..

Pakhi pushed virat a bit back: tum mujhy ni rok sakty...

Virat had enough: YEH BAAT CHUPA RAHI THI ITNAY DIN SE MUJHSE?

Virat was dead serious in his tone...

Virat: mujhy btana zarori ni smjha???? KYUN?

pakhi: virat mujhy ni pta ky tum kyun yeh sb bol rahy ho.. Mujhy bs veenu ky paas jana hai...

Virat: KYUN NI BTAYA MUJY? Uss din bhi tum jagtap ko dekh kar behosh howi thi na?

His gaze was on her, when she didn't answered, virat raised his voice...

Virat: MAI POCH RAHA HOON KUCH? KIA TUMHAY ZARA ANDAZA HAI KY AJ KIA HOSAKTA THA AGAR VEENU MUJHY CALL NA KARTA... WAHAN MERRA BETA AUR MERI BIWI KI JAAN KO KHATRA THA AUR TUMNY MUJHY BTANA ZARORI NI SAMJHA..

he punched the nearby table...

Pakhi got scared: kia kar rahy ho virat? Lag jaye gi...

Virat: KYUN NI BTAYA TUMNY KY TUMNY JAGTAP KO DEKHAAA THAA.. KY WOH VEENU KY SCHOOL GAYA THA SB PATA THA NA TUMHY

pakhi was crying she didn't knew what to answer..

Pakhi: virat veenu ko abhi humari zarorat hai yeh sb batein baad mai bbi hosakti hain...

Pakhi again tried to moved ahead and this time virat held both her arms in his grip and bring her closer, now there faces were inches apart..

Virat: bharosa ni tha mujhpy?
Pakhi: aisi koi baat ni hai
Virat tighten his grip: toh kyun ni btaya... Kyu akelay pareshan rahi BOLOOO (he was angry)

Pakhi with all her force pushed virat: TUMHARI WAJA SE VIRAT.. TUMHARI ISI GUSAY KI WJAA SE... AGAR MAI USS DIN TUMHY BTA DAITI KY MAAINE JAGTAP KO DEKHAAA THA TOH NAJANAY TUM KIA KARBETHTY.. GOLI LAGI THI TUMHY... tumhy mazeeed takleef mai ni dekhna chahti thi...