Yirmi birinci bölüm | Bedenlerin dansı 🖤

18 3 0
                                    




🖤

Teninin tenime değmesiyle nefesim kesilmişti.
Nefes alıp veremiyordum buna rağmen varlığı sayesinde hala yaşamaya devam edebiliyordum.

Güzel hissettiriyordu kokusunu içime çekmek , mutlu hissettiriyordu kollarıyla bedenimi sarması.

Hiç tereddüt etmeden sıkıca sarılmıştı.
Kalp atışlarını tüm bedenimde hissedebiliyordum.

Yakın teması damarlarımdaki kan akışını durdurmuştu.
Kalbim kan pompalıyor olsada damarlarımda dolaşan kan akışını hissedemiyordum.
Sanki damarlarım onun dokunuşları için kendini kapatmıştı.

Daha fazla dayanamayarak bedenimi bedenine çevirip sordum " sen " dedim kekeleyerek . Fakat onunla göz teması kurmaktan kaçınıyordum .

Ve ekledim ."Bunu neden yapıyorsun " dedim hâla
göz tamasından kaçınırken.

"Sadece yapmak istedim" demişti . İki dudağının arasından hiç ummadığım cümleyi kurmuştu.
Onun yüzüne bakmaktan kaçınmış olsamda gözlerinin gözlerimin üzerinde gezindiğini hissedebiliyordum.

Onun karşısında bedenim donup kalmıştı .
Fakat beynim benden çok bağımsızdı .
Sürekli onun gözlerimin içine bakarak söylediği sözleri tekrar ediyordu.

"Sadece yapmak istedim ."

Neden yapmak istemişti ve neden her hangi bir sebep söylemesi gerekirken aklıma milyonlarca soru işareti bırakacak cevabı vermişti.

"Burada mı kalacaksın yanımda , yanı başımda"
Demiştim bir anda soruma karşı anlık kaşlarını yukarıya kaldırıp indirmişti.

"Neden olmasın " demişti hafifçe tebessüm edip gözleriyle tavanı seyrederken.

"Neden olsun " dedim onun baktığı tavana bakarken.

Çok dikkatli bakıyordu . O kadar dikkatli neden baktığını merak ederek gözlerimi oraya yöneltmiştim. Fakat herhangi bir şey göremedim.
Sıradan tavandı işte.

"Çünkü öyle istiyorum" demişti gözleri hala tavandayken.

"Çok şey istiyorsun " dedim kaşlarımı yukarı kaldırıp tavana bakarken.

Biz neden tavana bakıp birbirimizle konuşmaya başlamıştık sanki aramızdaki iletişimi tavan sağlıyormuş gibi.
Tavan ve ikimiz arasında tohaf bir atmosfer vardı.
Komik olduğu için içten gülümsüyordum. Fakat ona belli etmemeye çalıştım.

"Konu sensen eğer istemeye devam edeceğim "
Diyerek gözlerini tavandan ayırıp gözlerime odaklamıştı.

Gözlerim bir yandan gözlerine bakarken diğer yandan gözlerimi ondan kaçırıp duruyordum.
Sanırım yine utanmıştım.

Konu sensen eğer istemeye devam edeceğim demişti .

Her hangi bir cevap vermemiştim. Fakat benden bir cevap beklediği çok barizdi.
Hızlıca bedenimi diğer yöne çevirdim.
" İyi geceler . Eğer beni rahatsız edersen kendini yerde bulursun " demiştim gözlerimi kapatırken.
Güldüğünü hissedebiliyordum.

MEYUS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin