***
Ben bulut sayesinde yeniden yaşamaya başladım.
Şuanda hissettiğim şey bu onu pencereden seyrederken ,mutlu olduğunu gördüğümde sanki o an dünyalar benimmiş gibi oldu.
Beni ona baktığımı gördüğünde çok utandım .
Ne yapacağımı bilemedim, nereye kaçacağımı bilemedim.Onunla ilk karşılaştığımız zamanları düşünüyorum da hiç böyle hissetmemiştim.
Yeni yeni utanmaya ,çekinmeye başladım.Gizem hocayla birlikte sınıftan içeri girdiğinde gözlerim çaktırmadan bulutu arıyordu.
Bulut hala sınıfa gelmemişti.Defterimden bir parça kağıt yırtıp gizeme "bulut nerede "yazıp hocanın görmeyeceği şekilde hızlıca gizeme attım.
Gizem kağıdı açıp okuduktan sonra birşeyler yazıp kağıdı masama doğru attı.
Kağıdı elime alıp açtım"biraz hasta olduğunu evde dinlenmesi gerektiğini söyledi"
Şaşırmıştım durup dururken nesi vardı bu
çocuğun sabah çok iyiydi.Birden bire ne olmuş olabilir çantasını bile almamış . Kalemi elime alıp"sabah birşeyi yoktu gayet iyiydi üstelik çantasını bile almamış o kadar mı kötü durumu peşinden gitsemmi acaba" yazdıktan sonra kağıdı gizeme attım.
Gizem okuyup hafifçe gülümseyerek bana baktıktan sonra yazıp kağıdı bana attı.
Kağıdı açarken epeyce telaşlıydım umarım kötü birşeyi yoktur ."hasta olduğundan değilde bence başka birşeyden .
Baya nefes nefese kalmış gibiydi."gizemin bu sözleri beni pekte ikna etmemişti kendi gözlerimle iyi olduğunu görmeden içim rahat etmeyecekti.Kalemi tekrardan elime alıp "bulutun yanına gidiyorum iyi olup olmadığını kendi gözlerimle görmem lazım"yazdıktan sonra kağıdı gizeme attım.
Bir anda karnımı tutup ayağa kalktım .
Ayağa kaltığımı fark eden kimya öğretmeni"Arya bir sorun mu var "dedi.
"Hocam karnım çok ağırıyorda revire gidebilirmiyim"
"Tabi gidebilirsin geçmiş olsun."dediğinde çantamı ve bulutun çantasını alarak sınıftan çıkarken gizeme baktım Emreyle konuşuyorlardı sanırım emre ne olduğunu merak etmiş gizeme soruyordu sınıftan çıkıp koşmaya başladım.
Buluttan biraz olsun ayrı kalmak onu çok özlememe sebep olmuştu.
Dolmuşa binip yerime oturduktan sonra hem bulutu göreceğim için heyecanlı hemde onu hasta görebilirim diye tedirgindim umarım iyisindir .
Sen iyi olunca bende iyi oluyorum . Sen kötü olunca bende kötü oluyorum.
Evin kapısına geldiğimde bende olan anahtarla içeriye girdim.
Çantaları yere atıp" bulut" diye seslendim .Ses yoktu . Tekrar seslendim "bulut " yine ses yoktu .
Acaba birşeymi oldu o kadar çok bağırmama rağmen neden beni duymuyordu.
Merdivenlerden hızlıca çıkıp odasına girdim.bir an duraksadım.
Beni duymamasının sebebini şimdi görünce anlamıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
Romance🖤🖤 Babamı kaybetmiştim. Sevdiğim adam gözlerimin önünde babamı ellerimin arasında söküp almıştı. O günden sonra kimseyi sevmemeli ve değer vermemeliydim. Kendime aşkı yasaklamıştım. Dünyadan kopup tıpkı bir ölü gibi yaşamaya mecbur bırakmıştım ken...