🖤
Sanırım intikam almaya hazırdım .
Tek eksik olan şey emir ile olan işbirliğim .Eğer oda kabul ederse planım mükemmel işleyecekti.
Aslında emirle sevgili olma gibi bir planım yoktu. Sınıfta emirle olan yakınlığım onu fazlasıyla kızdırdığı için böyle birşey yapmaya karar verdim .
Emir teklifim karşısında öksürüklere boğulmuştu."İyi misin niye bu kadar şaşırdın anlamadım"
"Nasıl ne dedin anlamadım "
"Sende varya sağırmısın nesin ,sevgilim olurmusun rol icabı anladın "
"Yani şimdi diyorsun ki sevgili rolu yapalım doğrumu anladım "
"Evet aynen öyle ".
"Peki bu işte benim çıkarım ne olacak"
"Aptal mısın oğlum eğer benimle sevgili rolu yaparsan bulut sana karşı daha öfkeli olacak . Şöyle düşün nasılki sen cemreyi sevdiğinde cemre bulutu seviyorsa ,bulut cemreyi senin ellerinden aldıysa her ne kadar beni sevmiyor olsada sende onun sana yaptığını ona yapmış olacaksın bu durum onu öfkeden deliye döndürecek."
"Bir dakika seni sevmiyormuymuş doğru mu anladım . Tüm bunları seni sevmediği için mi yapıyorsun"
"Orayı boşver sen şimdi detayları sonra anlatırım. Şimdi sen söyle kabul ediyormusun "dedikten sonra sağ elimi Emire doğru uzattım.
Emir hareketsiz elime bakıyordu . Cevap veremeyeceğini anladığımda
"Emir eee ne diyorsun dikilecek miyiz böyle" dedim.
"Bana biraz düşünmem için zaman ver" dedikten sonra hızlıca yanımdan ayrılıp okula doğru ilerledi.
Umarım kabul edersin bir ihtimal kabul etmessen bu teklifi akife sunmak zorunda kalacağım. Umarım buna gerek kalmaz.
Bulut bir müddet bizi izledikten sonra öfkeyle bulunduğu yerden ayrıldı.
Yani gerçekten düşmanla iş birliği yapacağım hiç aklıma gelmezdi.
Ben en iyisi akiflede biraz konuşayım ne olduğunu belli etmeden emir reddederse ona yönelirim.
Acaba Akif nerede okula geldimi sınıfta yoktu. Bahçede dolanıp akifi aramaya başladım.
Karşıda arkadaşlarıyla basketbol oynayan cenki gördüm yanına giderek
"Cenk bi bakarmısın"
Dedikten sonra kenara geçtim cenk yanıma gelerek"Efendim arya"
"Akifi göremedim nerede biliyormusun"
"Ne yapacaksın akifi"
"Göremedim de sınıftada değildi merak ettim "
"Annesi kaza geçirdi apar topar hastaneye kaldırıldı .Amerika'ya gitti."
"Durumu nasıl peki"
"İlk başlarda durumu kritikti. Şuanda gayet iyi . İyileşme sürecinde bugün veya yarın gelir öyle söylemişti"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
Romance🖤🖤 Babamı kaybetmiştim. Sevdiğim adam gözlerimin önünde babamı ellerimin arasında söküp almıştı. O günden sonra kimseyi sevmemeli ve değer vermemeliydim. Kendime aşkı yasaklamıştım. Dünyadan kopup tıpkı bir ölü gibi yaşamaya mecbur bırakmıştım ken...