Aleksi
Mä havahduin hereille, kun musta tuntui, että joku katseli mua. Mun silmät rävähti hetkessä auki ja mä pelästyin, kun mä näin jonkun seisovan makkarin oviaukossa. Mutta sitten mä tajusin, kuka siinä oli.
"Mun oli pakko nähä sut, ihan pakko" - Olli sanoi hiljaa, mutta jotenkin kiihtyneenä, kun mä vedin äkkiä peittoa suojakseni. Oli mulla bokserit jalassa, mutta silti. Se oli kai joku alkukantainen reaktio peittää itsensä, kun oli jotenkin suojaamaton ja joutui yllätetyksi.
"Miks?" - mä henkäisin hämmästyneenä. Mä en todellakaan ollut osannut odottaa tätä. "Mä en oo saanu sitä suudelmaa, enkä sua mun mielestä" - se kertoi mulle ja näytti vähän ujolta, mikä ei mun käsityksen mukaan ihan kuulunut sen tyyliin, mutta mä vaan nyökkäsin, kun en muutakaan sillä hetkellä osannut. En mäkään ollut. En todellakaan.
"Miten sä pääsit sisään?" - mä sitten kysyin siltä. Mä kuitenkin asuin kerrostalossa ja tänne päästäkseen sen pitäisi ensin päästä sisään ulko-ovesta ja sitten mun asunnon ovesta. Periaatteessa rappukäytävään saattoi kyllä päästä jonkun muun asukkaan kanssa samalla oven avauksella, mutta mun ovi oli toinen juttu.
"Ovi oli auki" - se vain vastasi, niinkun se olisi ollut ihan tavallista, että tyypit jätti asuntonsa ovet yöksi selälleen, että kuka vaan voisi kävellä sisään. Olinko mä muka ollut niin tokkurassa, että mä olin vaan kotiin päästyäni jättänyt oven auki? Mä muistin kyllä kuinka superväsynyt mä olin ollut, mutta silti. Mun aivot yrittivät pohtia siitä kuumeisesti, mutta luovuttivat, kun Olli tuli mun sängyn reunalle istumaan, enkä mä kyennyt enää ajattelemaan muuta.
Mä katsoin sitä jännittyneenä ja mun sydän alkoi pamppailla nopeammin. Olli tuijotti mua silmiin. Meidän kasvot alkoivat lähestyä toisiaan. Se kumartui mua kohti. Lopulta sen huulet painui mun huulille ja se maistui vieläkin paremmalta kun mä muistin. Se suuteli mua kiihkeästi ja pian mä jo makasin sängyllä sen alla, sen käsien vaellellessa tutkimassa mun vartaloa.
"Aleksi, sä oot ihana" - se huokaisi, siveli mun kylkiä ja alkoi imemään mun kaulaa. Mä voihkaisin. Se tuntui ihanalta. Olli kiskoi paitansa pois ja mä näin sen paljaan yläkropan ja aloin tunnustella sitä. Mä hieroin sen rintalihaksia ja silitin sen rintaa, hivelin sen vatsalihaksia ja annoin käsieni tunnustella sen upeaa kroppaa. "Mä haluun sua" - se kuiskasi mun korvaan ja näykkäisi sitä. Mä huokaisin. Mäkin halusin sitä. Ihan helvetisti.
Olli riisui housunsa. Se kaivoi mun yöpöydän laatikosta kondomin ja liukuvoiteen. Mun mielessä kävi sekunnin ajan, että mistä se tiesi löytävänsä ne sieltä, mutta sekin ajatus katosi nopeasti mun päästä, kun se kiskoi multa mun bokserit pois ja riisui sitten omansakin.
Se valmisteli itsensä ja sen tehdessä niin, mä tuijotin ihaillen sen mahtavaa varustusta. Mä en malttanut odottaa, että se kohta nussisi mua. Mä levitin sille jo innokkaana jalkojani, että se pääsisi kunnolla niiden väliin ja valmistauduin tulevaan. Vihdoinkin mä saisin munaa.
Paitsi etten saanut. Mä heräsin siihen, kun mä laukesin ja voihkin yksinäni mun sängyssä. Mun vasen käsi oli mun boksereissa ihan mällisenä ja oikea puristi lakanoita. En mä edes ollut nähnyt mitään märkiä unia enää aikoihin ja nyt mä sitten runkkasinkin jo unissani. Ei saatana.
Olli. Se hiton jätkä pyöri mun mielessä yölläkin. "Aleksi, sä oot ihana, Aleksi, mä en saa sua mielestäni, Aleksi, mä haluun sua" - mä toistelin mielessäni. Mitä mä oikein mietin, kun mä kuvittelin sen sanovan mulle jotain tommoista? Hitto, me oltiin yhden ainoan kerran pussattu bileissä ja silloinkin vaan pullonpyörityksen takia ja nyt mä uneksin siitä jo niin, että laukesin pöksyihini.
"Aleksi, sä oot nolo" - mä sanoin ääneen itselleni. Vaikka olihan se uni toisaalta ollut ihan kivakin hetken aikaa, olisi sitä ehkä voinut pidemmällekin katsella.. Sweet dreams are made of.. this, mä ajattelin ja riisuin mun mälliset kalsarit. Oli vasta aamuyö, joten käytyäni pikasuihkussa putsaamassa itseni mun yöllisten harrastusten jäljiltä, mä menin uudelleen nukkumaan ja koitin ajatella kaikkea muuta paitsi Ollia. Mutta eihän siitä tietenkään mitään tullut. Se kummitteli mun mielessä ja pari kertaa mun silmätkin rävähti taas auki, jos se vaikka olisikin ollut täällä. Mutta ei se ollut ja mä sain yhtä vähän unta, kun munaakaan enää tänä yönä.
--
Sanoja: 649
Juup.. + Onneks ei tee yhtään mieli uutta tatuointia nyt.. Eipä. Kukahan on seuraavana vuorossa uuden tatskan kanssa..? Tommilla on taatusti karhutatuointi jossakin, oon satavarma ;D
YOU ARE READING
War Of Hearts ( Olli x Aleksi )
FanfictionOleksi = ♡ Ei sisällä mitään erityisen ahdistavaa, muttei ole tarkoitettu kovinkaan nuorille. Smuttia kun varmasti löytyy. Muistakaa painaa tähteä jos tykkäätte! Alotettu: 5/23