Aleksi
Olli avasi mun vyön ja mä autoin sitä repimään mun housut auki. Se laski, tai pikemminkin kiskoi, mun housut alas ja pyöritteli kämmeniään mun paljaalla perseellä.
"Ei jumalauta, jumalauta" - se huokaili tehdessään niin ja puristeli mun persettä tunnustellen. Se oli ihan kiihkoissaan ja jos se oli vielä hetki sitten arkaillut muhun koskemista, se ei todellakaan tehnyt niin enää.
Se pudotti omat housunsa alas ja painautui taas mua vasten. Mä tunsin sen paljaan, täydessä erektiossa olevan kalun mun perseellä. Se tuntui isolta. Mä hengähdin malttamattomana. Mä olin haaveillut tästä. Ja nyt se vihdoinkin tapahtuisi.
Olli otti mut halausotteeseen ja piteli musta kiinni molemmin käsin, käsivarret ristissä mun rinnan päällä. Se imi fritsua mun kaulan sivuun ja painoi seisokkiaan kovemmin mua vasten. Mä ojensin toisen käteni mun taakse ja tukistin sen kiharoita sormissani.
"Aleksi" - se henkäisi mun nimen, ikäänkuin pyytääkseen lupaa siihen mitä se teki ja mitä kohti me oltiin menossa. Mä en halunnut enää antaa mitään sijaa sen mahdollisille epäröinneille. Mä en todellakaan toivonut sen perääntyvän, vaikkei siitä mitään merkkejä nyt ollutkaan.
Mä tiesin, että tää oli sille uutta ja kun se nyt tekisi tän, siitä ei olisi enää paluuta. Sen jälkeen sen olisi enää hyvin vaikeaa kieltää itseltään mitä se oli. Sen pitäisi nyt vaan uskaltaa. Mä päätin varmuudeksi rohkaista sitä.
"Nussi mua" - mä pyysin ja hinkutin persettäni kunnolla sen seisokkia vasten. Se älähti ja henkäisi mun korvaan. Silloin halut kai voitti sen kaikki muut ajatukset. Mun onnekseni. Se sylkäisi kädelleen ja hieroi sillä kalunsa liukkaammaksi, ohjasi sen oikeaan kohtaan ja alkoi työntyä mun sisään.
Mä inahdin väkisinkin tuntiessani sen kullin uppoavan muhun. Valtava paine ja polttelu sai mut hetkeksi irvistämään, mutta mä purin hammasta. Kipu helpottaisi kyllä. Mä en halunnut pelästyttää Ollia. En nyt, kun me vihdoinkin oltiin tässä pisteessä.
Olli voihkaisi kovaa päästessään mun sisään. Mä käänsin hiukan päätäni ja hymähdin tyytyväisenä nähdessäni sen silmät, jotka olivat sumeat himosta. Sen kasvoilla oli nautinnon valtaama ilme ja se hengitti raskaasti.
Se ojensi toisen kätensä auton kattokaiteelle ja toinen pysyi tiukasti mun ympärillä samalla, kun se huohotti ja alkoi liikkua mun sisällä. Se ähki ja voihki työntyessään syvälle muhun kerta toisensa perään ja sen vartalo selvästi rentoutui hyvän olon tunteen kokoajan lisääntyessä.
Mun hiukset olivat jo märät sateesta ja vaatteetkin alkoivat kostua läpimäriksi. Mä en välittänyt siitä. Mä nytkähtelin autoa vasten Ollin lämpimän kehon työntöjen voimasta ja nautin siitä, mitä mä olin jo niin pitkään halunnut.
Musta oli ihanaa, miten se piteli mua otteessaan ja kuinka mun keho nytkähti joka työnnöllä eteenpäin ja taas takaisin, ottaen sen vastaan ja liikkuen sen tahdissa. Sen kulli täytti mut kokonaan ja hieroi täydellisesti mua juuri sieltä, mistä se tuntui parhaimmalle.
Mä aloin voihkimaan kovaan ääneen, kun se nopeutti tahtiaan ja rynkytti mua voimakkaasti. Mä vein käteni kalulleni ja runkkasin kiimassa itseäni, Ollin vahvan kehon painuessa muhun kiinni ja sen ihanan kyrvän tehdessä selvää mun perseestä.
Pian mä tunsin tulevani ja aloin voihkimaan sen nimeä. Se sai sen innostumaan vielä enemmän. Sitä kai kiihotti, kun se kuuli kuinka mä nautin siitä, mitä se mulle teki. Ja mä todellakin nautin. Musta tuntui, ettei mikään ollut milloinkaan tuntunut näin hyvältä.
Samalla hetkellä salama välähti ja valaisi sekunniksi koko parkkipaikan. Onneksi se ja koko muukin lähitienoo oli tällä hetkellä täysin autiona, meidän kahden toisiinsa yhtyneiden vartaloiden päästessä hetkeksi valokeilaan.
Ukkonen jyrähti. Mutta edes se ei saanut meitä lopettamaan, ei nyt. Mä aloin huutamaan kilpaa jyrinän kanssa ja tärisin siitä nautinnollisesta tunteesta purkautuessani ja lennättäessä lastini mun auton oveen.
Mä huohotin ja katselin, kun mun mällit valui alas pitkin mustaa ovea ja huuhtoutui sateen mukana pois samalla, kun Olli painoi mua, yhä kiihtyvällä tahdilla.
Se otti molemmin käsin kiinni mun lanteista ja nussi mua vielä kovemmin, kunnes painoi kasvonsa mun niskaan ja laukesi koko sen vartalo nykien mun sisään. Ukkonenkin jyrähti taas, mutta jäi toiseksi Ollin karjahdukselle sen tullessa.
Mä otin sen käsistä kiinni, kun se kiersi ne uudelleen mun ympärille ja me huohotettiin siinä sisäkkäin, märkinä ja hikisinä, toisiimme kiinni puristuneina, housut kintuissa vielä hetki, ennenkuin se irroitti otteensa, veti puolikovan kullinsa musta ulos ja kiskoi housut jalkaansa.
Mun päässä liikkui monta mahdollista skenaariota siitä, mitä nyt tapahtuisi. Mitä se sanoisi? Kaduttaisiko sitä? Lähtisikö se karkuun jonkun tekosyyn varjolla? Vai mitä se tekisi?
Mä vedin henkeä ja käännyin Ollia kohti.
--
Sanoja: 708
Täällä on kyllä kärsimätöntä porukkaa, toivottavasti helpotti ny :D
YOU ARE READING
War Of Hearts ( Olli x Aleksi )
FanfictionOleksi = ♡ Ei sisällä mitään erityisen ahdistavaa, muttei ole tarkoitettu kovinkaan nuorille. Smuttia kun varmasti löytyy. Muistakaa painaa tähteä jos tykkäätte! Alotettu: 5/23