19|Kırmızı [Y]

151 15 0
                                    

"Kırmızı etkisi." Jimin, sessizce söylenmişti. Namjoon, kaşlarını çatıp sordu.

"Ne?" Jimin, ona dönüp gülümsedi.

"İzlediğim çocuk, bende kırmızı etkisi bırakmak istiyormuş." Namjoon, şaşkınca sordu.

"Kırmızı etkisi... O ne?" Jimin, başını iki yana salladı.

"Boşver, hyung. Bize özel kalsın." Elindeki gazozun son yuzumunu, hizla bitirip gazozu çöpe yolladı.

Sonrasında çalan zil ile, sınıfına ilerledi. Sınıfa girmesiyle, kendini en öndeki sırasına bırakması bir oldu. Başını, sıraya yasladı. Gülümsedi ve gözlerini yumdu. O an gülümseme sebebi olan çocuk, ileride ona büyük pişmanlıklar katacak, yaşananlardan nefret etmesine sebebiyet verecekti. 

Her gün, birbirlerine notlar bıraktılar. Hepsi, kırmızı kalemle yazılıydı. Bir gün tanışacak ve hayatlarına renk katacaklardı. Kırmızıdan, siyahtan başka renkler de gelecekti. Ancak, her güzel şeyin bir  sonu vardı. Onların sonu da, tamamen kırmızıya bulanacaktı. 

-----------------

Kitabın sonuna geliyoruz son birkaç bölüm kaldı galiba, hiçbir şeyin içimde kalmasını istemiyorum her şeyi olması gerektiği gibi bitireceğim Taekook da vardı kitapta ama onları da beraber bitirmek gibi bir planım yok galiba mutlu ve beraber olan tek ikili namjin ikilisi olacak ayrıca bölüm çok kısa olduğu için özür dilerim ama yazacak devam ettirecek şey bulamadım sanırım..

are you falling in love? | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin