Bab 7

22 1 0
                                    

Pagi-pagi lagi kena bebel dengan ibu..khawin , khawin , khawin. Baik ibu je khawin , senang.

"Kamu ni bila nak khawin? 2 Bulan je lagi kamu nak 𝑔𝑟𝑎𝑑𝑢𝑎𝑡𝑒. Tu , demam kamu dah elok?" Tanya Puan Hidayah

"Alhamdulillah..Dah ibu. Dah la , penat nak dengar ayat ibu yang sama aje dari bulan lepas" Ujar Elfyra lalu bersalaman dengan Puan Hidayah sebelum mengucup kedua-dua pipi Puan Hidayah

Elfyra keluar dari perut kereta apabila sampai di destinasinya , awal-awal lagi dia dah nampak kelibat Alrina. Elfyra menengok kekiri dan kanan sebelum melintas dan berlari ke arah Alrina.

Alrina melambai ke arah Elfyra apabila melihat Elfyra berjalan ke arahnya. Apabila Elfyra sudah di hadapan Alrina , Alrina bertanya.

"Kau dah okay? Alhamdulillah la kalau kau dah okay..Kau tau kes kau dengan Az tu? 𝑆𝑡𝑖𝑙𝑙 tak 𝑒𝑥𝑝𝑖𝑟𝑒𝑑 wey"
Seriuslah? Tak basi lagi kes tu? Lepas kes tu , Elfyra agak 𝑝𝑜𝑝𝑢𝑙𝑎𝑟 jugak la , ye lah bercakap dengan jutawan kot. Sorang-sorang pulak tu.

Balik-balik aje terus Elfyra hempaskan dirinya di atas sofa sambil mengeluh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Balik-balik aje terus Elfyra hempaskan dirinya di atas sofa sambil mengeluh. Puan Hidayah terus membicara.

"Haih..penat sangat nampak..ni baru universiti tau..belum kerja lagi..tunggu la fyra..lagi sebulan lagi.."

Elfyra hanya mengeluh mendengar perbualan Puan Hidayah itu. Apalah akan jadi selepas 𝑔𝑟𝑎𝑑𝑢𝑎𝑡𝑒 nanti?..

𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐩𝐞𝐧𝐝𝐞𝐤 𝐬𝐢𝐤𝐢𝐭 , 𝐢𝐦 𝐬𝐨 𝐬𝐨 𝐬𝐨 𝐬𝐨 𝐬𝐨𝐨𝐨𝐨 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 , 𝐬𝐞𝐛𝐚𝐛 𝐦𝐚𝐥𝐚𝐬 𝐬𝐢𝐤𝐢𝐭 𝐚𝐫𝐢𝐧𝐢 𝐬𝐨 , 𝐛𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐚𝐜𝐜 𝐭𝐢𝐤𝐭𝐨𝐤 𝐬𝐚𝐲𝐚?
𝐓𝐢𝐤𝐭𝐨𝐤 𝐚𝐜𝐜 : nnselmyra
𝐓𝐇𝐀𝐍𝐊 𝐘𝐎𝐔 𝐒𝐀𝐘𝐀𝐍𝐆 𝐊𝐎𝐑𝐀𝐍𝐆𝐆𝐆𝐆𝐆𝐆𝐆

Memories [𝐂]Where stories live. Discover now