35.rész

332 40 2
                                    

Jeon Jeongguk

A nyüzsgő tömeg elől botladozó kedvesemet egy üres szobába húzom, ahol zavartalanul élvezhetjük egymás társaságát. Miközben az ajtóra kenve csókolom, elforgatom benne a kulcsot is, hogy egy darabig biztosan ne zaklassanak minket.
Chim meghallva a zár kattanását izgatottan elvigyorodik és az én legnagyobb meglepetésemre egyenesen az ágyra lök. Ámultan figyelem, hogyan cserkészik be, olyan bájosan és kecsesen, mintha ezúttal a gazella akarná leigázni az oroszlánt. Nagyon tetszik.

Lassan és megfontoltan mászik felém, mikor pedig az ölembe jut, a szoknyájából egy még érintetlen cigarettát halász elő.
- Hát ezt meg honnan szerezted?- kérdem feltolva magam a matracról, mire csak megvonja a vállait, mintha maga se tudná. Biztos lenyúlta az egyik jómadártól.
- Számít az?
- Nem igazán- felelem és előveszem a gyújtómat. Meggyújtva a füvet először én szívok bele. Ezután átadom Jiminnek is, aki még nálam is nagyobbat szippant bele. De valahogy ezt is olyan elegánsan csinálja, ahogy senki. Dús ajkai közül a füstöt a plafon felé fújja, majd széles mosolyt villant rám.
- Most már értem, miért vesznek meg ezért a cuccért- mondja, mire nevetni kezdek. Örülök, hogy  bejön neki. Bár nem akarom, hogy rászokjon, néha napján belefér.
- Ja, jó kis fű ez- mondom, mielőtt újabbat szívnék a gandzsából. Jimin olyan gomb szemekkel figyel, hogy kénytelen vagyok megállni, hogy ne hajoljak szájához. Elnyitva húsos ajkait hagyja, hogy bele fújjam a kábító füstöt, mi után kiéhezetten mar rá puháimra. Csókunk szenvedélyes és innentől mindketten tudjuk, mi következik. Míg én Jimin nyelvét szopogatom ő a mellkasom cirógatja egyelőre gyengéden, de ezzel is sikerül teljesen felizgatnia. Ha nem égne a kezemben ez a nyomorult cigi, már rég levetkőztettem volna. Gyorsan el kéne szívni.
Elválva Chim mézédes ajkaitól szívok még egy slukkot, mire az panaszosan felnyög. A kis mohó angyalkám. Lefogadom, hogy szívesen smárolt volna még velem.
- Nyugi, Baby! Gyorsan el kell szívni- mondom, mire kiveszi a kezemből, bele szív egy utolsót, majd elnyomja az egyik éjjeli szekrényen. Jesszusom! Tényleg ki van rám éhezve.
- Most már csak velem foglalkozol- mondja és újra megcsókol. Mivel szemérmetlenségével alaposan meglepett, most ő a hevesebb. Alig bírom felvenni vele a tempót. Csak szétcsúszva élvezem, hogyan marcangol szét az én beszívott angyalkám, a farkam pedig csak úgy duzzad a nadrágomban. Már kezd nagyon kényelmetlen lenni ez a szorítás és őszintén szólva, nagyon kíváncsi vagyok, milyen élmény lenne, ha Jimin ilyen gátlástalan állapotában cumizna le. Nem panaszkodnék rá az tuti.
- Mi lenne, ha a nyelvem helyett a farkam lenne a szádban?- dörmögöm szinte felismerhetetlen hangon angyalkám fülébe, mire édesen kuncogni kezd, kis mancsát pedig az ágyékomhoz emeli és rá markol álló tagomra. Érintésére a csípőm már ösztönösen mozdul, farkam pedig megváltásért könyörögve löki ki az első vágycseppeket.
- Lehet róla szó- feleli megint csak jót szórakozva a reakciómon, majd végre mozgásba hozza magát és kicsatolva az övem varázsolja le rólam pár pillanat alatt a nadrágom. Mohó csillogással a szemeiben bújik be lábaim közé, hogy marokra fogja már nedves péniszem és szelíden a makkomra lehel.
Baszki! Teljesen megőrjít ezzel.
- Imádom látni ilyenkor az arcod. Annyira szexi és férfias. Legszívesebben ráülnék- mondja, ezzel csak még jobban elcsavarva a fejem. Nem hittem, hogy ez lehetséges, de mégis.
- Bármit, amit csak szeretnél, édes.
Felőlem hatvankilencezhetünk is. Úgy előbb is behatolhatnék.
- Majd talán legközelebb- feleli és pumpálni kezdi a farkam. Hát jó. Ezt addig folytatja, míg a kis cseppecskék elő nem bukkannak a makkomból. Ekkor incselkedve kidugja nyelvét és nyalogatni kezdi a farkam hegyét, én pedig eddig bírtam figyelni. Hangosan nyögve vetem hátra a fejem és élvezem Jiminie fürge nyelvét, ahogy a tagomat nyalogatja. Annyira intenzív ez az érzés, hogy csupán ennyitől is az arcára tudnék robbanni, de ő nem éri be ennyivel és a következő pillanatban a szájába vesz. A forró és nedves helytől azonnal remegni kezdek és ezúttal sokadjára elcsöppenek. Jimin bátran bólogat ölemen, minden egyes próbálkozással mélyebbre engedve. Csukott szemekkel koncentrál, míg én élvezetektől remegő ujjaim a hajába vezetve bíztatom. Minden porcikámban érzem lelkes nyelvmunkáját, de ha ez még nem lenne elég, csúcsom már egyenesen a garatját verdesi. Már levegőhöz jutnom is nehezemre esik, annyira jól csinálja, de ez cseppet sem zavar. Csak ez a mindent elsöprő gyönyör számít most. Már úgy csöpögök, mintha akármelyik pillanatban elélvezhetnék és ez valóban így van. De addig nem lenne fair, míg Jimint nem juttatom a csúcsra.
Akármekkora élvezet is ez a szopás, véget kell neki vetnem, mielőtt késő lesz.
Jimin szöszke hajkoronájába túrva jelzek neki, hogy hagyja abba, ő pedig enyhén köhécselve ki is enged a szájából.
Arca pírban úszik az erőfeszítésektől, megjutalmazva érte pedig egy hosszú csókot lopok tőle. Nyelvén még érzem az ízem, de ez akármennyire is furcsa, csak még tovább izgat.
- Elképesztő vagy!- dícsérem meg, majd magam alá kényszerítem, hogy minél hamarabb róla is lekerüljenek a ruhák.
Megkönnyebbült sóhaj hagyja el ajkait abban a másodpercben, hogy kiszabadul a farka a tangából. Azt a harisnyával együtt a földre száműzöm, hogy biztosan ne legyenek útban.
Hamar hasra fordítom, hogy előkészíthessem és ne várakoztassam tovább, ez pedig neki sincs ellenére és kötelesség tudóan húzza szét lábait. Rózsaszín kis lyukának látványára megráng a farkam és nem bírom ki, hogy ne rántsak magamra párat. Ez végülis nem nagy baj, mert legalább kellően nedves leszek majd, mire a behatolásra kerül a sor.

Fetish /Jikook ff./Where stories live. Discover now