Part10

2.1K 100 1
                                    

Καθόμουν και κοιτούσα την κλειστή πόρτα . Δεν μπορούσα να διανοηθω το πόσο εγωιστης ειναι . Ξέρω γιατί το έκανε . Γιατί εγω έφυγα το μεσημέρι . Δηλαδή έλεος . Εγω είχα λόγο αυτός τι λόγο ειχαι ? να μου σπάσει τα νεύρα !;; Μα τι λέω ; Αυτός δεν ενδιαφέρεται καν για εμένα και εγω κάθομαι και χαλιεμε . Εε όχι αγόρινα μου . Μια χαρα είμαι και μόνη μου . Τέλεια περνάω . Και αύριο θα μάθω και τον ρόλο μου . Να έχω κάτι να κάνω . Γιατί δεν θα την παλεύεσω τέλεικα . Καθομουν ακόμα στον καναπε και έβλεπα τηλεόραση . Οταν άκουσα την μηχανη του stive . Έτρεξα σαν σιφουνας στα σκαλιά και ξαπλοσα γρήγορα στο κρεβάτι . Προσπάθισα να κάνω πως κοιμάμαι για να δει οτι δεν με νοιάζει και τόσο που φεύγει . Αααχχχ θα τον διρω κάμια ώρα . Ακούω τα βιματα του να ανεβενουν τις σκάλες και κλινώ τα ματια μου . Ανοίγει την πόρτα και περπατάει προς το μέρος μου . Σκιβει μπροστά μου και μου χαϊδεύει το μάγουλο . 'Καληνυχτα' ψιθιριζει και με φιλαει στο μέτωπο . Επειτα φεύγει και παει να ξαπλώσει και αυτός απο την δική του μεριά . Νιώθω το κρεβάτι να ταρακουνιετε και έπειτα νοιώθω τα χέρια του να με αγκαλιάζουν . Μα πως μπόρει να το κανει αυτο ; Απο την μια να πήγενει με την μια και την αλλη , και απο την αλλη να με αγκαλιάζει . Νευριαζω ! Η συμπεριφορά του μου την δίνει στα νεύρα . Αλλα δεν έχω αντοχές να φύγω απο την αγγαλια του για την ώρα . Μου ηταν δύσκολο να κοιμηθώ .

#team_stive

Επρεπε να την ξεπεράσω το πείρα απόφαση . Δεν γίνετε να είμαι με κάποια που ειναι τόσο διάσημη μου την δίνει . Θα ζηλεύω . Ειδικά στα έργα που θα φιλαει άλλους . Δεν το μπορώ . Μπορεί να χαλάω και την εικόνα της . Και δεν το θέλω αυτο . Περνώ τηλέφωνο την Νινα . Την γκομενοτσα μου που την πυδαω τα βραδιά .

" Έλα Νινα .. Μου ελιψες το ξέρεις ;" Την ρωτάω και ακούω ένα χαχανιτο απο την αλλη γραμμή

" για σου τρελό αγόρι ... Ποτέ θα επαναλάβουμε ... " είπε και εγω θυμιθικα την τελευτεαααα ΦΩΡΑ που το κάναμε . Χώρις συνεσθιμα . Μόνο σεξ τπτ άλλο . Ετσι και αλλιώς αυτή δεν ειναι για κάτι σοβαρό . Ειναι για μια βραδιά . Και δεν το λέω εγω το λεει και ο justin που έχουν κανει κάτι ... Κανει με όλους . Δηλαδή έλεος ! Ειναι ωραία δεν λέω αλλα ... Οχι σαν αυτή... Πάλη αυτή στο μυαλό μου .

" θες να έρθεις να με πάρεις απο το σπιτι μου ; Να πάμε στο δεικο σου ; Γτ φιλόξενω μια φίλη " της λέω

" ναι θα έρθω στης 9:00 " μου λεει και εγω της λέω "ναι" κλινώ το τηλέφωνο και καθησα να δώ λιγο τηλεόραση καθός αυτή έβλεπε κάτι στο fecbook . Στης 9:00 χτυπισε το κουδούνι . Ανοιξα και ηταν η Νινα . Είπα στην joshephine να μην με περιμένει και έφυγα . Η Νινα με έβαλε στο αυτοκηνιτο . Δεν μήλαγαμε στην διαδρομή . Ετσι και αλλιώς το μόνο που θελουμε και οι δυο ειναι το σεξ . Το έχω αναγγη . Μπενουμε στο σπιτι της . Με το που ανοίγει την πόρτα την σπροχνω και την κολλάω στον τοίχο . Αυτη βγάζει ένα βογγιτο και εγω αρχίζω να την φιλαω στον λέμο . Δεν άντεχα άλλο . Την τραβάω απο το χέρι και μπενουμε στο δωμάτιο της . Της βγάζω τα ρούχα και μένει γυμνή . Αρχίζω να της γλιφω το στήθος και να δαγκωνω τις ρογες της. Κατεβνω πιο κατω και αυτη αναπνεει πιο δινατα και αργα . φτανω στο σιμιο της . Και αρχιζω να την γλυφω . βαζω δυο δαχτιλα μεσα τησ . Αυτη βογγαει ανελειτα . παει να μου βγάλει την μπλουζά αλλα εγω την σταματαω και την σικωνω βάζοντας της τα πόδια της το ένα αριστερά και το άλλο δεξιά απο την μέση μου . Την φιλαω και την πετάω στο κρεβάτι . Ενιωθα οτι δεν θα κρατηθεί για πολυ . Βγάζω την μπλουζά μου και την πετάω κατω . Ξεκουμωνω το παντελόνι μου βαζω ενα προφιλακτικο και μπενω μεσα της με ΦΩΡΑ . Αυτη βογγαει και εγω κλινώ τα ματια μου . Μπενοντας πιο γρήγορα και πιο μεσα ... Τότε την νιώθω να τελειώνει μεσα μου . Βγενω απο μεσα της και ξαπλώνω δίπλα της . Τότε αυτη σικονετε και έρχετε απο πάνω μου . Μου βγάζει το προφιλακτικο και αρχίζει να τον γλιφει . Εγω είχα κλίσει τα ματιά μου και απολάμβανα αυτά που μου έκανε . Σικωθικα λιγο και εκεί που τον έβαζε στο στόμα της της έπιασα το κεφάλι και την έχωνα μεσα οστε να τον περνει όλο στο στόμα της . Κάτι που δεν θα έκανα σε καμία περίπτωση στην Josephine . Με αυτη θα ειναι διαφορετικό . Ποο παλι στο μυαλό μου αυτη .

You're mine.Where stories live. Discover now