Ξιπνισα το πρώι και ο stive δεν ηταν δίπλα μου . Πήρα το κηνιτο μου και είδα μια κλίση απο τον Νικόλας . Τον περνώ τηλέφωνο και με τον δεύτερο χτιπο απαντάει .
" έλα καλημέρα Νικόλας . " του λέω
" καλημέρα "
" έχω τπτ για σήμερα ; "
" όχι . Σήμερα μου ανακοίνωσαν οτι πήρες τον ρόλο και απο την επόμενη βδομάδα μιραζουν σενάρια για την πρώτη σκινη "
" αυτο ειναι τέλειο !" Του λέω και κάτεβενω κατω
" ναι λίπον πρέπει να σε κλείσω "
" γεια Νικόλας !" Του λέω και κλινώ το τηλέφωνο καθός βλέπω τον stive να ειναι γηρισμνος και να μαγειρεύει . Καθός φοράει μόνο το μποξερακι του . Δαγγωνω ασηνιδιτα το κατω χίλος μου . Θεεεε μου !! Λέω απο μεσα μου και αυτός γυρίζει και με κοιτάει . Τότε σινιδιτοποιω οτι φοράω ακόμα το πουκάμισο του . Που μου φτάνει 3 παλαμες πάνω απο το γωνατο ! Χωρίς Θεέ μου ρεζίλι . Λέω απο μεσα μου .
" καλημέρα " ακούω την φωνή του και με σταματάει απο το να κάνω και άλλες σκέψεις . Σήμερα δεν είχαμε προπόνηση . Αλλα δεν ξέρω τι θα γίνει .
" καλημέρα !" Του λέω και κάθομαι στην καρέκλα του τραπεζιου αυτός μου δίνει ένα πιάτο με ομελετα και ένα φλιτζάνι με καφέ . Εγω κάνω το χαρακτηριστικό "μμμμμ" και αυτός γελάει ελαφριά .
" με κακόμαθενεις !" Του λέω και αυτός κάθετε απέναντι μου
" πρέπει να τρως . ! Δεν θέλω να μου πάθεις τπτ . Εννοώ δεν θα πληρώνομαι !" Μου λεει και εγω βγάζω καπνούς απο τα αφτια . Μα αλήθεια για αυτο με θέλει . ; Δεν νοιώθει κάτι ? μας πως πίστεψα οτι μπορεί να ενδιαφέρεται ;; Πόσο ηλίθια ήμουν . Δεν του δίνω σημασία και συνεχίζω να τρώω . Μολης τελειώνω βάζω το πιάτο μου στο νερόχυτι και πηγενω πάνω . Έχω νευριασει άσχημα μαζει του . Περνώ τηλέφωνο την lidia και της λαών να πάμε για κανένα καφέ μπάς και φύγω λόγο απο εδώ . Γιατί δεν αντέχω άλλο . Μπενω στο μπάνιο και κάνω ένα γρήγορο ντουζακι . Βγενω και βάζω τα ρούχα μου . Βάφομαι ελαφρια και περνώ την τσάντα μου . Κάτεβενω κατω και ο stive δεν ειναι πουθενά . Κάτεβενω στο υπόγειο και τον βλέπω να χτυπάει τον σάκο του . Πηγενω και σταματαω τον σάκο κάνοντας τον να με προσέξει .
" εγω θα φύγω ... Μην με περιμένεις για μεσημέρι . " του λέω και κάνω να φύγω αλλά με τραβάει .
" τι επαθες ; " μου λεει αλλά εγω τραβάω το χέρι μου και φεύγω . Ανέβενω πάνω και μπαίνω στο αυτοκίνητο μου . Σε δέκα λεπτα ειμουν έξω απο την καφετέρια που είχαμε δώσει ραντεβού . Τα είχα πάρει με τον stive . Άρχισα να τα λέω όλα στην lidia
YOU ARE READING
You're mine.
RomanceΤι θα γίνει όταν η Josephine ένα πετιχιμενο μοντέλο . Με πραγματικά πολύ καλή και άνετη ζωη συναντήσει τον stive . Ενα παιδί του δρόμου με έφεση στο box και πολύ όμορφο ? τι θα γίνει όταν την σωστή στιγμή συναντηθούν στο σωστό μέρος ; Απο την αρχή μ...