Έχω μπει στο σπίτι και τους κοιτάω . Με κοιτάνε και αυτοί και ο stive χαμωγελαει . Πως μπορεί να χαμωγελαει...? και δεν ξέρω πως να αντίδρασω . Να την πιάσω απο το μαλλι και να την τραβάω ? η να περιμένω να φύγει η σκυλα και να ρωτήσω τον stive ?
" γεια μωράκι μου.. Έλα εδώ ..." Μου λέει και χαμωγελαει .
" γεια σας! " λέω καί προσπαθώ να ΧΑΜΩΓΕΛΑΣΩ
" γεια σου joshephine ..." Ιουυυυυ ειπε το όνομα μου .. Θα πρέπει να αλλάξω όνομα τόρα
" τι κανεις ? " την ρώτησα και μου εγνεψε . 'Καλα' πήγα κοντά στον stive και τον αγγαλιασα.
" τι κανει το μωρο μου ? " με ρωτάει και μου χαϊδεύει τα μαλλια ..
" καλα είμαι ! Πως και απο εδώ ? " Ροτισα απευθυνόμενη στην Αννα...
" εεε δεν ειμουν πολυ καλα και μου ειπε να έρθω .." Μου λέει με ύφακι και πήγα να της πετάξω τον καναπε στο κεφάλι αλλα κρατηθικα
" ένωιτε και να έρχεσαι και στο καινούριο μας σπίτι που θα φτοιαξουμε .." Της λέω και την κοιτάω χαμωγελοντας . Είθελα να ξέρει οτι το πάμε πολυ σωβαρα και καλα θα κανει να μαζευτεί απο πάνω του γιατι δεν θα τα πάμε καλα . Εκτός αμμα θέλει να της καψω το σπιτάκι της .... Αντε ! Πολυ αέρα πήραμε ... Ο stive χαμωγελαει .. Μα δεν κανει και κάτι άλλο απο την ώρα που ΕΙΡΘΑ ..
" εγω λέω να πήγενω ..." Λέει και σικονετε ....
" κι όλας ? " ρωτάει ο stive και εγω κοιτάω αλλού ..
" ναι μωρε να αφήσω το ζευγάρακιι.."
" ΧΑΧΑΧ ... Οκ.. Γεια μωροοοοοοο μουυυ" οπαααα το άκουσα αυτο η με γελούν τα αφτια μου ? τι λέει ? ειναι βλάκας !
" bye ..." Λέει και κληνει την πόρτα . Περνώ ένα μαξιλάρι συκονομαι και το πετάω στα μούτρα του..
" τι κανεις ? " μου φωνάζει και σικονετε ..
" γιατι την λες μωρο σου ;"
" έτσι την λέω... Ειναι η κολητη μου.."
" ναιι με προτερήματα .. Πως να ξεχαστεί αυτο ? "
"Ναι αλλα τώρα πια δεν κάνουμε σεξ..."
" αυτο σου έλυπε.."
" όπααα ζηλευουμε ? "
" καθόλου.."
" ναιι καλα .."
" απλα δεν μου αρέσει να την αποκαλείς έτσι .. Εγω θα είμαι το μωρο σου.."
" αυτή ειναι το μωρο μου .. Εσυ είσαι η ζωή μου..."
" μου κανει.." Του λέω και τον φιλαω ..
YOU ARE READING
You're mine.
RomanceΤι θα γίνει όταν η Josephine ένα πετιχιμενο μοντέλο . Με πραγματικά πολύ καλή και άνετη ζωη συναντήσει τον stive . Ενα παιδί του δρόμου με έφεση στο box και πολύ όμορφο ? τι θα γίνει όταν την σωστή στιγμή συναντηθούν στο σωστό μέρος ; Απο την αρχή μ...