Bu okula geldiğimden beri başıma gelmeyen kalmamıştı ama bu çok fazlaydı.
Masum ve sevimli gibi görünen bir kız tarafından öldürülmeye çalışmıştım ve aynı zamanda eski sevgilimin peşindeydi.
Woohyun'u elde etmek için beni öldürmeye çalıştığını düşünüyordum ama bunun için bu kadar vahşice birşey yapacak bir insan olduğunu düşünmüyorum.Kırmızı gözlüler ve Crank dışında.
Ayrıca beni orada ölüme bırakan kişinin Elizabeth değilde Profösür Victoria olduğunu düşünüyordum.Birkez daha yanılmıştım,ama eminimki Victoria'da bana karşı kötü hisler besliyordu.
Apar topar uyku tulumumu toplayarak valizimin içinde tıktım ve Elizabeth'e son bir lanet okuyarak çadırdan dışarı çıkarak uyanmış olan Sunggyu ve Myungsoo'nun yanına gittim ve olanları anlatmaya başladım.
''Bize garajda kapalı kaldığını ve yoğun bir gaza mağdur kaldığını şimdi mi söylüyorsun?''dedi Sunggyu oldukça sinirli bir ses tonuyla ve gerçekten endişeli görünüyordu ama o da Woohyun kadar olmasada duygularını gizlemekte profesyonel sayılırdı.
''Otobüse bindiğinde bu yüzden bi tuhaftın.''dedi Myungsoo ve elini omzuma atarak iyi olup olmadığımı sorgular gibiydi.
''Şey evet...ama bunu sadece bir kişi biliyordu...o kişide...''dedim cümlemi tamamlamaya yetmeyen bir ses tonuyla.
''Kimdi?''dedi Sunggyu ve meraklı bir şekilde benden gelecek olan kelimeye odaklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN ŞEHVETİ
Vampire*Sonsuza kadar yaşayabildiğinde ne için yaşarsın?* *Sonsuzluk şimdi başlıyor.* *Sadece bir vampir sonsuza kadar sevebilir.* *Cennetteydim;cehennemin ortasında bir cennet...*