Bab 5.

18.6K 514 39
                                    

Ku mohon sabar sabar sebentar,
Beri aku waktu.
Tuk meninggalkan cinta yang lama masih bersamaku.

Aku mengangkat telefon pintarku dan melihat nama pemanggil. Budak ni. Boleh pulak campak lagu Ungu sebagai ringtone.

" Woi, mana kau menghilang? Kenapa tak datang sekolah? Aku nak bagi coklat ni dari hari tu. Kau ni kan, ada jugak aku luku dahi tu. Sekarang, bagi aku 2 alasan kenapa kau tak datang sekolah. " kata Arsyad. Dia ini juga merupakan salah satu kawan baik aku.

Aku menguap lalu menggosokkan mataku lalu mukanya aku pandang sekilas sahaja. Rasa malas mahu menjawab soalan bangangnya itu.

" Amboi, kau ni kan. Aku tanya kau elok-elok tapi selamba je kau menguap? Kau jangan sampai aku cubit-cubit pipi tembam tu. Tak pun, aku jual kau dekat tepi jalan sana. Ha, kau nak?! " marah Arsyad.

" Hm, yelah. Lagipun, aku lebih rela dijual oleh kau kepada Cikgu Danial tu. " balasku. Aku menguap dan pemanggil talian di seberang sana terkedu.

Pandai pun kau senyap. Itulah, sibuk sangat nak jadi mak nya- Apa?! Rela dijual oleh Cikgu Danial?! Mulut ni kalau tak melalut tak boleh ke?! Marahku lalu menampar bibirku dengan kuat.

" Arsyad sayang, tolong lupakan apa yang aku dah cakap tadi. Aku cuma nak cakap yang aku rela disepak oleh kau daripada dijual dekat Cikgu Danial. Aku cuma tersasul, okay? Maafkan aku ya, Arsyad? " aku merayu kepadanya dengan nada yang agak manja. Aku geli nak panggil dia sayang tapi itulah dia tetap paksa aku untuk panggil dia dengan panggilan itu. Aku pun jenis yang malas nak bertekak dengan orang pasal benda yang remeh jadi aku layankan saja kerenah Arsyad.

" Okay sayang. Aku maafkan kau. Lain kali jangan tersasul. Kalau esok kau datang sekolah, roger aku. Aku nak bagi coklat ni dekat kau dan yang lain. Hm, rasanya itu jelah yang aku nak sampaikan. Bye, sayang. " katanya lalu terus mematikan talian.

Baru sahaja aku mahu terlelap, sekali lagi aku diganggu dengan nada dering dari telefon pintarku. Aku terus menjawab tanpa melihat nama si pemanggil.

" Hai, sayang. " kata si pemanggil tersebut. Mataku membulat. Terus aku lihat skrin telefon. Tidak dikenali. Manusia mana yang tiba-tiba panggil aku sayang ni?

" Hello. Ini siapa? Saya rasa awak salah nombor ni." balasku. Suaranya agak familiar bagiku. Tapi, di mana ya aku pernah dengan suara ni?

" Hey. Saya tak pernah salah nombor, Munirah. Takkanlah awak tak ingat langsung orang yang bagi awak tanda dekat leher tu? Ah, you're so mean. " katanya.

Memang sah itu dia.

Danial Iskandar.

Celaka.

" Kau nak apa sebenarnya? Tak puas lagi ke buat benda tak senonoh dekat aku? Meamang tak ada rasa malu? " tanyaku dengan nada yang marah.

" Benda tak senonoh? Saya rasa awak betul-betul menikmatinya. Bila saya sentuh awa- "

" Aku kata berhenti! " kataku separuh menjerit.

" Bayangkan kalau tiada sehelai benang pun yang menutupi tubuh awak di depan mata saya. " katanya dengan nada yang sensual.

" Fuck off! I said stop, dammit! " aku mula menjerit bagaikan dirasuk hantu.

" Tatapan awak ketika melihat bahagian depan seluar saya. " sambungnya lagi sambil mendesah kecil.

" Danial Iskandar, berhentilah! " jeritku seakan-akan meraung meminta tolong.

" Tatkala awak menjeritkan nama saya. " sambungnya lagi. Tidak sedikit pun dia menghiraukan jeritanku.

" Tolonglah, berhenti. " rayuku hampir menangis.

" Bila mana awak menjerit dekat saya supaya jangan berhenti. Ah, awak terlampau menggoda sayang. " katanya lagi.

Aku mula menangis. Celaka. Kenapa dia nak kacau hidup aku? Cukuplah dengan kejadian semalam. Hari ni pula dia sengaja telefon aku semata-mata untuk buat dirty talk? Bangsat!

" Bunyi tangisan awak buat saya terangsang. Tolong, berhenti menangis. Saya tak mampu tahan nafsu saya. " katanya.

" Woi, sial! Kenapa kau asyik ganggu hidup aku? Terimalah kenyataan yang aku takkan pernah bersama dengan kau! " kataku sambil menjerit separuh nyawa.

Dia mendengus marah. Lalu membalas, " Sampai bila-bila pun kau takkan terlepas dari genggaman aku. Aku akan pastikan yang kau akan bersama dengan aku. Faham?! " katanya sambil terjerit-jerit.

Aku hanya menangis dan terus menangis.

" Sayang, maaf. Awak boleh cakap yang awak cintakan saya walaupun itu hanyalah satu penipuan, tolonglah. "

Aku hanya diam dan terus menangis. Aku tak mahu cakap ayat keramat itu. Aku tidak mahu terjerat dalam masalah ini dengan lebih dalam. Sumpah, aku takut dengan semua ini. Aku masih 13 tahun dan dia asyik paksa aku untuk buat apa yang dia mahu. Apa yang menarik sangat tentang aku?

" Cakap yang kau cintakan aku, sekarang! " bentaknya.

Aku terus mematikan talian dan terus menolak telefon itu ke tepi. Sial kau. Sial betul Danial Iskandar. Sial lagi sebab aku sendiri pilih untuk sekolah dekat situ. Kalau bukan sebab itu, aku takkan jumpa kau Danial Iskandar!

******

Aku mula mendengus. Ini merupakan tanda yang aku akan meletus pada bila-bila masa sahaja. Dinding konkrit di hadapanku ini aku tumbuk sekuat hati sehinggalah tanganku mula berdarah. Teko di atas meja pula aku baling sehingga pecah.

Suara dia. Betul-betul membuatkan nafsu aku bangkit secara tiba-tiba. Memikirkannya membuat aku semakin tidak sabar ingin menjadikan dia milik aku seutuhnya. Aku tersenyum nakal. Aku memandang ke arah seluarku lalu berkata,

" Kau akan dapat apa yang kau nak. Kita cuma perlu tunggu dan lihat. "

Aku mengatur langkahku masuk ke dalam bilik air. Pintu ditutup. Zip seluar dibuka dan tentu kau tahu apa yang aku akan buat sekarang, bukan? Aku perlu langsaikan segala keperluan batinku sendiri dalam masa 4 hari ini sebelum dia menggantikan tugas tanganku ini.

Tak sabar rasanya. Sungguh aku tak sabar. Aku akan pastikan kau jadi milik aku, Aira.

****

A/N: Hai! Bab ini I dah edit obv. Well, I agak struggle nak edit bab ini sebab tahap cringe-nya buat I rasa nak muntah but I tak dapat muntah ofc. 😥

Yang penat tunggu cerita ni update bolehlah baca cerita baru I,

Payung | Taehyung BTS

Kalau baik hati, boleh vote sekali cerita tu.

Ha, jangan lupa vote and comment ya!🌸👍

Last but not least, ILY 3000 💚💙💜

Lepaskan AkuWhere stories live. Discover now