Bab 10. [ Bacaan Dewasa ]

23.4K 413 33
                                    

" AGHH!! "

Aku menjerit apabila melihat Arsyad merentap pakaianku. Tidak aku sangka Arsyad yang aku fikirkan lembut itu mempunyai sisi yang amat gelap. Segera aku lindungi bahagian tubuhku yang terdedah.

Dia berjalan mendekati diriku sambil membuka butang bajunya secara perlahan-lahan. Pandangan matanya pula tidak lekang dariku. Bagaimana aku dapat melepaskan diri jika badanku kini separuh bogel?

Dia menyeringai lalu kembali menghampiriku. Kakiku ditarik dengan tangannya lalu tubuh ini terus ditindih olehnya. Tak sanggup aku memikirkan nasib diri selepas ini. Arsyad, kenapa kau berubah?

Dadaku yang terdedah itu dia pandang dengan penuh rasa takjub. Arsyad mengusap bibirku lalu tanpa segan silu, dia terus mencumbuku dengan kasar. Langsung tidak ada kelembutan sewaktu lidahnya menjelajahi rongga mulutku. Tidak ada satu pun tempat yang tidak terjamah oleh lidahnya. Lidah kami mula bertautan di saat aku cuba menolak lidahnya keluar dari mulutku.

Aku cuba untuk meronta namun  setiap cubaanku, gagal. Nafasku hampir habis. Argh, tak guna! Aku tak tahu sudah berapa lama kami begini. Akhirnya, tautan bibir kini terlerai setelah. Aku menghirup nafas sebanyak mungkin. Aku rasakan yang diriku begitu kerdil di hadapannya.

Tanpa aku sedari, kedua-dua tanganku kini diikat dengan tali di sisi katil. Aku meronta dan mula menendang ke seluruh arah. Aku mula cemas apabila dia membuka seluarnya dan hanya membiarkan seluar dalamnya sebagai pakaian yang menutupi bahagian intimnya.

Aku menangis, meronta dan menjerit. Tapi dia hanya mengacuhkanku, jujur aku hampa. Teriakanku, rontaanku dan tangisanku seolah-olah tidak didengari olehnya. Seakan-akan dia memekakkan telinganya setiap kali mendengar jeritanku.

Dia menjilat air mata yang turun membasahi pipiku sambil tangannya mula merayap ke serata tubuhku. Aku menggigit bibirku, cuba menahan diri daripada mengeluarkan kata-kata makian kepadanya.

Dia mula mencium leherku dan menggigitnya lalu menjilatnya. Memberikan tanda yang aku adalah miliknya seorang. Matanya dipenuhi dengan nafsu. Selesai sahaja memberikan tanda itu, dia mula tersenyum dan terkekeh apabila melihat leherku yang dibuat olehnya.

Aku hanya mampu menutup mata dari tadi. Tidak sanggup melihat apa yang bakal dilakukan olehnya, sumpah aku tak kuat menghadapi semua ini. Dia mula mencium dadaku lalu mula menghisap puting di sebelah kananku dengan rakus sekali. Sambil menghisap putingku, dadaku yang disebelah kiri diramas kuat olehnya.

Tangannya tidak lekang dari meramas dadaku. Ah, apa benda ni? Kenapa aku rasa pelik? Aku menggigit bibirku sehingga merah.

" Mendesahlah sayang. " kata Arsyad lalu menekan dan mencubit putingku dengan kuat sehingga ia kemerah-merahan.

Aku menggeleng kepalaku kuat, tidak mahu mematuhi perintahnya. Aku terus menggigit bibirku supaya suara laknat itu tidak akan keluar dari mulut ini. Senikmat mana pun aku takkan pernah-

" Ahh. "

Sial kau Arsyad.

Dia menyeringai apabila mendengar suara itu keluar juga dari mulutku. Tangannya mula meluncur ke bawah dan aku mula mendesah dengan kuat. Aku menggenggam tanganku. Badanku terangkat. Kenikmatan ini, tidak mampu aku tahan. Celaka. Tubuhku mengkhianatiku!

" Erghh .. Ar..syad " panggilku sambil menahan suara laknat itu daripada terus keluar.

" Teruskan mendesah, sayang. " katanya lalu menggerakkan tangannya di pusat berahiku dengan lebih cepat.

" Ar..syad! " jeritku kuat.

" Cum for me. "

Babi.

Lepaskan AkuWhere stories live. Discover now