KATHERİNE? ~11. BÖLÜM~

583 27 12
                                    

"Lanet olsun Katherine!" Arkadan bir ses duyduğumda hızlıca oraya döndüm. Ama...o...nasıl?

"Biri beni çok özlemiş bakıyorum"

"Katherine!?" O nasıl burda olabilirdi. O ölmüştü. Gerçek değildi. Olamazdı. Şu anda olamazdı.

"Selam Damon" dedi. Sonra yanıma gelip bana sarıldı. Aman tanrım gerçekti.

"Hangi cehennemden çıktın Katherine?" Dedim şaşkınca. Katherine güldü. Yıllardır hayalini kurduğum kadın şimdi karşımda duruyordu.

"Bende seni özledim Damon" dedi ve dudaklarıma yaklaştı. Bu akıllanmamış hâlâ bir sürtük.

"Dirilmeyi nasıl başardın?" Dedim ve onu kendimden uzaklaştırdım. Katherine gülümseyerek bana bakıyordu.

"Ben hiç ölmedim ki Damon" dedi sonra. Ne saçmalıyor bu?

"Nasıl hiç ölmedin Katherine açık konuş?" Dedim.

"Hepsi bir oyundu. Ağabeyin Klaus'tan kaçmaya çalışıyordum sadece. Bilirsin görsel ikiz meseleleri" dedi. Yani biz Stefan'la boş yere mi öldük?

"Yani Stefan'la ben bir hiç uğruna mı vampir olduk?" Dedim. Katherine başını salladı.

"Aynen öyle. Neyse karın nerde? Sevgili görsel ikizimle tanışmış olurum" dedi. Kaşlarımı çattım.

"Elena'yı biliyor musun?" Dedim. Katherine göz devirdi.

"Sizi çok uzun zamandır izliyorum Damon. En ufak adımızdan bile haberim var" dedi. Lanet sürtük bizi izlemiş.

"Defol git burdan Katherine" dedim. Katherine başını yana salladı.

"Sevgili karını görmeden olmaz. Aa bak geliyorlar!" Dedi birden. Gerçekten de Elena ve Stefan yanımıza geliyordu. Katherine'yi fark etmemişlerdi. Erken konuştum. İkisi de bir anda durdu. Elena gözlerini kocaman açarak Katherine'ye baktı. Stefan ise kaşlarını çattı.

"Oha! Bu Katherine mi?" Dedi Elena birden.

"Maalesef" diye mırıldandım. Elena yanıma geldi.

"O ölmemiş miydi?" Dedi Elena.

"Ölmemiş" dedim. Elena şaşkınca tekrar tekrar Katherine'ye baktı.

"Nasıl bu kadar benzeyebiliriz?" Dedi hemen ardından. Şaşırmıştı küçük meleğim.

"Tanışalım mı Elena?" Dedi Katherine. Ona güvenmiyorum. Özellikle söylediği yalanlardan sonra. Yine işi karıştırmaya gelmişti.

"Katherine!" Dedi Stefan sonunda. Kendine yeni gelebilmişti.

"Evet seninle sonra ilgileneceğim Stefan" dedi Katherine Stefan'ı umursamadan. Stefan kırılmıştı.

"Görsel ikizimle tanıştıktan hemen sonra" diye ekledi Katherine. Elena'ya yaklaştı. Gülümsedi ve ona elini uzattı.

"Ben Katherine Pierce. Damon'un ve Stefan'ın eski kız arkadaşıyım. Sayılır" dedi. Elena'ya baktım. Bir anda yüzünde hain bir gülümseme belirdi. Katherine'nin uzattığı elini sıktı.

"Elena Salvatore. Damon'un karısıyım" dedi. Katherine'nin yüz ifadesine bakıp bir kahkaha attım. İşte benim kızım. Katherine havalı görümününü bozmamaya çalıştı.

"Memnun oldum Elena" dedi. Elena gülümsedi.

"Bende Katherine bende"

Elena'dan...

Bu Katherine tam bir kaltak. Ama iyi laf soktum. Damon bile kendini tutamayıp gülmüştü.

10 dk sonra Klaus ve Caroline gülüşerek yanımıza geldiler. Klaus Katherine'i görünce birden durdu ve kaşlarını çattı. Caroline ise Katherine'i tanımadığı için aşırı şaşkındı.

Last Love || Delena -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin