LANET AĞRILAR!~12. Bölüm~

574 23 12
                                    

Sınıftan birkaç kişinin çıkmasıyla Damon'dan ayrıldım. Çıkan kişiler arasında Care, Bon ve Stefan da vardı. Hızlıca yanımıza geldiler.

"Şimdi söyler misin lütfen ne oldu?"dedi Caroline kaşlarını çatarak. Damon'a baktım. Yavaşça gülümsedi.

"Bakın bu ciddi birşey. Lütfen bağırmayın!" Diye uyardım. Bonnie ve Caroline başlarıyla onayladılar.

"Tamam. Ben...ben" ilk denememde söyleyememiştim. İkisi de sesli bir nefes verdi.

"Sen ne Elena?" Dedi Bonnie. Söyleyemeyecektim ama gösterebilirdim. Yavaşça karnıma dokundum. Damon'da elini uzatıp karnımı okşadı. Önce Bonnie öne çıktı ve elini karnıma koydu.

"Bu imkansız" dedi hemen ardından. Gülümsedim.

"Bu...bu...nasıl olur? Hissettim. Onu hissettim" dedi Bonnie gülümseyerek.

"Evet imkansız. Ama oluyor işte" dedim Bonnie'ye. Bonnie küçük bir kahkaha attı.

"Elena! Bu harika birşey. Neden daha önce söylemedin" dedi Bonnie. Caroline'ye baktım. Pek birşey anlamamıştı.

"Care. Bakmak ister misin?" Dedim. Caroline yavaşça karnıma dokundu. Sonra ağlama başladı.

"Neden ağlıyorsun?" Dedim. Caroline gülümsedi.

"Yanlış anlama, senin için çok mutluyum. Ben- sadece çok mutluyum Elena" diyebildi Caroline.

"Nasıl oldu?" Dedi Bonnie.

"Bilirsin. Erkek ve kadın-..." Damon'un sözünü kestim. Kıpkırmızı olduğuma garanti verebilirim.

"D-Damon!" Dedim sesimi küçülterek. Damon sırıttı.

"Sordu, bende cevap verdim" dedi Damon.

"Onu demek istemedim Damon. Yani sen vampir değil misin? Nasıl oluyor o zaman?" Dedi Bonnie.

"Ben görsel ikizim. Görsel ikizler hamile kalabiliyormuş" dedim.
"Ve evimizde eskiden hamile kalmış sürtük bir görsel ikiz var" dedi Damon. Caroline kaşlarını çattı.

"Ben bu işlerden hiçbirşey anlamıyorum. Görsel ikiz, hamilelik falan..." dedi Caroline.

"Evet biliyorum çok saçma ama düşünün, benim bir bebeğim olacak" dedim. O sırada çalan zil sesiyle hiç konuşmamış olan Stefan ayaklandı. Yüzündeki ifadesizlikle sınıfa ilerlemeye başladı.

"Stefan'ın nesi var?" Dedim.

"Katherine onu hiç takmadı. Bu yüzden yıkılmış galiba" dedi Damon. Onun adına üzüldüm. Eskiden sevdiği ve öldüğünü sandığı kadın şimdi karşısındaydı. Ama onu görmezden gelmişti. Hatta konuşmamıştı bile.

"Stefan için üzülüyorum" dedim. Damon bana bakıp gülümsedi.

"Düzelecektir. O benim kardeşim" dedi sonra. Umarım öyle olur diye içimden geçirdim.

~~~

Okuldan sonra hızlıca eve gittik. Ama gitmemizle şoka uğradık. Katherine evimizde parti veriyordu. Parti...veriyordu! Okuldan herkes burdaydı!

"Ne oluyor burda?" Dedim Damon'a. Damon da bilmiyordu. Katherine'yi aramaya başladık. O anda bir çocuk önümüzü kesti.

Last Love || Delena -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin