Karnına giren sancıyla uyanan eylül günün böyle başlamasından şikayetçi bir şekilde gözlerini açtı. Yatağında doğrularak ellerini karnının etrafına sardı bu sancı iyi şeyleri çağrıştırmıyordu. Ne yapacağını bilmez bir halde yorganı kaldırıp kapıya doğru ilerledi. Kör olduğu için lanet etti , zorlukla kapıya ulaşınca derin nefes aldı o gelmeden şu işi halletmeliydi. Bugün geç geleceği aklına geldiğinde rahatladı biraz ama onun ne yaptığı pek kestirilmiyordu bu sebeple kapıya vurup seslendi .
"Pardon "
Duyulmadığını anlayınca eli ile daha hızlı vurdu kapıya.
"pardon bakabilir misiniz ?"
Adım seslerini duyunca birkaç adım geri gitti. Kilit sesi ve kapı açılmıştı; içeriye dolan çiçek kokusu ile rahatladı.
"Şey ben yardım isteyecektim galiba özel günüm "
Kızın bu zavallı haline üzülen kadın bir iç geçirdi zavallı kız kendi ihtiyaçlarını bile karşılayamıyordu ne kadarda zor bir durumdu bu.
"Gel benimle "
Eylülün elinden tutup odanın içerisinde bulunan lavaboya götürdü ihtiyaçlarını karşılamasına yardım ettikten sonra genç kızın üzerini değiştirdi . 3 yıl geçmesine rağmen bu ihtiyaçları kendisi karşılayamadığı için utanırdı eylül. Yatağın çarşaflarını temizleyen kadın eylülü yatağa oturtup üzerini örttü.
"Kendini sıcak tut tamam mı ?"
Sancısı kendini belli ederken onayladı kadını. Elleri ile karnını sarıp yüzünü buruşturdu her özel gününde bu acıyı çekmek zorunda mıydı ?
"Sen biraz ısın ben sana yemek ile ağrı kesici getireyim, sıcak su torbası da getiririm tamam mı ?"
Kafasıyla onayladı kadını. Kadının çıkması ile daha çok sarıldı yorgana, sancısı şiddetini arttırmıştı. İçinden, geçmesi için dualar okumaya başladı.
Geçen 15 dakikadan sonra kapı tekrar açıldı, elinde tepsi ile yatakta kıvranan kızın yanına gitti. Zorlukla doğrulan eylül önce sıcak su torbasını ayaklarına yerleştirdi, daha sonra tepsiyi dizlerinin üzerine yerleştirdi. Sancısının izin verdiği kadarıyla yemek yedi ve hemen ilacını aldı.
"Merak etme bu ağrıyı hemen keser"
Kadının söylediklerini başı ile onayladı . Tepsiyi alan kadın ayaklandı.
"Gitmesen olmaz mı? Ben çok sıkılıyorum "
Karasız kalan kadın yakalanabilme korkusu olsa da tüm gün bu odada oturup hiç bir şey yapamamanın kötü olduğunu düşündü.
"Yemin ederim kimseye söylemem hem o bugün geç gelecekmiş öyle dedi "
Derin bir nefes alan kadın yakalanma tehlikesini göze alarak tepsiyi masaya bıraktı ve kızın yanına gitti. Yorganı kaldırıp altına girdi , kadının oturması ile gülümseyen eylül sonunda konuşabilecek birileri bulduğuna şükretti.
"Şey teşekkür ederim"
Genç kıza gülümsedi ve "rica ederim" dedi.
Kadın hala korksa da vicdanı daha ağır basıyordu.
"Sana birkaç soru sorabilir miyim ? "
Kaşları çatılan kadın kendisini aşan sorular olmaması için dua etti.
"Pekala sor ama çok derin olmamak şartıyla , yüzeysel "
Kadının cevabına gülümseyen eylül ne sorabileceğini düşündü , aklına gelen şey ile beraber heyecan ile gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖR
RomanceEylül kör ve hafızasını kaybetmiş bir şekilde bir odada uyanır. Bir adam kendisinden intikam almak istiyordur fakat o ne yaptığını hatırlamıyordur. ** "Seni gözlerimle değil küçücük yüreğimdeki büyük fırtınalarla sevdim "