Niall pov.
Po koncertu, když jsem se alespoň trochu dal do kupy, jsme byli hosty v nějaké show, která byla už bohužel dva měsíce domluvená. Musel jsem tam tedy taky.
,,Uvítejme One direction!" zavolala postarší, ale stále pěkně vypadající žena a my vběhli na podium, kde jsme si za zuřivého potlesku sedli na koženou bílou sedačku.
,,Díky za pozvání." ujme se slova Liam a potřese si s černovláskou rukou.
,,Takže, jak se Vám daří?" zeptá se nás, ale já automaticky přestanu vnímat a přemýšlím nad Stephanie.
,,Vím že mi do toho nic není, ale myslím že nejsem jediná koho to zajímá. Za poslední měsíc jste zrušili přes pět koncertů, jaký je hlavní důvod? " zeptá se mým směrem z ničeho nic ta paní a mé oči se znovu naplní slzami.
,,Problémy v soukromém životě, takže do toho Vám opravdu nic není." zamračí se Zayn a paní mu naštvaný pohled opětuje.
,,Týká se to Stephanie?" nenechá se.
,,Prosím můžete přestat?" vloží se do toho Louis.
,,Takže ano. Rozchod nebo se jí něco stalo?" ptá se, ale to už nezvládnu a vyběhnu pryč z pódia, směrem k zadnímu východu a tam k autu. V tu chvíli kdy jsem nasedl do auta, začal mi zvonit telefon.
,,Ano?" vzlyknu do telefonu.
,,Tady doktor McWood, vaše přítelkyně prodělala zástavu srdce, přijeďte co nejdříve, je na tom dost špatně." okamžitě mě informuje.
,,Dobře, hned jsem tam." vysoukám ze sebe a telefon típnu a čelo opřu o volant. Asi za minutu, kdy vydýchávám to co mi řekl se otevřou dveře u řidiče.
,,Bro, co se stalo?" vyděšeně mě sledoval Louis, když jsem skoro nemohl dýchat, protože jsem dostával záchvat pláče.
,,O-ona. Zástava..." vykoktám, přičemž mě Loui zvedne a přenese na sedadlo spolujezdce, kam mě posadí a sám si sedne za volant a rozjede se k nemocnici.
,,Ni, ona to zvládne." pousměje se po chvíli ticha a smykem zastaví vedle našeho cíle. Rychle vyskočím z auta a rozeběhnu se na recepci, sotva popadám dech, protože mi z očí stále stékají slzy.
,,Stephanie Brooks!" vyjeknu hned co vběhnu dovnitř.
,,Je zrovna na sále, budeme vás informovat o průběhu." řekne postarší žena. ,,Jsem doktorka McWoodová, můj manžel slečnu Brooks operuje a jsem si jistá, že udělá co je v jeho silách." pousměje se a já jen přikývnu. Společně s Louisem, který za mnou přiběhne, si sedneme na jednu z laviček a čekáme na výsledky.
Stephanie pov.
Po Niallově odchodu jsem si prohlížela pacienty v nemocnici. Bylo mi tak strašně moc líto dětí, co měli například leukémii a jejich rodiny u nich stále seděli a říkali že všechno bude v pořádku. Jedna z holčiček se dívala v televizi na nějakou show, kde měli vystupovat kluci a proto jsem se dívala s ní.
,,Ty jsi Stephanie že?" podívala se na mě ta holčička.
,,Ty mě vidíš?" zaraduju se a okamžitě se postavím.
,,Ano." pousměje se a do pokoje vejde doktor, ten však projde skrz mě.
,,Neříkej mu o mě." zaprosím a dívám se na Nialla, kterého se ta ženská v televizi zrovna na něco ptá. Po ani ne minutě, co se začnou kluci s tou krávou dohadovat, Niall se rozbrečí a vyběhne pryč ze studia a Louis minutu po něm. Na chodbě uslyším najednou rozruch a proto se tam "zajdu" podívat. Všichni doktoři a sestřičky běží směrem k mému pokoji a mě z ničeho nic pohltí tma.
Takže, zítra vyrážím do Prahy, jelikož tam musím na pobyt pro Skoliotiky, mám totiž problémy se zádama. A pak od pondělí do středy budu v nemocnici, takže si na vás určitě najdu čas ❤️
Moc děkuju za 6K přečtení. ❤️ Nikdy bych nečekala, že budu mít tolik čtenářů. ❤️ Děkuju❤️💕🌺
Pište do komentářů kdo chce věnovat další díl ❤️
Budu ráda za voty a komenty ❤️
-Nikku-❤️
STAI LEGGENDO
Snaping with idiot //N.H. ✔️
FanfictionStephanie Brooks je obyčejná dívka žijící v Londýně, kam se přestěhovala z Kanady, protože její matka zde dostala práci. Je drzá a lehce si nachází kamarády, holky totiž moc nemusí. Měla být kluk a proto už odmala je tak vychovávána. Hraje fotbal, b...