Birthday

1K 64 2
                                    

O měsíc později

Normální člověk by na své narozeniny spal až do desíti nebo ještě lépe, do jedenácti, ale má nevýhoda je, že bydlím s třema praštěnýma holkama a jsou tady i další čtyři kluci. Proč? Protože si usmysleli, že když mám ty devatenácté narozeniny, tak poletíme na Filipíny a tam to oslavíme.

Takže teď stojím jak ten nejvetší idiot před skříní, v půl šesté ráno a vybírám, co si vezmu do letadla. Souboj oblečení vyhrají šedé tepláky, bílé volnější bílé triko a červená mikina, jen tak pro jistotu.

,,Steph! Už jedeme!" vtrhne do mého pokoje Sam. Jo a zapomněla jsem zmínit, že Sam jede taky. V jednu chvíli to vypadalo, že se dá dohromady s Harrym, ale ten jí řekl, že miluje někoho jiného. To by mě zajímalo koho, když se s nikým neukazuje.

,,Nojo, už jdu." zasměji se, vezmu si tašku a batoh a vyjdu na chodbu, kde už čeká Harry, aby mi s tím pomohl ze schodů dolů, i přes mé protesty.

,,Díky." zasměji se a doběhnu k limuzíně, kde už sedí holky. Jo, objednali limuzínu.

,,Tak co? Těšíš se?" usměje se na mě Gina, když si sednu vedle ní.

,,Strašně moc, ale opravdu by mi stačilo mít menší oslavu doma." protočím očima.

,,Devatenáct ti je jen jednou." zasměje se Louis, následovaný ostatníma klukama.

,,Osmnáct mi taky bylo jen jednou a měla jsem menší oslavu jen s rodinou a přáteli." pozvednu obočí.

,,No, ale teď to slavíš s námi." pokrčí rameny a limuzína se rozjede na letiště.

,,To jste to napsali na sociální sítě, že tady budeme všichni?" zeptám se, když na letišti uvidím asi tisícovku lidí.

,,Možná." nervózně si prohrábne vlasy Hazz.

,,Ty jsi byl zdrogovaný, že nevíš? Buď ano nebo ne." holky vedle mě se začnou smát.

,,Napsal jsem na Twitter, že letíme oslavovat." kuňkne, že ho sotva slyším.

,,Ty jsi vůl." zaúpí Liam, který byl do teď úplně ticho.

,,To se zmákne." ušklíbne se kudrnáč a společně tedy všichni vylezeme. Řidič nám podá tašky a všichni se začneme skrz ječící fanoušky tlačit do letištní haly. Až teď si všimnu, že na letiště přijela i Zaynova přítelkyně. A kdo by to byl jiný, než ta jeho bývalá snoubenka Perrie. A čí je to zásluha? Nerada se chlubím, ale Perrie jsem volala a vysvětlila jsem jí to. K Zaynovi se vrátila a stali se z nás hodně dobré kamarádky.

,,Opravdu letíme normálním letadlem?" zaúpí Harry po chvíli.

,,Jo." zamumlám. Jediná věc, kterou jsem dokázala ukecat byla ta, že poletíme normálním letadlem. Jo, možná se to nevyplatí, když one direction zná skoro celý svět a my máme fanoušků taky dost, ale nesnáším být tak výstřední a lítat soukromým letadlem.

,,Letadlo na Filipíny bylo nyní přistaveno..." dál už jsem neslyšela, protože Louise objevila nějaká fanynka a začala šíleně ječet. Ten idiot si totiž sundal kapuci, takže byl hned poznat. Všichni ostatní jsme sklonili hlavy a šli od Louiho co nejdál, dokonce i Kate, která se s Louim dala dohromady. Zapomněla jsem zmínit, že je to ta holka z baru, když jsem jela s klukama poprvé na koncert.

,,Rychle pojďte!" chytne mě Hazz za ruku a běžíme všichni směrem kam nás vede. Doběhneme k přepážce, kde dáme zavazadla a pak asi za pět minut vyrazíme k místu, kudy nás pustí do letadla. Louis přijde až jako úplně poslední cestující a pak může letadlo konečně vzlétnout.

,,Díky ze jsi nás od tam dostal." pousměji se na Harryho přes uličku a on mi úsměv oplatí.

,,Steph? Tamta holčička na tebe pořád kouká." zasměje se Sam sedící vedle mě a pokyne hlavou směrem k dívčině, na druhou stranu přes uličku. Když letadlo vzlétne, pomalu vstanu a s Ginou, která si sedla vedle mě, dojdeme za tou holčičkou.

,,Ahoj." zašvitoří Gina a maličká se na nás usměje.

,,Ahoj." zazubí se. ,,Kde máte Nialla?" zeptá se a můj úsměv ztuhne. Snažím se na něho zapomenout sakra! Z očí se mi spustí slzy, když si vzpomenu jak mě nazval.

Nový, dneska trochu nezáživný díl, ale máte se na co těšit 👌🏻❤️

V médiích je fotka holčičky ❤️☺️

Snaping with idiot //N.H. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat