Chap 24 (Because of Revenge)

1.9K 141 31
                                    

Apa kata sbelum read my ff, tgk gambar yang cun kiut miut ni 😆

"Doktor! Macam mana dengan anak saya?!" Soal Jin kerisauan sebaik sahaja Jin dan yang lain tiba di ruang ICU selepas menerima panggilan mengenai Lulu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Doktor! Macam mana dengan anak saya?!" Soal Jin kerisauan sebaik sahaja Jin dan yang lain tiba di ruang ICU selepas menerima panggilan mengenai Lulu.

"Anak tuan dalam keadaan yang stabil kerana mujurlah pemandu yang hampir melanggarnya sempat memberhentikan keretanya. Sekarang ni anak tuan sedang tidur." Balas doktor itu lalu membuatkan Jin menghela nafas lega.

Tak lama kemudian Jin dan semua ahli BTS masuk ke wad kanak-kanak dimana Lulu baharu sahaja ditempatkan. Tinggallah Haemi dan Taehyung di situ.

"Oppa...Haemi risau dengan keadaan Taemi. Dengan Lulu pun diorang buat macam ni, ni kan pula anak kita. Oppa...." Rengek Haemi dalam pelukan Taehyung.

"Sayang...oppa pon risaukan keadaan Taemi. Sekarang ni pun oppa dan kerahkah semua ahli kita agar mereka mencari Taemi." Pujuk Taehyung.

Haemi masih dengan isakannya.

"Hiks hiks. Hae-haemi hanya takut."

...

"Korang dah dapat info pape?" Soal Taehyung kepada Xiumin dan Suho iaitu ahli Kim's Lion yang paling dipercayai.

"Setakat ni kami hanya dapat mengetahui yang penculik Taemi merupakan mafia dari luar negara." Balas Xiumin dengan muka yang serius.

Taehyung mengerutkan dahinya.

Mafia dari luar negara? Rasanya, dia tidak pernah bermusuh dengan geng mafia dari luar negara. Atau.....geng Black Rose yang pernah berurusan dengan mereka.

Taehyung menghela nafas dengan kasar lalu dia memandang kedua-dua anak buahnya.

"Boleh tak korang panggilkan Baekhyun hyung?" Arahnya lalu Xiumin dan Suho segera keluar untuk melaksanakan arahan dari ketua mereka.

Kring!

Haemi call....

"Yeoboseyo?"

"Hello oppa. Oppa kat mana?" Soal Haemi.

"Oppa kat tempat kerja ni. Waeyo sayang?" Soal Taehyung pula.

"Anni. Haemi ada dengan Baekhyun sekarang and Haemi dah tahu siapa yang culik Taemi." Balas Haemi dengan sedih.

Taehyung terkejut mendengar penjelasan Haemi.

"Bwo? Sayang ada dengan Baekhyun? Bukan ke sayang dah cuci tangan?" Soal Taehyung tak percaya.

Haemi terdiam sekejap.

"Haemi terpaksa. Oppa tahu kan maksud Haemi?"

Taehyung menghela nafas kasar.

"Ok lah. Boleh tak Haemi dan Baekhyun hyung ke sini? Oppa ada perkara penting nak berbincang tentang tu." Balas Taehyung pasrah.

"Ne."

Wife Mafia, Husband  Gay || V ✔Where stories live. Discover now