1.Bölüm -Vas Happenin?

4.9K 69 15
                                    

           

         " Merhaba adim Ashley. Ashley Stew.19 yaşındayım. Ama arkadaslarim kendi aralarinda bana Ash derler. Ailemle birlikte  Londrada yaşıyoruz.Birazda ailemden bahsedeyim.Annem Elizabeth Stew.Kendisi 32 yaşındadır.Annemin saçları bana göre fazlasıyla terstir.Kabarık,kahverengi ve kıvırcık saçlara sahiptir.Ayrıca iri açık kahverengi gözleri vardır.Annem arkadaşım gibidir.Herşeyimi bilir.Dertleşmek için ideal bir kişidir.Babam,John Stew.Babam ise 34 yaşındadır.Benden 2 yas kucuk bir erkek kardesim var.Lucas Stew.17 yaşında,sarı ve oldukça düz saçlara sahiptir.Gözlerine gelirsek aynı benimki gibi mavi gözlere sahiptir ve hafif çillidir.Lise 2'ye gidiyor ve dersleri berbattır.Ara sıra bana ödevlerini yaptırmıyor değil. Her ne kadar ara sira isime yarasada, iyi gecindigim soylenemez. Universite 1'e başlicam. Inek miyim peki? Ahh benden inek olmami beklemeyin. Ama ders notlarim o kadar da kotu degil. En azindan ben oyle dusunuyorum. En yakın arkadaşlarım ise Emily Miller ve Katie Brown.Onları hiçbirşeye değişmem.Çünkü okuldaki çoğu kişi benim param için benimle arkadaş olmaya çalışıyorlar.Ama Emily ve Katie öyle değil.7 yaşından beri arkadaşızdır.Hemde sıkı arkadaşlarızdır ve şimdide Katie ve ben aynı üniversitedeyiz.Malesef Emily 'le aynı üniversitede değiliz. Çünkü onun dersleri bizim gibi güzel değil.Katie,hukuk bölmünde,ben ise, iç mimar bölümündeyim.Emily ise el sanatları bölümünü seçti.Hepimiz aynı sitede oturuyoruz ve evlerimizin arasında en fazla 6-7 dk vardır.Bu yüzden burda sitede oturmayı çok severim.Emily,1.65 boyunda beyaz tenli,52 kilodur.Ela ve yeşil renkleri arasında bir göz rengine sahiptir.Güldüğünde yanağında çıkan gamzesi benim çok hoşuma gitsede Emily,gamzesini sevmiyor.Gamzesine belediye çukuru diyor.Emily,çok çekicibve seksi bir kızdır.Erkekleri çok sever yani fazla flörtleşir kendine özgüveni tamdır ve dersleride ne iyi ede kötüdür.Katie'ye gelirsek yeşile yakın gözleri var.Ama daha çok griye benziyor.1.70 boyu,54kilodur.Fazla benzer özelliklerimiz vardır.Utangaçtır ve derslerinde fazlasıyla başarılıdır.Çok sevimli ve şirin bir kızdır.Ayrıca sevdiği kişileri fazla korur ve sahiplenir yani kıskançtır.Aynı benim gibi. Bu arada biraz kendimden bahsediyim. Sarıya yakın saçlarım var,hafif kumralım ve buna karsilik iri mavi gozlere sahibim. Saclarim hafif dalgali ve belime geliyor. Boyum 1.75 ve 54 kiloyum.Çevremdekilerin dediğine göre güzel bir vüc-"

           Yeni aldigim gunlugumdeki son cumlemi yaziyordum ki mutfaktaki annemin sesini duymamla cumlemi yarida kestim.

         - " Yemek hazir "

        - " Geliyorum anne "

          Esyalarimi toplayip asagiya indim. Evet asagiya indim cunku evimiz uc katli. Alt katta iki oda buyuklugunde bir salon ve mutfak var. Birde uc banyo buyuklugunde bir tuvalet. Ikinci katta benim odam ve koridorun sonunda da misafir odasi var. Ucuncu katta ise annemle babamin yatak odasi ve kardesim Lucas'in odasi var.

          Asagiya indigimde annemin bize guzel bir ziyafet hazirladigini gordum. Yanina gidip yanagina bir opucuk kondurdum. Onu seviyordum. Ondan hicbir seyimi saklayamazdim. Bilmeye hakki vardi cunku. Yemege oturdugumuzda Lucasin koluma cimcik (nasil yaziliyo bilmiyorum :D) atmasiyla kendime geldim. Kafami kaldirdigimda herkesin yemegi bitmis bir tek benim ki kalmisti.

        - " Aslinda canim hic birsey yemek istemiyo anne " diyerek annemin konusmasini bekledim.

       - " Pekala canim sen nasil istersen " dedi ve alnima opucuk kondurdu.

       Iste annemi bunun icin cook seviyorum. Kosarak odama ciktim ve bilgisayarimi actim. Twittere girmeyeli tam bir hafta olmustu. Actigimda Katie'den gelen mesaji okumaya basladim

           " Bebegim okullarin acilmasina 2 hafta var ve biz koca yaz boyunca hic birsey yapmadik farkinda misin? Evet farkindasin. Bunun icin simdiden bavulunu topla ve babandan izin al. Emily ve benim aklimda cok guzel bir fikir var. Mesajimi gordugunde beni ara. Seni seviyorum xxx "

            Tanrim bu kizlar benim zevkimi kesinlikle cok iyi biliyorlar.  Onlari gercekten cok seviyorum. Hizli adimlarla odamdan ayrilip salona indim.

                   Babamin arkasindandan sessizce yaklasip sirtina atladim. Evet hic bir tepki vermedi. Cunku suan da kucuk kardesimle birlikte pur dikkat playstation oynuyorlar. Babamin sirtindan ayrilip yanlarindaki koltuga gectim. Bir sure konusmasini bekledim fakat konusmayacagini anladigimda hirilti cikardim.

     - " ihim ihimm "

          Nihayet bana bakabilmisti.

     - " Efendim Ash "

        Hic uzatmadan anlatmaya basladim

   - " Baba biliyorsun ki yaz boyunca hic birsey yapmadim. Katie ve Emily tatile gitmek icin can atiyorlar. Ve isin iyi tarafi benim icinde plan yapiyorlar. Yani kisacasi bende gide- "

    - " Gidebilirsin "

        Ellerimi cirparak babamin yanagina bir opucuk kondurdum. Ve odamin yolunu tuttum... ~~~~~~                             
      

       Selammm. Bu benim ilk hikayem. Daha yeni yazmaya basladim. Lutfen yorum yapin. Cunku nasil oldugunu merak ediyorum. :D sizi seviyorummm bir dahaki bolumde gorusmek uzere :D

Vas Happenin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin