School Love Story (Intro)

19.6K 471 3
                                    

Watak Utama : SCARLETT

- Raein (leader)
- Lynne
- V
- Jen
- Eiysa
- Deena
- Mayy
- Belle
- Micci

SCARLETTO

- Zaqq (Leader)
- Ren
- J.O
- Royy
- Mark
- Stevan
- Kevin
- Joe
- Yoshua
...

Scarlett atau SCT ialah sekumpulan gadis yang hidup jauh dari ibubapa mereka kerana ingin bersekolah untuk meringankan beban ibubapa mereka . Ibubapa mereka ialah keluarga yang sederhana yang bergantung hidup pada sumber hutan .

Kesembilan gadis ini bersahabat baik seperti adik-beradik . Mereka benar-benar mengenali sikap satu sama lain walaupun ada yang berahsia kerana telah tinggal bersama selama hampir 3 tahun . SCT mempunyai talenta seperti bernyanyi , menari , rapping dan bermain alat muzik .Raein ialah yang tertua diantara mereka sekaligus ialah ketua . Raein terlalu menyayangi adik-beradik angkatnya itu seperti adik kandung sendiri . Sikap mereka yang kelam kabut , lawak , penakut dan nakal itu tidak pernah membuat suasana rumah mereka menjadi sepi . Hingga menyebabkan mereka tidur sampai lewat malam .

Scarletto atau SCT O pula ialah sekumpulan senior lelaki yang kaya dan dihormati di sekolah mereka . Tambahan pula , pemimpin kepada mereka iaitu Zaqq ialah anak tunggal kepada pengerusi sekolah tersebut . Mereka sangat disukai oleh gadis-gadis di sekolah mereka kerana kekacakan serta aura cool dan macho mereka .

SCT dan SCT O berjumpa di sekolah mereka iaitu Marion High School . Pertemuan mereka bermula daripada Senior-Junior hingga membawa mereka kepada perasaan suka terhadap satu sama lain . Namun , oleh kerana darjat yang berbeza . SCT sering dibuli kerana bukan orang kaya . Itu menyebabkan SCT O berusaha untuk melindungi buah hati mereka daripada disakiti .

...

School Love StoryWhere stories live. Discover now