Počet slov: 450
2.listopadu / 1981,,Tě-těhotná?! Se Siriusem?! A co tomu dítěti řekneš?"vykokokla.
,,Od teď jsem Potterová a o jí řeknu, že od nás otec odešel."odpověděla jsem jí.
,,A kdo bude kmotr?"zeptala se.
,,No, já myslela, že ty."zamumlala jsem a Rachel vytřeštila oči.
,,Já?! To by si udělala?"žasla Rachel.
,,Jistě, jsi jediný známí člověk, který by mohl být kmotrou mého dítěte!"přikývla jsem.
,,A co Rem?"zaváhala.
,,Rem? To je kmotr Harryho a..a počkat?! Ty jsi s ním mluvila?!"žasla jsem.
,,No, jednou jsem ho byla navštívit a..a.."zasekla se, jenže já po ní odpověď chtěla!
,,A?"
,,..a on byl v příšerném stavu. Všude byl bibec, což se moc často nestává. Pomohla jsem mu s zeptala jsem se, kde má fotky Zoe. On se rozbrečel a ukázal na krabici, kde měl zavřené úplně všechno a..."znovu se zasekla a já to nevydržela.
,,Ty ho miluješ!"vypálila jsem ze sebe a Rachel se začala červenat.
,,Ne, nemiluji! Zoe byla moje kamarádka a navíc Rem miluje jen ji. Je mu jedno, že je mrtvá!"zapírala.
,,Remus ji sice miluje, ale nikdy nebude někoho milovat věčně!"pozbuzovala jsem ji, ale ona zavrtěla hlavou.
,,To není důležité! Teď jde o tebe! O tvoje dítě!"změnila téma.
Ještě dlouho jsme si povídali.
×××
30.června / 1982
Byla jsem doma a věděla jsem, že budu rodit. Do týdne maximálně.
Teď jsem seděla v domě, kde jsem dělávala Siriusovi večeři, kde jsem s ním chtěla prožít celý život.Rachel se říkala, že bych měla navštívit Siriuse, ale já to vždy zapřela. Každý mě znal jako Potterovou za, což jsem byla ráda.
Najednou někdo zaklepal a já musela otevřít. Za prahem stál Brumbál a tak jsem ho pozvala dál.
,,Chtěl jsem tě o něco požádat, Jasmine."začal.
,,Hmm..a co to bude?"zajímalo mne.
,,Před půl rokem si mne žádala o práci."poškrábal se na bradě.
,,Ale já jsem těhotná!"zaprotestovala jsem.
,,Já vím a potom? Co by si ráda učila?"upřesnil.
,,Chtěla jsem učit něco zcela nového. Něco jako souboje."vysvětlila jsem mu a on se spokojeně usmál.
,,Tohle bychom potřebovali!"zatleskal.
,,Prostě žádné učebnice, chci, aby je to bavilo!"objasnila jsem.
Brumbál odešel a mne začalo bolet břicho. Ztěží jsem vytáhla hůlku a pokusila se vyčarovat patrona. Vzpomněla jsem si na svojí a Siriusovu svatbu.
,,Expekto Patronum!"zašeptala jsem a mávla hůlkou. Za chvíli po obýváku běhala kočka a já ji poslala pro Rachel.
Tak to je další kapitola! Co si o ní myslíte? Já se moc na její dítě a na Bradavice! ♥
Nahoře je obrázek Rachel Newton aka Olivie Holt.
Mimochodem, co si myslíte o výběru herců?
Budu moc ráda za každý vote nebo komentář!
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Jasmine II. ✔
FanfictionUPOZORNĚNÍ! POKUD JSTE NEČETLI JASMINE I., TAK TUHLE KHINU PRAVDĚPODOBNĚ NEPOCHOPÍTE! Sirius Black po sobě nezanechá jen bohatství, ale i někoho dalšího. Ten někdo nezná pravdu! -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @Katuska26 ©Sharka_Potter #5...