Počet slov: 408
1.9. 1995Seděla jsem ve vlaku a pozorovala utíkající krajinu.
,,Ehm, ehm."ozvalo se za mnou a já se otočila. Jakmile jsem tu zrůdu v růžovém spatřila, tak jsem sebou trhla.
,,A, dobrý den."vykoktala jsem a ona se sladce usmála.
,,Dobrý, dobrý."zamumlala si pro sebe a odkráčela pryč. Zvedla jsem obočí a podívala se, jak si vykračuje.
,,Kam koukáš?"ušklíbla se Jess a já se otočila.
,,Vidělas tu v růžovém?"zeptala jsem se a ona otráveně přikývla.
,,Jo, bohužel."zabručela a já si povzdechla.
,,A kdo to je?"zajímalo mne a ona do sedla naproti mě.
,,Tohle je Dolores Umbrigová. Pracovala na ministerstvu a teď bude učit OPČM."vysvětlila mi a já protočila očima.
,,Tahle?"ujistila jsem se a Jess přikývla.
***
,,Dovolte, abych vám představil profesorku Dolores Jane Umbrigovou!"křikl Brumbál a ona si stoupla.
Předstoupila před Brumbála a stustila.
Neposlouchala jsem ji, ale zděsila jsem se, když zavadila o to, že se tu bude učit jen teoreticky.
Když domluvila, tak se posadila a zatleskal jí jen Brumbál. Potom dal pokyn k jídlu a já se usmála.
Nandala jsem si americké brambory a stehno kuřete.
Dojedla jsem a vydala se na Astronomku.
Fascinovalo mne, jak jsem to tam milovala. Na druhou stranu jsem se teď chtěla nacházet doma po boku Siriuse a dívat se, jak si s nim hraje.
,,Ehm, ehm."ozvalo se za mnou. První mě napadla Růžovka, ale ten hlas byl jiný. Opatrně jsem se otočila a zjistila, že to je Rachel.
,,Jasmine!"objala mne a já ji pevně stiskla.
,,Podívej, kdo tu je!"ukázala na malinký kočárek s malou holčičkou.
,,Ty máš dceru!"žasla jsem a Rachel přikývla.
,,Tohle je Katie Jasmine Pervellová."představila ji a já sebou trhla.
,,Jasmine?"zvedla jsem obočí.
,,No, chtěla jsem tě poprosit, jestli bys jí nešla za kmotru."vysoukala ze sebe a já ji objala.
,,Jasně Rachel! Kolik jí je?"zajímalo mne.
,,Necelé tři měsíce. Chceš si jí pochovat?"zeptala se a já přikývla. Pochovala jsem ji a na její tváři se objevilo něco, co připomínalo úsměv.
,,A jak se má Regulus?"změnila téma.
,,Reg bude se Siriusem."odpověděla jsem.
,,Aha."vydechla.
,,Nejraději bych to tady zabalila."povzdechla jsem si a vrátila Katie do kočárku.
,,Kvůli té blbce z ministerstva?"ujistila svoje mínění a já přikývla.
,,Teoretická výuka?! Kdo to kdy slyšel?"odfkla jsem si a Rachel se opřela o zábradlí.
,,Tak to zabal."usmála se, ale já zakroutila hlavou.
,,Ne, vydržím to. Kvůli Holly."
***
Čahoj!
Přemluvili jste mne.. :DDD
No, do konce zbývá devět kapitol... :D
Co říkáte na Katie? ^^
Ahoooj!
~Sharie
ČTEŠ
Jasmine II. ✔
FanfictionUPOZORNĚNÍ! POKUD JSTE NEČETLI JASMINE I., TAK TUHLE KHINU PRAVDĚPODOBNĚ NEPOCHOPÍTE! Sirius Black po sobě nezanechá jen bohatství, ale i někoho dalšího. Ten někdo nezná pravdu! -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @Katuska26 ©Sharka_Potter #5...