12.-Troll ve sklepení

2.6K 218 12
                                    

Počet slov: 507
31.října 1991

Zvedla jsem se a bez rozloučení odešla. Položila jsem si jednu otázku. Proč je tenhle den, tak strašný.

Napadl mě jeden důvod. Je to deset let, co zemřela Lily Potterová a James Potter.

Šourala jsem se do Bradavic a lehla si do postele.

Po tváři mi stékali slzy a já usnula.

×××

Probudila jsem se a zjistila kolik je hodin. Bylo šest. Udělala jsem si teplý čaj a přesunula se ke skříni.

Vybrala jsem si jeden společenský hábit a zkusila si ho. Byl mi velký, což jsem nečekala.

Padl mi až třetí. Učesala jsem si vlasy, které jsem si svázala do drdolu.

Vyšla jsem z kabinetu a pomalým krokem se plížila do Velké síně.

Všude byly dýně a začali se scházet studenti i učitelé.

Odbyla sedmá a Brumbál začal mluvit. Když jsem chodila do školy, tak mě jeho proslovy fascinovaly, ale teď mi byly jedno.

Potom si sedl a já si všimla, že chybí Quirel. Nechala jsem to být a pustila se do jídla.

Najednou se otevřely dveře a do Velké síně vběhl k smrti vystrašený Quirel.

,,Troll! Troll ve sklepení!"zařval a na to omdlel.

Já vytřeštila oči a spatřila, jak všichni začali panikařit. Já si pro jistotu vytáhla hůlku, ale nepochopila jsem jednu věc.

Jak je možné, že je Troll tady? Co tu chce?

Uslyšela jsem Brumbálův křik, který pobízel prefekty a primuse, aby zavedli studenty do postelí.

Víceméně jsem si oddychla a vyhledala Minervu.

,,Co budeme dělat?"zeptala jsem se.

,,Musíme ho najít!"zavelela a já chápavě přikývla.

Utíkala jsem ven z Velké síně a uslyšela křik z dívčích umýváren.

Rychle jsem otevřela dveře a nestačila se divit. Všechno bylo zničené, na zemi ležel asi troll a vedle něj stál Harry, Ron, Hermioma a Holly.

,,U merlina! Co tu všichni děláte?!"vyjela jsem a do koupelny vešla Minerva, Snape a Quirel.

,,M-my-"koktal Harry a Hermiona ho přerušila.

,,Šla jsem do koupelny a myslela jsem si, že toho trolla zvládnu a..a kdyby nebylo Harryho, Rona a Holly, tak bych byla po smrti."vysvětlovala a já věděla, že lže.

,,No dobrá. Hlavně, že se nic nestalo. Ubírám Nebelvíru 30 bodů za slečnu Grangerovou a za pana Weasleyho, Pottera a slečnu Potterovou 90 přičítám."rozhodla Minerva a společně se Snapem a Quirelem zmizela.

Já si všechny změnila pohledem a ušklíbla jsem se.

,,Je mi jedno, proč jste jí lhali, ale mně to nezajímá. Běžte do svých postelí."vyzvala jsem je a opustila dívčí umývárny. Rychle jsem se proměnila v kočku a čekala až čtyřka půjde do Nebelvírské věže.

,,Tak to bylo o fous."oddychla si Mia a Ron zvedl pohled.

,,Ale jak to může vědět, že si neříkala pravdu?"zamyslel se Harry.

,,Říkala si to s naprostým klidem."navrhla Holly.

Dál jsem je poslouchat nechtěla. Upalovala jsem do svého kabinetu, kde jsem se ani nepřevlíkla a usnula jsem.

Takže tu máme Hallowen! Příště to budou Vánoce! Děkuji moc za votes, komentáře a follows! ^^

Zase příště! ;-)

~Sharka_Potter

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat