Počet slov: 409
26.5. 1994Znovu jsem spatřila Grimmaldovo náměstí.
Před domem se objevil Krátura a ihned mi vzal kufr.
,,Paní Blacková, váš manžel vás očekává."poklonil se a já protočila očima. Vstoupila jsem do domu a byla jsem příjemně překvapená, bylo tu uklizeno.
,,Jasmine Claude Blacková."ozvalo se za mnou a já poznala, že to je hlas Siriuse. Otočila jsem se a skočila mu kolem krku.
,,Siriusi!"vykřikla jsem a on se usmál.
,,Jak se má Brumbál?"zeptal se otráveně a já protočila očima.
,,A tvoje dcera tě nezajímá?"otázala jsem se a Sirius, jako by si na něco vzpomněl.
Vzal mne za ruku a táhl do druhého patra. V něm se nacházela další neobjevená místnost. Když Sirius otevřel dveře, tak na mě vykoukl pokoj. Krásný pokoj.
,,Myslíš, že to Holly bude líbit?"zeptal se a já zvedla obočí.
,,T-to je nádhera! Jak víš, že miluje fialovou?"užasla jsem a Sirius jen pokrčil rameny.
,,Siriusi..."polkla jsem a on se nade mnou nahl. Začal mne líbat a mně zakručelo v břiše.
,,Mám hlad."
***
30.6. 1994
Probudila jsem se vedle svého manžela a ten ještě v klidu spal.
Podívala jsem se na sebe do zrcadla a byla jsem celá bledá.
Najednou jsem ucítila, že budu zvracet. A taky, že jsem zvracela.
,,U merlina, proč, já?!"zaklela jsem a v koupelně se objevil Sirius.
,,S-stalo se ti něco?"zeptal se ustaraně a já se zhluboka nadechla.
,,S-siriusi j-já jsem asi..no těhotná."sdělila jsem mu a Sirius vytřeštil oči.
,,T-to jako vážně?! To jako, že budu vychovávat dítě?!"odvětil a já přikývla. Nikdy jsem nepochopila jeho reakce, ale když jsem přikývla, tak mě vzal do náruče a odnesl zpátky do postele.
,,Odsud se nehneš, jasný?"ujistil se a já se usmála. Už teď jsem věděla, že o mně bude pečovat.
Po chvíli se vrátil s tácem plný jídla a já ho políbila.
,,Díky, to nemuselo-"přerušil mne.
,,Muselo..no..ale kdo přiveze Holly?"napadlo ho a já zakroutila hlavou.
,,No, já přece."odvětila jsem a Sirius vykulil oči.
,,No, to ne."nesouhlasil a já se usmála.
,,I já musím něco dělat, lásko."
***
Na nádraží přijel Bradavický expres a z něj vystoupila Holly. Povídala si s nějakým klukem, ale to jsem přešla.
,,Mami!"vykřikla a já ji objala.
,,Pojď musíme jít."pobídla jsem ji a Holly se rozloučila s Miou, Ronem, Harrym a tím neznámím klukem.
Přemístila jsem nás a Holly se hned objala se Siriusem.
***
Čahoj!
Tak prázdniny se krátí, už zítra je sobota! :/
Přijela jsem z lyží a čtu si ty vaše dokonalé komentáře a říkám si, že jim udělám radost.. :D
Jinak, jaké by jste chtěli jména? :D
Mějte se! ♥♥♥
~Sharie
ČTEŠ
Jasmine II. ✔
FanfictionUPOZORNĚNÍ! POKUD JSTE NEČETLI JASMINE I., TAK TUHLE KHINU PRAVDĚPODOBNĚ NEPOCHOPÍTE! Sirius Black po sobě nezanechá jen bohatství, ale i někoho dalšího. Ten někdo nezná pravdu! -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @Katuska26 ©Sharka_Potter #5...