Počet slov: 455
13.3. 1996Otevřela jsem svoje oči a rozhlédla se okolo sebe. Druhá polovina manželské postele byla prázdná a Regulus něco žvatlal ze spaní.
Vstala jsem z postele a vydala se do obýváku. První, co jsem viděla byla výzdoba a když jsem se podívala o kousek dál, tak jsem spatřila Siriuse.
Stál na žebříčku a roznášel nejrůznější ozdoby.
,,To je...bomba!"vydechla jsem užasle a Sirius se usmál. Slezl ze štaflí a políbil mne.
,,Napsala si Brumbálovi, aby uvolnil Holly a Harryho?"zeptal se a já přikývla.
,,Jasně, lásko,"přikývla jsem a podívala se do kuchyně. Sirius se pokoušel upéct dort. ,,Lásko?"
,,Ano?"ozvalo se z obýváku.
,,Ten dort si mohl nechat na mne,"vydechla jsem a Sirius přiběhl do kuchyně. ,,Omlouvám se."
,,V pořádku. Zkusím to sama,"povzdechla jsem si a Sirius se vrátil ke své práci.
***
Stála jsem u stolu a chovala malého Reguluse. Okolo stolu stála Holly, Remus, Jess, Rachel, Liam, Molly, Tonksová a vedle mne stál Sirius.
,,Regulusi, můžeš to sfouknout,"pobídl ho Sirius a Reg nakoukl tváře. Snažil se sfouknout jedinou svíčku, což se mu povedlo na třetí pokus.
Všichni mu zasleskali a slova se ujal Remus.
,,Milý Regulusi Jamesi Blacku, přeji Ti, aby se ti v životě dařilo a aby si byl, tak báječný jako Tvoji rodiče,"popřál a Reg zatleskal.
,,Děkuji, Remusi,"usmál se Sirius a já Rega položila na zem. Sedla jsem si vedle Rachel, která chovala malou Katie.
,,Katie? Chceš si hrát s Regulusem?"zeptala se a Kat přikývla. Plazila se za Regem a ten se na ni nechápavě podíval.
,,Jsou to zlatíčka,"rozplývala se Rachel a já se usmála. ,,Jo, to jsou. Jak je v Bradavicích?"
,,No, trochu dusno. Umbrigová za mnou přišla, jak si to jako představuji, že mám v práci dítě a na rovinu mi řekla, že mne vyhodí,"povzdechla si. ,,Takže brzo udělám to, co ty. A taky je na naší nástěnce o dost více příkazů."
,,Třeba?"chtěla jsem vědět. ,,Kluk musí být od holky minimálně metr daleko."
,,Tak to je drsný,"uznala jsem a zaslechla křik.
,,Moje!"vřeštěl Reg a tahal se s Kat o plyšovou opičku, která patřila Katie.
,,Něně!"zavrtěla hlavou Katie a já vstala od stolu.
,,Regulusi! Nech Katie její opičku!"zkusila jsem po dobrém a Reg se urazil. Katie na něj vyplázla jazyk a Rachel ji vzala do náručí.
,,To se dělá, Katie? Vyplazovat jazyk na Reguluse?"zeptala se Rachel a Katie se usmála.
,,Jojo!"
***
Čahoj!
Kdo je začne shipovat? :'D Katie a Regulus...hm...Retie? Katilus? :'D
Napište mi, kdo by je shipoval...jinak blíží se konec pátého ročníku a to znamená konec Jasmine II., ale nebojte! Jasmine III. bude! :'D
Pokud se vám kapitola líbila, tak budu moc ráda za vote nebo komentář! ♥♥♥
Do konce zbývájí tři kapitoly, takže zítra to skončí! :((((
Co se Jasmine III. týče, tak ta vyjde asi za týden, protože si musím předepsat nějaké kapitoly... :DDDJinak připravuji jednu bonusovou knížku k Jasmine, tak můžete hádat o čem bude... :DDD
Ahoooj!
~Sharie
ČTEŠ
Jasmine II. ✔
FanfictionUPOZORNĚNÍ! POKUD JSTE NEČETLI JASMINE I., TAK TUHLE KHINU PRAVDĚPODOBNĚ NEPOCHOPÍTE! Sirius Black po sobě nezanechá jen bohatství, ale i někoho dalšího. Ten někdo nezná pravdu! -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @Katuska26 ©Sharka_Potter #5...