Nechápu tě!

4.8K 168 23
                                    

Už jedeme 10 minut v autě panuje ticho hraje jen rádio. Když už jsem po 5 minutách viděla Lukův ům tak jsem přidala na rychlosti. Koutkem oka jsem se podívala na Luka. Byl strašně nervózní. Bylo mi ho strašně líto.

Zastavila jsem před jeho barákem, a oba jsme vystoupili z auta.Chytla jse ho za ruku, a povzbudivě se na něj usmála. Úsměv mi opětoval a vyndal si klíče od bytu. Vešli jsme spolu dovnitř. Namířili jsme si to do jeho pokoje ale při našem štěstí byl dole v kuchyni jeho táta ,a držel v ruce láhev whisky který bylo už skoro prázdný. Zděšeně jsem se podívala na Luka a v jeho očích byl vidět strach. Stiskla jsem mu ruku aby věděl že tu s nim jsem . přesměrovali jsme oba zrak na jeho tátu který se na nás vražedně koukal. Po chvíli promluvil. (Bude se jmenovat Chad ),, Co tady chce ta malá kurvička? "

Zakřičel, a ukázal na mě. Cítila jsem jak se Luk celý od zlosti napnul. Stlačila jsem mu ruku aby věděl že je to v pohodě a jsem tu s ním. Je tu semnou tak ji nech laskavě bejt a neser se do toho do čeho ti nic není! !!"

Chad se k němu přiblížil a vrazil Lukovi pěstí do obličeje a poté do břicha. Luk se chtěl bránit ale moc mu to nešlo. Začala jsem křičet a zároveň brečet.,,Doprdele nechte ho být vy bescitný zvíře!!!"

Chad mu vrazil pěstí do břicha, a Luk se sesypal k zemi. Svíjel se tam ve velkých bolestech. Chad přišel ke mě a chytil mě pod krkem. Přimáčkl mě ke zdi která byla přímo za mnou a začal mi dávat nehorázně velký facky. Cítila jsem slanou tekutinu v mích očích což znamenalo že brečím. Po té jsem cítila jak mi ze rtu teče docela dost krve. Podívala jsem se na Luka,a ten se pomalu zvedal ze země. Vzal si ze stolu do ruky už prázdnou flašku od Whisky kterou tam nechal ležet Chad .Začal se s tou flaškou přibližovat k Chodovi a praštil ho s ní do hlavy. Chad se sesypal hned k zemi a byl v bezvědomí .Utřela jsem si hřbetem ruky krev která mi stékala ze rtu. Sáhla jsem po Lukovi a dala si svoji ruku pod jeho podpaždí aby se mohl podepřít. Vyšli jsme společně schody k jeho pokoji a já je jednou rukou otevřela. Pomohla jsem Lukovi se posadit na postel a natáhla se pod jeho postel pro tři kufry. Otevřela jsem jeho skříň a začala mu tam vydávat oblečení a dávat ho do kufru.

Když jsem měla už skoro zbaleno ,viděla jak se chce Lukovi spát. Přiběhla jsem k němu a začala s ním pomalu třást. Luk se hned probral a byl při vědomí ,oddechla jsem si.,,Luku vím že se ti chce spát ale nesmíš!Na půjč si můj mobil a dělej si tam co chceš."

Luk jen přikývl a vzal si můj mobil který jsem mu podávala. Rychle jsem zavřela poslední kufr a postavila ho k ostatním . Potom jsem vzala dva kufry a nemotorně s nima sešla dolů. Chad byl pořád bezvědomí což pro nás bylo dobrý. Přešla jsem k hlavním dveřím a otevřela je. Dálkově jsem otevřela svoje auto a otevřela kufr. Dala jsem do něj ty dva kufry a běžela rychle nahoru do Lukova pokoje. Byl stále na mobilu což byla dobrá zpráva vzala jsem poslední kufr a pomohla se postavit Lukovi .

Vzala jsem si od něj svůj mobil a strčila si ho do zadní kapsy od kalhot. Společně jsme sešly dolů a šly k autu. Pomohla jsem Lukovi se posadit a zavřela za ním dveře. Vzala jsem poslední kufr a dala ho do kufru od auta. Zavřela jsem kufr a běžela zavřít dveře od Lukovo  bývalého domu. Zavřela jsem dveře a šla si sednout na svoje místo což bylo místo řidiče.

Vyjela jsem směr nemocnice protože Luk na tom byl hodně špatně.  S Lukem jsem se snažila co nejvíc si povídat aby neupadl do bezvědomí .Když jsem dojela do nemocnice tak jsem mu pomohla vylézt z auta a vyšly jsme spolu vstříc nemocnici. Ale ještě než jsme šly tak jsem zamknula auto.

Vešly jsme společně dovnitř a šly k recepci ,ale Luk najednou spadl začala jsem brečet a volat o pomoc. Přiběhl k nám doktor a odvezl někam Luka společně s ostatními doktory. Spadla jsem na zem a začala brečet. Přišla ke mě nejaká sestřička a pomohla se mi posadit na židli. Začala se vyptávat co se mu stalo. Řekla jsem jí že ho zmlátila nějaká parta kluků a že jsem jeho nejlepší kamarádka a bydlí u mě doma. Sestřička po chvíli odešla na sál kde by měl být Luk . Šla jsem s  ni a sedla si před sál kde ho operovali.

Už tu sedim 5 h volala jsem Shawnovi aby počítal s tím že dneska nepříjdu domu a jestli by se nemohl stavit pro kufry co mám v kufru a pak je dal do pokoje pro hosty který je hned vedle toho mého. A ještě ho poprosila jestli by je nevybalil a dal do skříně v pokoji a hygienu do koupelny která byla taky v pokoji. Shawn mi hned řekl že je to samozřejmost a že drží Lukovi palce a kdyby něco tak mám volat. Vzala jsem si mobil a projížděla sociální sítě když v tom se otevřeli dveře a v nich stál doktor. ,, Slečna White? ",,Ano to jsem já. Co je s Lukem je v pořádku? ",,Váš kamarád utrpěl velké poranění hlavy a měl vnitřní krvácení je nám to líto ,ale váš kamarád to nezvládl . Upřímnou soustrast. ",,C -Co že to nemůže být pravda můžu jít za ním?" Vše jsem říkala s brekem.,,Ano samozřejmě třetí patro ,pokoj číslo 994.",,Dobře děkuju naschledanou",,Naschledanou. "

Běžela jsem k výtahu a zmáčkla čudlík na přivolání. Výtah přijel a já rychle nastoupila a zmačla tlačítko s číslem 3. Výtah se zavřel a rozjel se. Hned co se otevřel jsem začala hledat jeho pokoj. "991" 992"993"994" a tady to je .Rychle jsem přiběhla k jeho posteli a chytla ho za ruku. 

,,Omlouvám se ti že jsem tě nezachránila, ale já nevěřím že si umřel. No tak Luku prober se. Pane bože jestli mě teď slyšíš tak mě prosím teď vyslechni. Já ho nechci stratit je jako moje rodina no tak vrať mi ho zpátky už v životě nebudu po tobě chtít klidně ať mě dál mlátěj ,dál ,jen mi ho vrať! Je to všechno jen moje chyba. Luku odpusť mi to. Přijde mi jakobych ztratila část mého srdce. Zbonem Luku "

Dala jsem mu pusu na čelo a odtáhla se. Začala jsem strašně brečet. Už jsem to tady nevydržela. Stoupla jsem si ze židličky a přešla ke dveřím, ale když jsem je chtěla otevřít tak jsem slyšela bafff....a pak smích lekla jsem se a zapištěla. Otočila jsem se za zdrojem toho bafnutí a smíchu. Byl to Luk seděl na posteli a smál se mi . Zkončila jsem na postel a poté na něj. Pevně jsem ho objala. 

,,Bože můj Luku nemáš být mrtvej?Ale já to nechápu . Pane bože Luku já tě miluju(čistě kamarádský vztah! ) Začala jsem radostí brečet a dala si svoje dlaně na obličej.Ale Luk mi je dal dolů.

L: Pojď jsem princezno. Už neplač byla to sranda.Dohodl jsem se s doktorem. Když mě odvezli na sál tak jsem byl v bezvědomí. To co ti říkal doktor byla pravda ale dohodl jsem se s doktorem aby ti to řekl. Neboj nebyl jsem mrtvej jen jsem to hrál. Chtěl jsem tě trošku potrápit. ",,Luku ty debile jeden já si to fakt myslela! "

Začala jsem ho bouchat do hruďě.Luk se tomu smál což mě donutilo se taky  se zasmát. Seděly jsme v obětí asi 5 minut než přišel do pokoje doktor. ,,Tak vidím že náš plán skvěle klapnul ,co Luku? ",,Přesně tak pane doktore. "

Překřížila jsem si ruce na prsou a dělala uraženou .Luk se s doktorem furt smáli a pak si plácli .Jen jsem zakroutila hlavou a zasmála se s nima. Doktor po chvilce odešel a já tam byla zase sama s Lukem.

,,Kdy tě pustí domů? ",,No... pustili by mě zítra ale musel bych mít domácí péči a nechodit do školy.",,Dobře zítra se pro tebe stavim společně s Shawnem a on bude s tebou doma já musím do školy. Dobře? ",,Dobře. ",,Luku musím už jít je hodně hodin a zítra je škola .Pak je pátek a v sobotu a neděli budu s tebou jo.Tak se měj a hezky  se vyspi .Ahoj a dobrou.",, ok děkuju a taky Dobrou a hlavně dojeď domů v pohodě. Ahoj. "

S Lukem jsme se obejmuli a on mi dal pusu na čelo. Pak jsem jenom odešla a vyjela směr,,Domů,,

Už doma/Čas  02:43

Když jsem přijela domů tak jsem vše řekla Shawnovi a ten se tomu jen smál a na tu část kdy se má postarat o Luka a ten zbytek co jsem říkala Lukovi tak jen horlivě prikyvoval.

Šla jsem do svého pokoje a rovnou šla do koupelny kterou mám v pokoji. Svlékla jsem se a šla  do sprchy. Umyla jsem se a vykonala večerní hygienu.Pak jsem se jen převlékla do čistého spodního prádla a tátova starého trička které už nenosil .Zalehla jsem do postele a po chvíli usla

Ahoj děkuju že si to čtete! Chci se omluvit za chyby a ostatní nedostatky. Doufám že se vám část líbila. Budu se na vás těšit u další části.Tak Ahoj.

Barča

Ona a On ✔ |DOKONČENO| [BUDE PROBÍHAT KOREKCE! ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat