Dobré ráno princezno.

2.2K 73 3
                                    

Ráno jsem se probudila na to, jak mi někdo dává pusinky po celém obličeji. Kdo jiný než Justin by to mohl být. Zavřela jsem,a obrátila jsem se na druhý bok. Slyšela jsem jak se Justin uchechtl,a potom mi dal pusu na spánek. Usmála jsem se, a pomalu otevřela oči. Naskytl se mi pohled na Justina. Justin se nade mnou sklanel, a měl nasazený na tváři jeho úžasnej úsměv do kterého jsem se bezhlavně zamilovala.

J: Dobre ráno princezno. A nebo mám spíš říct odpoledne?

C: Cože?  Kolik je hodin?

Justin se natáhl pro svůj mobil, a podíval se do něj a pak zase na mě.
J: Lásko jsou dvě hodiny.

C: Já jsem spala tak dlouho?

J: Jak vidíš tak jo.

Sedla jsem si,  a nohy svesila z postel. Obula jsem si své boty které jsem si včera sundala. Justin se na mě celou dobu díval.

C : Co je? Proč se na mě celou dobu divas?

J: Si krásna Carri.

C: Nejsem, ale děkuju.

J: Scházelas mi princezno.

C : Ty taky šmudlo.

Justin ke mě přešel, a objal mě. Svoje ruce jsem si obmotala kolem jeho pasu. Justin se trošku odtáhl, a dal mi pusu na čelo na nos a na rty. Rty nechal přiložené na těch mích. Ale nebohybival s nimi. Po chvíli se odemě odtáhl úplně,  a posadil se na postel co byla za ním.

C :  Zlato jdu si něco koupit. Chceš taky něco?

J: No už jsem jedl. ,ale dal bych si kafe.

C : Dobře tak Já jdu. Za chvíli jsem tady.

J :  Počkej!

C: Co se děje?

J: Počkej dám ti peníze. Nebudeš to za mě platit.

C: Ty si ale trdlo. Taky za mě platíš věci. A nezabije 15 Kč za kávu.

J : Ty asi nezměníš názor viď?

C : Přesně tak. Tak si lehni nebo sedni a  počkej až přijdu.

J: Ok čekam brouku.

Odešla jsem z pokoje, a zavřela za sebou dveře. Šla jsem k výtahu, a sjela z třetího patra do druhého. Vystoupila jsem ,a rozešla jsem se k obchůdku co tu měli v nemocnici. Koupila jsem si tam nějakou bagetu s  máslem šunkou sýrem salátem a okurkami. Pak ještě dva donuty a čistou vodu v láhvi. Vše jsem zaplatila, a odešla pryč. Přešla jsem i s taškou s jídlem k výtahu, a přivolala ho.

Otevřeli se dveře, a já vstoupila dovnitř. Zmáčkla jsem tlačítko s číslem tři  ,a vytáh mě dovezl do třetího patra. Dveře se po chvíli otevřeli, a já vyšla z výtahu ven. Rozešla jsme se k pokoji kde by na mě měl čekat Justin. Otevřela jsem dveře, a s úsměvem vešla dovnitř. Justin natáhl před sebe ruku abych mu podala kávu "No doprkeny ohrady " já zapomněla koupit tu  kávu. Bez jakýchkoliv slov jsem vyběhla z pokoje, a rozběhla se tentokrát po schodech dolů. Už po druhé jsem se rozběhla, ale tentokrát k automatu co vydává kávu. Hodila jsem do automatu patnáct korun, a namačkala co chci. Když to bylo hotovy tak jsem pomalu vzala kávu, a vydala se s ni po schodech opatrne nahoru. Šla jsem do Justinova pokoje, a otevřela dveře. Rovnou jsem mu dala do ruky kávu, ale tak abych ho ji nepololila. Justin se na mě koukal pobavenym pohledem. Jen jsem mykla rameny, a rozešla se na druhou půlku kde mám mít jídlo. P-počkat. Kde mám svoje donuty?!? Koukla jsem se na Justina, a ten jen mykl rameny jako já před chvílí. Probodla jsem ho pohledem, a on jenom divně zakrenil obličej.

Ona a On ✔ |DOKONČENO| [BUDE PROBÍHAT KOREKCE! ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat