Proč?

3.5K 115 14
                                    

To co jsem viděla mě strašně zasáhlo. Luk se tam líbal s nějakou štětku. Šla jsem k nim a zařvala na něj

C: To si delaš prdel?

L: Carri není to.....

Ani jsem ho to nenechala domluvit, a dokončila ho sama.

C: Co,není to jak to vypadá? To si nech pro někoho jiného! Mě  mech napokoji !

L: Carri já tě ale miluju.

C: Ccc nemám náladu na ty tvoje lži. Dej mi pokoj,je konec! Nechoď za mnou! Nemluv na mě! A nešahej na mě! Nesnáším tě! Lituju že jsem se do tebe zamilovala! Lituju že jsem si tě pustila do hlavy! Si jenom obyčejnej hajzl!

Vrazila jsem mu facku a běžela z klubu domů. Zamkla jsem se v pokoji a začala hystericky brečet. Brečím už takových 15 minut. A co Luk?Ten mi neustále buší na dveře abych ho pustila dovnitř, a on mi to všechno vysvětlí. Najednou mi něco narazil do okna .Utřela jsem si hřbetem ruky slzy, a vstala z postele. Přišla jsem k oknu a otevřela ho.Podíval jsem se dolů a tam stál Justin.

C:Co tu delaš? Proč nejsi v klubu.
J: Nenechám v tuhle chvíli samotnou. Pus dovnitř ať tě můžu obejmout.

C: Pojď, ale musíš jít oknem.

J: Ok. Ustup od toho okna.

Udělala jsem to co chtěl , a on vyskočil do mého pokoje. Hned co stál na zemi tak mě objal a pomalu s námi přešel k posteli. Posadil si mě na něj obkročmo a pevně mě objal. Začala jsem mu brečet do ramene ,, Pššš, to bude dobrý. No tak princezno neplač. Seděly jsme takhle alespoň hodinu a já mu usla na rameně.

Z pohledu Justina.

Carri mi usnula na rameni. Vzal jsem ji pomalu do náruče jako princeznu což ona už je, a pomalu ji položil do její postele. Přikryl jsem ji , a dal pusu na čelo. ,,Hezky se vyspi princezno " Zašeptal jsem ji u ucha. Pak jsme přešel k její židli a sundal si věci co jsem měl na sobě a nechal si jen boxerky. Věci jsem položil na židli a šel si lehnout ke Carri. Objal jsem ji kolem pasu a přitáhl si ji k sobě. Dal jsem ji pusu do vlasů, a začal usínat.

Druhý den ráno

Ráno jsem se probudil dřív než Carri. Koukl jsem se na ní, a ta spala jak nějaký anděl. Pomalu jsem vstal a vzal si svoje věci který jsem měl na židli. Vyskočil jsem z okna na strom, a slezl po něm dolů. Vyšel jsem z jejich zahrady, a šel do pekařství co tu je kousek ve městě. Nasedl jsem do auta který jsem nechal o trošku dál od jejich domu aby nevěděli že tu jsem.

Zaparkoval  jsem auto a vešel jsem dovnitř, tam byla nějaká mladá prodavačka v mím věku. Byla hnedovlasa a docela i hezka. Ale na moji princeznu neměla.

J: Dobrý den, vzal bych si 12 donutů a s sebou.

Prodavačka : Dobrý den, hned to bude.

Ta prodavačka odešla a po třech minutách přišla s mojí objednávkou. Prodavačka mi řekla částku a já ji zaplatil. Vzal jsem si svoji objednávku a ještě to zkontroloval. Bylo jich tam přesně 12.

Ona a On ✔ |DOKONČENO| [BUDE PROBÍHAT KOREKCE! ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat