Těší mě

1.6K 78 2
                                    

Přeji příjemné čtení

Na chodbě byl Shawn s nějakou holkou a vyměňovali si sliny. Koukla jsem se na Justina, a ten zadržoval smích. Otočila jsem se zpátky na ty dva, a oni ani nevěděli že tu jsme. Proto jsem si falešně odkašla abych upoutala jejich pozornost. ,,Ehm Ehm " oba dva ke mě hned vzhlédli . Shawn byl celej červenej a ta holka taky. Oba se totiž z hanby červenali. Ta holka sklopila zrak k zemi, a žmoulala si lem trička v rukách. ,, Ahoj Carri a Justine. Kamo co se ti stalo? " ,, Bránil jsem tvoji sestřičku a moji princeznu před jejím ex" ,,Tak to ti dekuju bro " ,,To je v pohodě ",, No to teda ahoj Shawne" . Řekla jsem. ,,Něco by si nám mohl říct nemyslíš si? ,, Asi jo " S Justinem jsme vešli dovnitř do domu, sundali si ze sebe boty a bundy. Shawn za námi zavřel dveře, a odešel s tou holkou někam pryč. Já s jsem šla do dolní koupelny abych si umyla ruce. Justin mezi tim něco dělal na chodbě. Vyndala jsem si lékárničku, a hledala v ni věci na zašití Justinovo obočí. Vyndala jsem tedy jehlu a nit speciálně dělane na šití. Dale dezinfekci, tamponky , nůžtičky ,injekci a lahvičku s tekutinou která vam na chvíli úmrtvi část určitého mista na tele. No a nakonec jsem si ještě vyndala gumové rukavičky . Musela jsem si umýt znova ruce. Najednou se kolem mého pasu obmotali dvě mohutné svalnaté a potetovane ruce. Byli to Justinovo ruce. Obě dvě si položil na moje bříško a začal ho hladit. Opřela jsem se o jeho hruď, a koukala se stejne jako on na mě do zrcadla před námi. ,,Vis co bych jednou chtěl lásko? " ,, Ne nevím " ,, Aby v tomhle bříšku jednou rostlo naše miminko. Je mi jedno jestli holčička a nebo chlapeček. Ale chci aby bylo z naší lásky. Bude to další Bieberec. Bude nám pobíhat po našem domě. A ty jednou budeš moje paní Biebrova. Budeme šťastna rodinka. A lásko kdyby si třeba nečekaně otěhotněla neboj se mi to říct slib mi že mi to řekneš. ",, Justine ty by si se mnou chtěl miminko. Nebo abych byla paní Bieberova. Pane boze Já te tak miluju. A slibuju ti že ti to řeknu. " ,, Dekuju zlato. Ale jinak stači mi říkat Justine to Bože nemusíš " Oba jsme se tomu zasmáli . ,,Tak jo zlato sedni si tady na vanu a ja začnu ať mi tady nevykrvacis." ,, Dobrá ". Justin si sedl na vanu, a ja si vzala dezinfekci s tamponky. Nastrikala jsem na tamponek dezinfekci, a přešla s tim k Justinovi. ,,Tak jo ted to bude bolet, takže jestli chceš sundej si třeba tričko a kus si dej do pusy aby si si něco neudělal dobře? '' ,,Dobře" Justin si sundal tričko ,a dal si kousek mezi zuby. Přiložila jsem tamponek na jeho obočí, a Justin hned kousl do trička. Snažila jsem se to udělat rychle aby ho to tolik nebolelo. Když jsem mu to vydezifynkovala tak jsem tamponek od krve hodila do koše který je pod umyvadlem. Pak jsem vzala injekci a tu vodičku v lahvičce. Injekci jsem nabrala spravne množství anestetika a pichla ho do okolí toho obočí. ,,Ted už si můžeš to tričko vyndat z pusy nebude te to bolet. " Justin radši nemluvil a udělal to co jsem mu řekla. ,,Jestli chceš zavři si oči,ale musíš jemne." Juss si je zavřel a Já si vzala jehlu s nití a nůžkami. ,,Justine prosim podrž mi ty nůžtičky. " Dala jsem mu je do ruky, a on si je vzal. Začala jsem mu to šít . Vždy jsem si od něho vzala nůžtičky abych ustrihla tu nit. Když jsem to měla tak jsem z lékárničky ještě vyndala náplast a nalepila mu ji tam. Vzala jsem si od něj ty nůžtičky a dala je zpátky do lékárničky. ,,Tak jo miláčku, hotovo. " Justin otevřel oči ,a podával se na me. Usmála jsem se na něj, ale on si jenom zivl. Zasmála jsem se a zavolala Shawna . ,,Shawne pojď jsem prosim. Jsem v koupelně. " Shawn tu byl hned. ,,Co potřebuješ Carri?" ,,Prosím te šila jsem Justinovi to obočí a on je unavenej. Mohl by si ho prosim te odvést do mého pokoje? " ,, Jo jasne tak pojď kamo " Shawn pomohl Justinovi se dostat do mého pokoje. Já jsem začala uklízet věci do lékárničky. Při tom jsem přemýšlela nad tim že jsem to zase dokázala. Myslím tim jak jsem to v pohodě zvládla. Když vse bylo uklizene tak jsem se vydala ven z koupelny. Přešla jsem do kuchyně, a nalila si do skleničky vodu. Napila jsem se,a skleničku dala do myčky. Přešla jsem do obýváku, a tam byl Shawn a vedle něho ta holka. Oba seděli na sedačce. Já si šla sednout vedle do křesla. Oba na me strhli pohledy, a ja nadzvedla obočí. ,,Tak začni " ,,Dobře Carri tohle je uhm moje přítelkyně Camila .Camilo tohle je moje úžasná ségra Carri. ,,Těší me, Shawn mi o tobě hodně vyprávěl. " usmála se na me Camila. ,,Kéž bych mohla ja říct to samé o tobě, ale taky me tesi. " Je dost přátelska hezka no opravdu na me udělal dojem. ,, No a jak dlouho jste spolu? " ,,No už 4 měsíce " odpověděl mi Shawn. ,,Cože? !? A proc si mi to neřekl. Já myslela že si říkáme všechno. Ale jak vidim tak ty me asi ne. To ty si byl vždycky první komu jsem říkala že mám kluka. Zklamal si me. " Začali mi téct slzy z očí. Zvedla jsem se z křesla, a pokroutila nad shawnem hlavou. ,, Camil nechci aby si si myslela že jsem na tebe naštvaná to vůbec ne. Ale jsem na shawna. " Nečekala jsem na odpověď, a rozběhla se do svého pokoje. Na schodech jsem se málem zabila, ale ted mi to v bylo jedno. Shawn me hodně zklamal. Vběhla jsem do svého pokoje, a zamkla.Potichu jsem přešla do své postele ,a lehla si k Justinovi . Po chvíli jsem usnula, protože me ty slzy unavili.

Ahoj další část je tu. Snad se vás líbila. Nahoře máte fotku Shawna a Camili. Hraje ji Camila Cabelo. Nechám ji i takove jméno.

Barča

Ona a On ✔ |DOKONČENO| [BUDE PROBÍHAT KOREKCE! ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat