Justin mě pomalu položil na postel, a lehl si nade mě. Ale opíral se o svoje lokty aby mě nezalehl. Líbal mě dravě,vášnivě a chtivě.
" Chci te" Zašeptal mi na rtech. " Tak si mě vem" Justin se mi hned vrhl na rty, a začal mi stahovat tričko. Pak mi ho přetáhl přes hlavu, a tím měl výhled na mou nahou hruď. Byla jsem pod nim jen v tangách. Ano , spím jen v tričku a spodním prádle. Justin se odtáhl, a začal si mě prohlížet. Zakousl se do rtu, a já cítila jak se mi do tváře žene červeň. Jay si toho asi všiml, a tak mě začal líbat na krku. Dělal mi tam cucaka. Uvědomila jsem si ze on je stále oblečenej, a já už jsem jenom v tangách. Na nic jsem nečekala, a začala mu rozepínánat košili. Když jsem měla všechny knoflíky rozpli, tak si Justin sám sundal kosili. Pak jsem mu při tom když si užíval má prsa rozepla knoflík u kalhot, a on si je sám sundal. V boxerkach už měl velkou bouli. Justin mi začal sundavat mučivím tempem kalhotky. Pak si stáhl boxerky sám dolů. Při jeho delce která už stala jsem vykulila oči a nasucho polkla. Jako tohle se má do mě vejít? Justin na mě asi poznal že se trošku bojím, a proto řekl.J: Neboj se princezno. Kdyby tě to bolelo tak řekni, a já hned přestanu ano?
C: ům. ... dobře.
J: Kdy si s někým naposled spala?
C: Naposled v 16. To bylo i mé poprvé.
J: Nechci tě nějak strašit méďo. Ale je možný že tě to bude bolet jako při tvém poprvé. 3 roky je dlouhá doba. Takže je tohle něco jako tvé poprvé.
C: No....... nevadí no.
J: Dobře. Bereš prášky?
C: Jo beru. Mam ty nejlepší.
J:Dobře.
Justin mi pomalu roztáhl nohy a lehl si mezi ně.
J: Chceš to s předehrou a nebo bez ní?
C: Myslím si že bez.
J: No vypadá to že si ze mě dost vlka takže nejspíš pohoda.
Justin mi dal pusu na čelo. " Můžu? Zeptal se mě. " Jo" Justin si ho párkrát přejel, a pomalu ho do mě strčil. Přitom když to dělal tak se mi koukal do očí. Docela to bolelo když ho do mě strčil. Zavřela jsem z bolesti oči, a dokonce mi steklo pár slz. Justin najednou přestal.
J: Lásko, mužů přestat jestli tě to bolí!
C: Ne dobrý .pokračuj.
Justin se ve mě začal pomalu pohybovat. Bolelo to,ale potom se bolest změnila ve slast. Vpletla jsem si svoje prsty do jeho vlasů a nechala je tam. Justin se ke mě naklonil, a začal se semnou líbat. Spolupracovala jsem s nim samozřejmě. Justin se ve mě začal zrychlovat, a já si zárila nechty do jeho zad. Trošku sykla, a tak jsem trošku povolila. Naše vzdychy se nesli celim mím pokojem. Cítila jsem jak to na mě jde a tak jsem křikla na Justina. " Přidej už budu " ten jako na povel přidal a začal se ve mě rychleji pohybovat. Na to jsem se hned udělala. Justin se ve mě ještě chvíli pohyboval, a pak se taky udělal. Svalil se vedle mě na postel a oddechoval.
C: Bylo to...
J: Kurevsky úžasný.
Dopověděl za mě Juss. Oba jsme rozdejchavali to co se stalo před chvílí. Justin si mě k němu přesunul, a já si dala hlavu na jeho hruď. Poslouchala jsem jeho tlukot srdce.
J: Slyšíš to?
C: A co?
J: Moje srdce. Jak tluče. To tluče jen pro tebe.
ČTEŠ
Ona a On ✔ |DOKONČENO| [BUDE PROBÍHAT KOREKCE! ]
RomanceUPOZORNĚNÍ! PŘÍBĚH JSEM PSALA ASI JAKO 12 LÉTA HOLKA, TAKŽE PRVNÍ ČÁSTI JSOU HROZNÉ,ALE POSTUPNĚ JSEM SE S NOVÝMI ČÁSTMI ZLEPŠOVALA, TAKŽE PROSÍM NEODSUZUJTE TENTO PŘÍBĚH UŽ OD ZAČÁTKU A UŽIJTE SI KNIHU🖤 Ona: ,,Být šikanována a nevědět za co, vás...