Dneska má narozeniny Jaxon. Justinuv brácha. Je mu sedm let. Přeji mu všechno nejlepší. Happy birthday Jaxon.❤❤❤
Omlouvám se nechtěla jsem to dělat, ale nedavate mi na vybranou. Budu muset zavést podmínky. Takže dnes jsou takove.
2 vote
1 komentář
Co si myslíte. Kdo bude stát před Carri domem?Přeji příjemné čtení
Z pohledu Justina
Ráno jsem se probudil dřív než Carri. Spala tak nevině a s úsměvem na rtech. Jak Já ji miluju. Je to celý muj svět. Jsem rád že ji moji rodiče i sourozenci mají rádi. A taky jsem rád že jsme se potkal s jejími rodiči než zemřeli. Nahl jsem se nad moji lásku, a začal ji dávat pusinky po obličeji. Ona se jen usmála, a otočila se na druhý bok. No tak to dělat neměla. Rukou jsem ji otočil zpátky na záda, a sedl si na ni obkrocmo. Začal jsme ji lechtat. S jejich úst vyšel její melodický smích. ,,J-,Jus- tine p -přestaň p-pro-sim. !" ,,Tak řekni že jsem ten nejúžasnější kluk na světe, a že jsem bůh v posteli. " ,,Nikdy!" Začal jsem ji znovu lechtat. Moje prsty se pohybovali po jejím drobném tělíčku. ,,Stači! " přestal jsme, a nadzvedl obě dvě obočí na náznak že čekám. ,,Seš nejúžasnější kluk na světe, a si bůh v posteli. Ale taky pěkně velkej debil, zmrd kokot a blbec. Jo to by mohlo pro začátek stačit. Koukal jsem na ni s vyjevenym obličejem. Zvedl jsem se z ni, a oblékl si svoje věci. Vyšel jsme z jejího pokoje , a sešel schody. Prošel jsem kuchyni, a sel rovnou do obýváku. Tam jsme si sedl na sedačku, a pustil si televizi. Prepinal jsem programi, a zastavil se na programu kde dávali muži v černému. Neurazil jsem se, ale dam ji to pěkně sežrat.
Carri přišla ke me do obýváku. Mela na sobe.
Po chvíli hned spustila. ,,Justine J-ja omlouvám se. Nemyslela jsem to tak .opravdu ne. Nechtěla jsem Te tim nějak urazit nebo naštvat " celou dobu jsem zadržoval smích. Ale teď už jsem to nevydržel a vybuchl do nekontrovatelneho smíchu. Carri se na me zamračila, a skočila po me. Ležela na me, a něco si dělala v mobilu. Lidi tuhle holku Já neskutečně miluju. Vzal jsem si svuj mobil, a nastavil na nás kameru. Blejsknul jsem nás. Fotku jsem dal na sociální site. Se stejným popiskem. My beutifal love. My dreaming love. I love You my Princess. ,,Poslala jsem Scootrovi tvoje číslo. A ty by si se měl domluvit s tvými rodiči na tu školu. " ,, Jo máš pravdu. Pojedu za nimi ted. Stejnak jsem tam dlouho nebyl . Mel bych je zase navštívit. Travim tu více času než doma " ,, Jo to jo."Carri se ze me zvedla, a odešla do kuchyně. Já jsem se taktéž zvedl, a odešel za ni. Stala u ledničky, a něco v ni hledala. Přišel jsem k ni, a obmotal si ruce kolem jejího útlého pasu. Položil jsem si bradu na její rameno, a zavřel oči.,,Jak Já Te miluju Carri.
Jsi pro mně jako vzduch."
,,Takže jsem ti ukradena?"
,,...."
,,Hele Ahoj stejnak už musím jít. "
,,Ne! Počkej! "
,,Proč? "
,,Bez tebe nemůžu dýchat "
Carri se na me koukla, a mela slzy v očích. Rychle ke mně přiběhla, a skočila na me. Obmotala si kolem mého pasu nohy, a Já ji chytil pod zadkem. To je jenom Můj zadeček! Ruce si obmotala kolem mého krku, a hlavu zaborila do záhybů mezi krkem. Moje princezna mi brečí. To Já ale nechci. ,,Lásko neplakej. Slzy ti nesluší. Úsměv to je ono co ti slusi. Chci ho vidět. Šup úsměv. " Carri zvedla hlavu z mého ramene, a usmála se na me. ,,To je ono lásko. " ,,Miluju te Justine. Si pro mně vším na světe. " ,,I ty lásko. Ale už asi půjdu ano?" ,,Jo večer si zavoláme " Carri ze mně slezla, a Já jsem společne s ni odešel na chodbu kde jsem si vzal svoje boty a bundu . Oblékl jsem se,a dal Carri pusu. Odešel jsem z jejich domu, a zabouch za sebou dveře. Otočil jsem se na odchod, ale predemnou bylo velmi nemile překvapení.
ČTEŠ
Ona a On ✔ |DOKONČENO| [BUDE PROBÍHAT KOREKCE! ]
RomanceUPOZORNĚNÍ! PŘÍBĚH JSEM PSALA ASI JAKO 12 LÉTA HOLKA, TAKŽE PRVNÍ ČÁSTI JSOU HROZNÉ,ALE POSTUPNĚ JSEM SE S NOVÝMI ČÁSTMI ZLEPŠOVALA, TAKŽE PROSÍM NEODSUZUJTE TENTO PŘÍBĚH UŽ OD ZAČÁTKU A UŽIJTE SI KNIHU🖤 Ona: ,,Být šikanována a nevědět za co, vás...